To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:SL] [cle1: SECONDES Lang:SL]
Zapri
Zapri
Zapri

Bencinski PureTech spet motor leta!

Trivaljni 1,2-litrski bencinski motor s turbokompresorjem PureTech skupine PSA je bil letos ponovno izbran za "motor leta".

Na 18. izdaji natečaja "International Engine of the Year Awards" v Stuttgartu, je mednarodna žirija novinarjev podelila nagrado za najboljši motor leta 2017 v kategoriji motorjev s prostornino od 1 do 1,4 litra, trivaljnemu turbo motorju 1.2L PureTech.

 

Proizvodni in tržni uspeh

 

Nagrada za "motor leta 2017" bo že tretjič zapored okronala tržni uspeh tega motorja, ki je sicer na voljo s 110 in 130 konjskimi močmi (PureTech 110 S&S in PureTech 130 S&S).

 

-        Od začetka prodaje v letu 2014 do danes so v proizvodnih obratih Française de Mécanique v francoskem Douvrinu (Pas de Calais) in Xiang Yang na Kitajskem proizvedli že več kot 850.000 primerkov tega motorja. Proti koncu leta 2017 bodo začeli motor proizvajati tudi v francoski tovarni v Trèmeryju (Moselle), da bi zadovoljili povečanemu povpraševanju in s tem podvojili proizvodno kapaciteto motorjev v Franciji. Po napovedih bo letna proizvodna količina do leta 2019 presegla 1 milijon primerkov.

 

-        Z motorjem 1.2L PureTech, ki je na voljo s 110 ali 130 konjskimi močmi, so opremljena večnamenska vozila in vozila s srednjim nivojem opreme vseh znamk skupine PSA. Danes ga vgrajujejo že v več kot 90 različnih aplikacij, ki jih tržijo v skoraj 70 državah. V letu 2017 je pomembno prispeval k tržnemu uspehu novih modelov skupine, kot je novi Citroën C3.

 

-        Na evropskem trgu pa modularna družina 3-litrskega motorja 1.2 L PureTech predstavlja tretjino od skupno prodanih bencinskih in dizelskih motorjev skupine PSA.

 motor

Še bolj zmogljiva in okolju prijaznejša ponudba

 

Vožnja s 3-litrskim turbo motorjem 1.2L PureTech že tako ali tako sodi tudi med najbolj udobne na trgu, in sicer od najnižjih vrtljajev dalje, seveda pa ga bomo še naprej razvijali in bo že proti koncu leta 2017 deležen pomembnih izboljšav, s katerimi bo pridobil na zmogljivosti in omogočal še nižjo porabo goriva (do 4 %):

-        uvedba filtra trdnih delcev (FAP), ki omogoča več kot 75 % nižje emisije trdnih delcev in predčasno izpolnjevanje zahtev prihodnjih emisijskih standardov v Evropi in na Kitajskem do leta 2020;

 

-        optimizacija izkoristkov zlasti v povezavi s posodobitvijo ciklov zgorevanja in tlakom vbrizgavanja povišanim na 250 bar;

 

-        zmanjšanje trenja in uvedba novega turbokompresorja;

 

-        bolj kompaktna zgradba motorja za zagotovitev optimalne aerodinamičnosti (nižji koeficient zračnega upora (SCx)).

 

 

Ob tej priložnosti je Christian Chapelle, direktor pogonskih sklopov in podvozja skupine PSA, izjavil: "S to nagrado smo dobili potrditev o kakovosti in izjemni zmogljivosti naših bencinskih motorjev. Še naprej si bomo prizadevali za optimizacijo naših motorjev z notranjim zgorevanjem, da bi postali še bolj zmogljivi in okolju prijazni ter bili bolje pripravljeni za prehod na druge vire energije."

Top