To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

Želite preizkusiti točno določen model?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, ki ga želite preizkusiti. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri
Želite prejeti dokumentacijo o modelu iz prodajnega programa znamke Citroën ?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti katalog. Na spodnjih zavihkih lahko najdete tudi cenik in tehnične podatke o željenem vozilu.

Zapri
Želite, da vam Citroën pošlje ponudbo?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti ponudbo. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri

Pogosta vprašanja

HYBRID 4

Zapri vsa okna Odpri vsa okna

Zakaj delovanja vozila ne morem vedno preklopiti v način ZEV (Zero Emission Vehicle - vozilo z nično stopnjo emisije), čeprav je stopnja napolnjenosti akumulatorja visoka?

To je trenuten pojav. Nekateri začasni pogoji ne dopuščajo prehoda v način vozila z nično stopnjo emisije ZEV, tudi pri zadostni stopnji napolnjenosti akumulatorja, na primer zaradi nizkih temperatur, nadmorske višine, delovanja funkcije za sušenje stekel, zahteve za močnejšo stopnjo ogrevanja ali klimatiziranja zraka ali regeneracije filtra sajastih delcev.

Zakaj se med vožnjo po mestu včasih pojavijo opozorila "električni pogon trenutno ni na voljo"?

V glavnem je to sporočilo, ki se navezuje na regeneracijo filtra trdih delcev (FAP), to je popolnoma običajen postopek, ki se izvaja vsakih 400 ali 500 km (pri daljši vožnji po mestu lahko celo prej), tako kot pri klasičnem vozilu z motorjem HDi; voznik tega postopka običajno ne opazi. Ta pojav pa je po drugi strani lahko opazen pri hibridnih vozilih (pri mestni vožnji), saj se motor HDi začasno ne zaustavi in prikaže se to sporočilo.

Zakaj delovanja vozila ne morem preklopiti v način ZEV, čeprav sem se pred tem ravnokar vozil na električni pogon v samodejnem načinu?

Upravljanje načina ZEV se razlikuje od samodejnega načina delovanja "Auto". Prehod v način ZEV je možen samo pri najmanj 4 črticah napolnjenosti akumulatorja, kar zagotavlja zadostno avtonomijo.
V samodejnem načinu "Auto" sistem samostojno nadzira pogoje za začasen in krajši prehod v način električnega pogona, in to pri nižji ravni napolnjenosti akumulatorja.

Zakaj sistem po prehodu iz načina ZEV ne preklopi samodejno nazaj v način ZEV, ko pogoji to omogočajo?

Uporaba načina ZEV za vsako ceno ni predvidena, saj to ni vedno najbolj varčen način delovanja, zato sistem samodejno preklopi nazaj v samodejni način "Auto".

Kako lahko zmanjšam svojo porabo goriva?

Uporabljajte predvsem samodejni način delovanja "Auto", saj ta vedno izbere najbolj primeren ‘vir pogonske energije’, ki omogoča manjšo porabo goriva. Za čim boljši učinek prilagodite tudi svoj način vožnje glede na značilnosti hibridnih vozil, na primer pravočasno spuščajte pedal za plin namesto uporabe zavor, predvidevajte prave trenutke upočasnjevanja (prihodi v naselja, zaustavljanje na semaforiziranih križiščih, pred znaki stop itn.).

Zakaj se moja poraba goriva ne zmanjša, čeprav zelo pogosto vozim v načinu ZEV (vozilo z nično stopnjo emisije)?

Najbolj primeren način delovanja za zmanjšanje porabe goriva ni način ZEV, ampak samodejni način "Auto", saj ta vedno izbere najbolj ustrezen ‘vir pogonske energije’.
 Način ZEV (delovanje izključno na električni pogon) omogoča manjšo porabo goriva samo v nekaterih primerih. Kakor koli polnjenje visokonapetostnega akumulatorja zahteva svoj davek pri porabi energije.
Zato svetujemo čim bolj pogosto uporabo samodejnega načina delovanja.

Zakaj potovalni računalnik pri mestni vožnji včasih z grafom prikaže do 10 litrov porabe goriva?

Prikazana trenutna poraba goriva je pri krajši prevoženi razdalji lahko nekoliko večja, vendar to običajno nima večjega vpliva na dejansko povprečno porabo goriva, ki kljub temu lahko ostane zelo nizka. Pri mestni vožnji bo vaše hibridno vozilo ohranjalo zelo nizko raven porabe goriva (do 35 % manj kot pri vozilu brez hibridne tehnologije).

Zakaj se moj akumulator le redkokdaj popolnoma napolni?

Delno napolnjen akumulator je popolnoma običajno stanje delovanja (povprečno 4 do 5 črtic pri samodejnem načinu "Auto"). Tako je vedno možna rekuperacija energije brez stroškov, med vožnjo navzdol ali ob sprostitvi pedala za plin.

Zakaj se ob prehodu na rezervno količino goriva pojavi toliko opozorilnih sporočil za gorivo?

Na ta način vas sistem spodbuja, da čim prej napolnite posodo za gorivo in tako preprečite izgubo funkcij hibridnega vozila.

Zdi se mi, da med klimatiziranjem ali ogrevanjem zraka vozilo redkeje deluje na električni pogon, ali to drži?

Klimatiziranje zraka lahko zahteva delovanje dizelskega motorja, dokler želena raven toplotnega udobja ni dosežena. Običajno hibridno delovanje je samo odloženo.
Ta čas bo daljši pri nizkih ali zelo visokih zunanjih temperaturah.

Imam občutek, da pri visoki temperaturi in vklopljeni klimatski napravi vozilo deluje na električni pogon krajša obdobja. Ali to drži?

Pri visokih temperaturah se morata mirovanje dizelskega motorja in delovanje na električni pogon skrajšati, da se omeji temperaturna razlika glede na izbrano raven toplotnega udobja.

 Pri zelo visokih temperaturah lahko vedno pritisnete gumb EcoOff (ki preklopi iz načina ZEV, onemogoči delovanje na električni pogon in zaustavljanje motorja), tako boste zagotovili boljše toplotno udobje (ohranitev delovanja klimatske naprave).

Ali lahko uporabljam svoje hibridno vozilo za vleko in do kolikšne mere?

CITROËN DS5 Hybrid4 lahko uporabljate za vleko teže do 500 kg ali do 800 kg s prenosom obremenitve. To omogoča na primer vleko vodnega skuterja ali motornega kolesa.
"Tehnični" vzrok omejitve do 500 kg ali do 800 kg vlečne teže je povezan z ohranitvijo zmogljivega hlajenja toplotnega motorja in delov hibridnega sistema, ki jih prav tako hladi krogotok za hlajenje motorja.

Zakaj občutim močno zaviranje motorja?

Na zaviranje motorja ob sprostitvi pedala za plin vpliva predvsem rekuperacija energije prek električnega motorja, ki povzroča močnejše zaviranje kot pri klasičnem vozilu.

Top