To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

Želite preizkusiti točno določen model?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, ki ga želite preizkusiti. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri
Želite prejeti dokumentacijo o modelu iz prodajnega programa znamke Citroën ?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti katalog. Na spodnjih zavihkih lahko najdete tudi cenik in tehnične podatke o željenem vozilu.

Zapri
Želite, da vam Citroën pošlje ponudbo?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti ponudbo. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri

«CITROËN ADVANCED COMFORT®»: GLOBALNI PRISTOP K UDOBJU

CITROËN potrjuje svoj napredek na področju udobja s tehnologijo vzmetenja s progresivnimi hidravličnimi dročniki.

Pojem udobja je v zadnjem stoletju tesno povezan z znamko Citroën in to do tolikšne mere, da je "udobje Citroën" postalo verodostojen podpis blagovne znamke, kot to velja tudi za dizajn ali uporabno tehnologijo. Glede na spreminjajoča se pričakovanja in navade uporabnikov se je korenito spremenila tudi definicija udobja, ki dandanes združuje nadvse raznolike kriterije, kot so osvetljenost, ergonomska zasnova in pa tudi povezljivost.  Da bi se lahko čim bolj učinkovito lotil udobja v vsej njegovi razsežnosti, se je Citroën odločil lansirati program "Citroën Advanced Comfort®". Omenjeni program je prisoten že pri aktualnem izboru vozil, na primer pri novem C4 Picasso in pa predvsem pri prototipu "Citroën Advanced Comfort® Lab’", ki je opremljen s konkretnimi in še nikoli poprej videnimi tehnologijami, kot so vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi dročniki, inovativni sedeži in inovativen postopek strukturnega lepljenja.

advanced confort

 

«CITROËN ADVANCED COMFORT®»: GLOBALNI PRISTOP K UDOBJU

 

Čeprav lahko udobje izrazimo z eno samo preprosto besedo, pa gre v resnici za večplastni pojem. K dobremu počutju potnikov vsakega vozila vzajemno prispevajo številni parametri, kot so blaženje, stabilnost karoserije, akustika, lega na cesti, osvetljenost, bivalno udobje, ergonomska oblika in modularnost. S programom "Citroën Advanced Comfort®" si Citroën prizadeva vse omenjene dimenzije udobja vključiti v razvoj svojih modelov. S tem izpolnjuje obljubo blagovne znamke "Be different, feel good", s katero odkriva inovativne rešitve za dobro počutje voznika in potnikov. Že tako ali tako bolj udobni citroëni morajo poleg tega tudi izžarevati udobje, ki je značilno za blagovno znamko in povsem drugačno od vsega tistega, kar je na voljo na tržišču. "Udobje Citroën" mora biti prisotno pri čisto vseh modelih, od tistih iz visokega segmenta pa vse do cenovno najbolj ugodnih.

 

Program "Citroën Advanced Comfort®" stremi za naslednjimi štirimi cilji:

 

-            zaščita potnikov pred zunanjimi motnjami z rešitvami za prenos tresljajev prek vzmetenja kot tudi za zvočno izolacijo, tako da se v citroënu potniki počutijo kot v zapredku = udobje v vožnji;

-            poenostavitev bivanja v vozilu po zaslugi prostorne notranjosti, priročnih odlagalnih mest in domiselne razporeditve sedežev = udobje bivanja;

-            zagotovitev neprekinjene uporabe vozila in njegove opreme po zaslugi intuitivne tehnologije, vsakodnevno uporabnih sistemov za pomoč in neprekinjene digitalne povezave med potniki in vozilom = udobje pri uporabi;

-            zagotovitev brezskrbnosti s sistemi za pomoč pri vožnji, z organiziranim prikazom le tistih informacij, ki so dejansko uporabne in s pomirjajočim notranjim ambientom = udobje duha.

S tem programom Citroën bolj kot kadarkoli poprej potrjuje svojo legitimnost in strokovno znanje na področju udobja, saj nam ponuja celo serijo inovacij, ki so namenjene dobremu počutju potnikov in nam nudi prepoznavno značilnost znamke, ki je edinstvena na trgu. Program "Citroën Advanced Comfort®", ki je vključen v vsako posamezno etapo razvoja vozil Citroën, usmerjajo spreminjajoča se pričakovanja kupcev, zato spremlja tako stilsko kot tudi tehnološko zasnovo. Njegov vpliv opazimo pri aktualnih modelih, prav tako pa še naprej ostaja eden od stebrov razvoja modelov prihodnosti.

NOVI C4 PICASSO: VIZIJA UDOBJA PO CITROËNOVO

 

Novi C4 Picasso, ki je v kategoriji enoprostorskih vozil že tako ali tako za vzor tekmecem, je zdaj storil še en korak več in izboljšal kakovost dostopa, obogatil opremo in povečal svoje dinamične zmogljivosti. S tem idealno ponazarja, kako program "Citroën Advanced Comfort®" vpliva na splošno dobro počutje vseh potnikov.

 

1.           Udobje v vožnji / Počutimo se kot v zapredku

Novi C4 Picasso, ki je zasnovan na konstrukcijski osnovi EMP2 skupine PSA, zagotavlja najvišjo stopnja udobja med vožnjo po zaslugi jasno definiranih tipskih smernic, ki pripadajo znamki Citroën. Omeniti velja vertikalno umeščene zadnje amortizerje in privzdignjen zglob vzmetne roke, ki zagotavljajo bolj učinkovito blaženje napak na cestišču. Ergonomska oblika sedežev in skrbno izbrani materiali, iz katerih so sestavljeni, prav tako prispevajo k izolaciji potnikov pred tresljaji s cestišča. Za doplačilo sta lahko prednja sedeža opremljena s funkcijo ogrevanja in masaže. Potnik, ki sedi poleg voznika, pa se lahko sprosti na delno električnem sedežu Relax, ki ima celo naslon na noge. Nenazadnje pa je bil napredek dosežen tudi na področju akustičnega in vibracijskega udobja po zaslugi izboljšanega blaženja prednjega mostu in akustičnega nastavka iz dveh materialov na zadnji premi.

 

 

2.           Udobje bivanja / Poenostavitev bivanja v vozilu

Novi C4 Picasso, ki se lahko pohvali z optimalnim razmerjem med velikostjo in prostorno notranjostjo, nudi vsakemu potniku nadvse razkošen bivalni prostor. Zahvaljujoč modularnemu potniškemu prostoru s posamičnimi sedeži na vseh sedežnih mestih je možno razporeditev notranjosti prilagoditi potrebam ali željam posameznika. Odlagalna mesta, ki se nahajajo na raznih kotičkih potniškega prostora, niso le številčna temveč tudi prostorna in domiselno zasnova. Tak idealen primer je na primer sredinsko odlagalno mesto. Nakladanje prtljage ne bo nikoli več stresno opravilo po zaslugi enostavno dostopnega prtljažnika in obilo razpoložljivega prostora.

 

3.           Udobje pri uporabi / Zagotovitev neprekinjene uporabe

Novi C4 Picasso se ponaša z najnovejšo opremo za priročno rabo in povezljivost. Vstop v vozilo je bil že prej povsem enostaven po zaslugi sistema za prostoročni dostop in zagon. Zdaj pa je otročje preprosto postalo še odpiranje vrat prtljažnega prostora. Zahvaljujoč funkciji za prostoročno upravljanje prtljažnih vrat se moramo le z nogo dotakniti površine pod zadnjim odbijačem, da se sproži njihovo odpiranje. Na področju povezljivosti pa novi C4 Picasso nudi svojim potnikom intuitivne sisteme za vzpostavitev povezave s pametnim telefonom in podvojitev prikaza z njegovega zaslona na sredinskem zaslonu vozila (MirrorLink, Apple CarPlay in Android Auto na voljo ob koncu 2016), za navigacijo (7-palčni zaslon na dotik, glasovno prepoznavanje) ali za dostop do številnih storitev, katere ponuja Citroën.

 

4.           Udobje duha / Manj psihičnih obremenitev

Ko sedi za volanom, je voznik obremenjen z vseh strani. V pomoč pri vožnji in za manj psihičnih obremenitev mu novi C4 Picasso ponuja sisteme za pomoč, ki so vsakodnevno uporabni in enostavni. Dragoceno podporo mu nudijo pomoč pri speljevanju v klanec, polavtomatski parkirni sistem Park Assist ali samodejni preklop dolgih luči. Po zaslugi sklopa elektronskih sistemov za pomoč pri vožnji, od opozorilnika nenamerne menjave voznega pasu do sistema za nadzor mrtvih kotov, je lahko voznik povsem brez skrbi in se lahko zanese, da ga bo vozilo v primeru sile opozorilo na nevarnost.

Arhitekturna zasnova armaturne plošče, ki je zaradi 7-palčnega zaslona na dotik in 12-palčnega zaslona visoke ločljivosti zares nekaj edinstvenega, ponuja na videz očitno ergonomijo in razporeditev informacij po tipu in pomembnosti. Za udobje so zaslužne tudi velike steklene površine (5,30 m2) in spektakularno panoramsko vetrobransko steklo: potniški prostor preplavlja svetloba in ne daje niti najmanjšega občutka utesnjenosti.

«CITROËN ADVANCED COMFORT® LAB’»: NEPRIMERLJIVA KAKOVOST BLAŽENJA

 

Prototip "Citroën Advanced Comfort® Lab’", ki sicer ponuja razne dimenzije udobja, se osredotoča na blaženje nepravilnosti na cestišču in združuje inovacije znamke Citroën s tega področja. Ko vozilo zapelje na deformirani del cestišča, se vpliv nepravilnosti prenese na potnike v treh fazah:

 

a)          sproži se delovanje vzmetenja,

b)          tresljaji se prenesejo na karoserijo,

c)           potniki občutijo tresljaje prek sedežev.

 

Prototip "Citroën Advanced Comfort® Lab’" predstavlja tri inovacije, po eno za vsakega od naštetih prenosov energije, ki bodo pripomogle k zmanjšanju tresljajev, ki jih občutijo potniki, in posledično k opaznem povečanju udobja med vožnjo. Za omenjene tehnologije je bilo predloženih več kot 30 patentov, vendar pa so bile razvite z namenom, da bi bile ekonomsko sprejemljive in industrijsko uporabne za vsa vozila iz prodajnega programa znamke Citroën.

 

 

a)       Vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi dročniki

Strokovno podkovanega znanja Citroëna s področja podvozja ni več potrebno dokazovati. Udobno vzmetenje je zapisano v genih znamke že več kot 95 let. Skozi leta so se kupci navezali na citroënovo udobje, ki je povsem drugačno od vsega tistega, kar je na voljo na tržišču. Na podlagi svojih izkušenj in strokovnega znanja inženirjev je znamka razvila novo vzmetenje, da bi izboljšala kakovost blaženja in hkrati ohranila tipske značilnosti citroëna, ki so kupcem tako zelo pri srcu.

 

Princip delovanja tega sistema je povsem preprost, njegovi rezultati pa so osupljivi. Medtem ko klasično vzmetenje sestavljajo amortizer, vzmet in mehanski dročnik, pa ima Citroënov sistem še dodatna dva hidravlična dročnika (za raztezanje in za kompresijo), po enega na vsaki strani. Vzmetenje tako deluje dvostopenjsko, odvisno od jakosti vzbujanja:

 

  • pri rahli kompresiji in rahlem raztezanju vzmet in amortizer istočasno nadzorujeta vertikalne premike brez posredovanja hidravličnih dročnikov. Vendar pa so lahko inženirji po zaslugi teh dročnikov zagotovili vozilu bolj neoviran hod vzmetenja, kar daje občutek lebdenja na «leteči preprogi» in se zdi, kot da vozilo preletava deformacije na cestišču;
  • pri močnejši kompresiji in močnejšem raztezanju pa vzmet in amortizer delujeta istočasno s hidravličnim dročnikom za kompresijo ali raztezanje, ki tako premik progresivno upočasnijo, in s tem preprečijo nagle zaustavitve na koncu hoda. V nasprotju s klasičnim mehanskim dročnikom, ki energijo absorbira in jo delno povrne, pa hidravlični dročnik energijo absorbira in jo razprši. Pri tem torej ni nobenega odskoka.

Po zaslugi inovativne tehnične rešitve bodo jutrišnji citroëni zagotavljali vrhunsko stopnjo udobja, ki je značilno le za znamko Citroën in ki ga kupci že od nekdaj visoko cenijo. Te izboljšave bodo lahko deležna vozila vseh avtomobilskih segmentov in na vseh tržiščih: od mestnih malčkov vse do vozil visokega segmenta.

 

Med razvojem novega vzmetenja je bilo predloženih 20 patentov.

 

b)                        Strukturno lepljenje karoserije «z vezaji»

Ko sistem vzmetenja opravi s postopkom blaženja, se energija, ki jo povzroči deformirano cestišče, prenese na karoserijo. Tehnika strukturnega lepljenja bo omogočila občutno zmanjšati ta pojav s povečanjem vsesplošne natezne trdnosti. Po zaslugi industrijskega postopka lepljenja, ki je značilen za znamko Citroën, lahko strukturne dele karoserije spojijo z neprekinjenim slojem lepila. Na vseh mestih, kjer se sloj lepila prekine, spoj dopolni električni točkovni zvar. Tovrstna tehnika lepljenja zagotavlja čvrsto spajanje-lepljenje brez nastajanja strupenih plinov, ki se sproščajo med varjenjem spojev.

 

Karoserija, sestavljena s tehniko strukturnega lepljenja, zagotavlja številne prednosti:

 

Prva prednost je občutno povečanje vsesplošne trdnosti karoserije (za približno 20 %), s čimer je karoserija izolirana pred vplivom zunanjih vibracij. Trdnejša karoserija bolj učinkovito ublaži vibracije, ki se prenašajo zaradi razmer na cestišču, kar pripomore k večjemu udobju. Druga prednost tehnike lepljenja se nanaša na težo in povečanje zmogljivosti karoserije. S spajanjem postane karoserija trdnejša, ne pa tudi težja. Težje kot je vozilo, bolj kompleksen je postopek blaženja. Tretja in zadnja prednost pa je postopek izdelave spojev «z vezaji» brez strupenih plinov, ki omogoča zmanjšati število električnih točkovnih zvarov in s tem nadzorovati stroške spajanja karoserije. Tehniko strukturnega lepljenja «z vezaji» bo možno uporabiti za vse modele znamke Citroën.

 

 

c)                         Sedeži po navdihu postelj

Sedeži so tisti sestavni del vozila, s katerim imajo potniki najpogosteje telesni stik. Ravno sedeži so odgovorni za prvi vtis o dobrem počutju, ko si vozilo ogledujemo ali sedemo vanj. Poleg tega, da nam nudijo podporo, seveda sodelujejo tudi pri blaženju raznih tresljajev vozila in deformacij na cestišču.

 

Tekom razvojnega postopka sedežev inženirji preučijo njihove linije, tako da se prilegajo ukrivljenosti hrbtenice in nudijo optimalen položaj za vožnjo, študije pa so deležni tudi izbrani materiali. Uporabljajo penasto gumo različne gostote in trdote, odvisno od predela sedeža: podpora ali blaženje. Da bi povečali udobje sedežev, so se pri Citroënu začeli zanimati tudi za druga področja uporabe, še posebej za sektor proizvodnje postelj, v katerem je najnovejši trend udobja spominska pena. Z uporabo več plasti posebnih materialov (poliuretanska, viskoelastična ali teksturirana pena) je Citroënu uspelo razviti sedeže, ki se idealno prilegajo telesni obliki potnikov, in ponuditi povsem novo izkušnjo udobja v avtomobilskem sektorju. Po zaslugi takšnih lastnosti sedeži po uporabi ponovno prevzamejo prvotno obliko. Najnovejši sedeži so prekriti z inovativnim podloženim oblazinjenjem, ki že na videz nakazujejo na "citroënovo udobje" in potnikom ponujajo mehkobo, kakršne niso še nikoli izkusili.

 

 

Povzetek:

 

Demonstracijsko vozilo Citroën Advanced Comfort® Lab združuje tri inovacije: vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi dročniki, strukturno lepljenje karoserije in inovativni sedeži, ki bodo pomembno spremenile kakovost blaženja napak na cestišču in s tem potrdile edinstven podpis in know-how blagovne znamke s področja udobja. Posebej skrbno smo se potrudili, da bo možno vse te inovacije uporabljati pri vseh vozilih iz prodajnega programa ne glede na avtomobilski segment. To demonstracijsko vozilo je eden od raziskovalnih načrtov, ki jih proizvajalec izvaja z namenom, da bi svojim kupcem ponudil edinstveno udobje na trgu. Novi C4 Picasso je pred kratkim uspel dokazati, da je vozilo znamke Citroën sposobno poleg udobja pri vožnji ponuditi še rešitve, ki zagotavljajo udobno bivanje, udobno uporabo in udobje duha. Prihodnji modeli znamke Citroën bodo na teh posameznih področjih uspeli prodreti še dlje, kar že dokazuje "Citroën Advanced Comfort® Lab’" na področju udobnega vzmetenja.

Top