To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

PREUSMERITEV SEKUND
Zapri
Zapri
Zapri

Pogosta vprašanja

POPRODAJA

Zapri vsa okna Odpri vsa okna

Katera je najbližja servisna delavnica Citroën v moji okolici?

Kliknite tukaj, če želite poiskati najbližjo servisno delavnico Citroën.

Kje lahko kupim rezervne dele Citroën?

Rezervne dele prodajamo samo v svoji mreži.
Kliknite tukaj, če želite poiskati najbližjega distributerja rezervnih delov Citroën.

Kakšen je interval za vzdrževanje mojega vozila Citroën?

Ob predaji vozila ste dobili "Knjižico vzdrževanja z garancijskimi pogoji". V njej je navedeno število prevoženih kilometrov in predpisani roki za izvedbo postopkov servisiranja in vzdrževanja vozila.

Koliko znaša cena servisnega pregleda v mreži Citroën?

Za bolj podrobne informacije o servisnem pregledu, ki je odvisen od starosti vašega vozila in/ali števila prevoženih kilometrov, se obrnite na kontaktno osebo za poprodajo v mreži Citroën. Kliknite tukaj, če želite poiskati najbližje prodajno mesto Citroën.

Kje velja garancija Citroën?

Garancija Citroën je veljavna, dokler je vaše vozilo registrirano in vozi po državah Evropske unije in v nekaterih drugih državah. Seznam držav lahko najdete v "garancijskih pogojih", navedenih v knjižici vzdrževanja.

Ali Citroën izstavi dokazilo o garanciji (garancijski list)?

Potrdilo o garanciji se nahaja na hrbtni strani "Knjižice vzdrževanja z garancijskimi pogoji", ki ste jo prejeli ob predaji vozila.

Zakaj se datum začetka garancije vozila razlikuje od datuma prve registracije vozila?

Garancija prične teči na dan dejanske predaje vozila stranki. Datum prve registracije se lahko razlikuje na primer zaradi določenih administrativnih postopkov.

Ali garancija velja za rezervne dele in dodatno opremo Citroën?

Za rezervne dele in dodatno opremo v prodaji, velja garancija za tovarniške napake, napake v materialu ali napake v montaži od dneva njihove dobave dalje (ki je naveden na fakturi).
Ta garancija velja eno leto (razen v posebnih primerih) in glede na naslednje primere obsega:

  • pri rezervnih delih in dodatni opremi, ki jo je vgradil član prodajne mreže Citroën ali strokovno usposobljen mehanik, garancija krije dele in opravljeno delo;
  • v ostalih primerih (prodaja fizičnim osebam ob pultu) garancija ne krije opravljenega dela.

Ob predložitvi računa garancija krije:

  • zamenjavo (ali popravilo) rezervnega dela ali dodatne opreme, za katero je Citroën ugotovil, da je v okvari in nastale stroške dela, v kolikor je rezervni del ali dodatno opremo vgradil mehanik v mreži;
  • samo zamenjavo (ali popravilo) rezervnega dela ali dodatne opreme, za katero je Citroën ugotovil, da je v okvari, v kolikor rezervnega dela ali dodatne opreme ni vgradil mehanik v mreži.

 Garancija ne krije:

  •  posledic običajne obrabe rezervnega dela ali dodatne opreme;
  •  napake na delu, ki je nastala zaradi napačne montaže;
  •  nepazljivosti, nepravilne uporabe, neupoštevanja tehničnih predpisov, navedenih v navodilih za uporabo vozila ali dodatne opreme;
  •  stroškov v primeru neizvajanja servisnih pregledov, ki jih je predpisal Citroën.

Kako lahko dobim dokumente za svoje vozilo (knjižica z navodili za uporabo vozila in knjižica vzdrževanja)?

Vsako novo vozilo Citroën je dobavljeno skupaj s knjižico z navodili za uporabo vozila in knjižico vzdrževanja. Po potrebi lahko pridobite novo knjižico z navodili za uporabo vozila, tako da jo naročite pri najbližjem prodajnem mestu Citroën. Kliknite tukaj, da ga poiščete.

Citroën ne more dostaviti duplikata knjižice o vzdrževanju, ker gre za uraden dokument, ki je povezan z vozilom (edini primerek, ki se žigosa ob predaji novega vozila in pri servisnih pregledih).

Ali je moje vozilo vključeno v akcijo vpoklica?

Če je vaše vozilo vključeno v akcijo vpoklica, si Citroën prizadeva, da vas o tem obvesti osebno in po pošti.
Če se želite prepričati, da vaše vozilo ni vključeno v akcijo vpoklica, se obrnite na vodjo v poprodaji na vašem običajnem prodajnem mestu Citroën, ki vam bo lahko posredoval informacijo na podlagi številke šasije vašega vozila.

Kako lahko pridobim kodo avtoradia za svoje vozilo Citroën?

Iz varnostnih razlogov se ta koda lahko posreduje samo prek naše prodajne mreže.
Kliknite tukaj, če želite poiskati in kontaktirati najbližje prodajno mesto Citroën.

Kako lahko pridobim kodo transponderskega ključa za svoje vozilo Citroën?

Iz varnostnih razlogov se ta koda lahko posreduje samo prek naše prodajne mreže.
Kliknite tukaj, če želite poiskati in kontaktirati najbližje prodajno mesto Citroën.

Za kakšne varnostne ukrepe moram poskrbeti v primeru, ko mora moje vozilo daljše obdobje mirovati?

Predlagamo vam, da odklopite akumulator, vozilo postavite na podloge, da bo popolnoma na ravnem in da v rezervoarju pustite čim manj goriva.
Samo pooblaščeni serviser Citroën lahko izvaja diagnostiko, ki je koristna in potrebna za dolgotrajno delovanje vašega vozila Citroën. Svetujemo vam, da se takoj po vrnitvi obrnete nanj.

Ali je lahko na vozilo, opremljeno s kompletom za popravilo predrte pnevmatike, možno namestiti rezervno kolo?

Na nekatere naše modele je možno namestiti rezervno kolo, ki je na voljo kot dodatna oprema. Prosimo vas, da se zglasite na enem od prodajnih mest Citroën, kjer bodo proučili, ali je to izvedljivo na vašem vozilu. Kliknite tukaj, če želite poiskati najbližje prodajno mesto Citroën.

Top