To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

Želite preizkusiti točno določen model?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, ki ga želite preizkusiti. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri
Želite prejeti dokumentacijo o modelu iz prodajnega programa znamke Citroën ?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti katalog. Na spodnjih zavihkih lahko najdete tudi cenik in tehnične podatke o željenem vozilu.

Zapri
Želite, da vam Citroën pošlje ponudbo?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti ponudbo. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri
1440x545_Concept_C3_WRC_Image_Cinemascope.jpg

KONCEPT C3 WRC, VELIK POVRATEK DIRKALNEGA KONJA CITROËN

Konceptno vozilo, ki ga je zasnoval oblikovalski studio Citroën v sodelovanju z ekipo Citroën Racing, je ekstremna različica modela C3 z mišičastimi in izklesanimi linijami ter osupljivo vizualno zasnovo. Koncept naznanja nov dirkalnik, ki bo januarja 2017 debitiral na reliju Monte-Carlo.

 

C3 V ULTRA ŠPORTNI INAČICI

.

Konceptno vozilo C3 WRC je precej podobno končni verziji dirkalnika in namiguje na namere Citroënovega oblikovalskega studia, vendar ne razkriva vseh podrobnosti končne verzije. Zasnovana je na novem C3, od katerega je povzela zaobljene linije in svež videz.

Ta ultra športna, mišičasta in izklesana izvedenka se ponaša s stilskimi elementi serijskega modela: dvonivojske luči, dvobarvna streha in barvite podrobnosti, ki se ujemajo z barvo strehe. Zunanjost se od novega Citroëna C3 razlikuje po 55 mm širši karoseriji, kar vozilu zagotavlja večjo aerodinamičnost po zaslugi spojlerja na prednjem odbijaču.

 

KONCEPTNO VOZILO PO MERI
ZA TEKMOVANJE

C3 WRC je predvsem avto prilagojen za tekmovalne piste, z vsemi atributi bodočega prvaka:

- povečanje moči motorjev do približno 380 konjskih moči, kar omogoča zlasti 36 mm večji premer prirobnice turbokompresorja;

- večja svoboda pri zasnovi aerodinamike, kar se odraža na 1875 milimetrih širine, izstopajočem prednjem odbijaču in zadnjem blatniku z vgrajenim usmernikom zraka;

- širši zadnji spojler, ki je nameščen še bolj nazaj za zagotovitev večje aerodinamičnosti;

- 25 kg znižano težo vozila;

- elektronski nadzor diferenciala je odslej dovoljen.


Medtem ko čakate na reli Monte-Carlo, ki bo na sporedu januarja 2017, vas vabimo, da se nam pridružite na razstavnem prostoru znamke Citroën v paviljonu 1, aleja C, razstavni prostor 320!

1500x646_2.jpg
Top