To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

Želite preizkusiti točno določen model?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, ki ga želite preizkusiti. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri
Želite prejeti dokumentacijo o modelu iz prodajnega programa znamke Citroën ?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti katalog. Na spodnjih zavihkih lahko najdete tudi cenik in tehnične podatke o željenem vozilu.

Zapri
Želite, da vam Citroën pošlje ponudbo?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti ponudbo. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri

CITROËN C-ELYSÉE WTCC V NOVIH BARVAH

Večina ekip, ki bodo v sezoni 2016 sodelovale na svetovnem prvenstvu FIA WTCC, se je na dirkališču Vallelunga (Italija) udeležila dvodnevnih skupinskih testiranj.

José María López in Yvan Muller sta se izmenjala za volanom Citroëna C-Elysée WTCC, ki je bil odet v nove barve ekipe Citroën Total.

Dirkalnik, ki je že dvakrat osvojil naziv svetovnega prvaka, je s šestimi najboljšimi časi od sedmih testnih voženj potrdil svoj status.

Oko strokovnjaka bi nedvomno opazilo, da je bil Citroën C-Elysée WTCC med zimo deležen precejšnjih nadgradenj na področju aerodinamike. Pozornosti pa bo zlasti deležna nova podoba dirkalnika, ki se ponaša z nazivom dvakratnega svetovnega prvaka! Po dveh sezonah, ki ju je zaznamovala belo siva barvna kombinacija, bo velik del karoserije vozil ekipe Citroën Total odslej v mat in svetleči rdeči barvi.

 

José María López in Yvan Muller sta prišla naravnost iz mednarodnega avtomobilskega salona v Ženevi in z največjim veseljem sedla za volan dirkalnika na dirkališču Vallelunga v bližini Rima. Na prvi dan testiranj, v sredo, je sodelujoče pozdravilo čudovito sončno vreme. Proti koncu dopoldneva je José María López dosegel najhitrejši čas.

Zatem ga je za volanom nasledil Yvan Muller, da bi opravil potrebno delo za analiziranje nastavitev. Zasluge za najboljši absolutni rezultat pa ima Mehdi Bennani, ki začenja svojo drugo sezono z dirkalnikom Citroën C-Elysée WTCC ekipe Sébastien Loeb Racing.

 

V četrtek pa je bil dan razdeljen na pet voženj dolgih po 40 minut. Yvan Muller je bil najhitrejši na dveh vožnjah v dopoldanskem času, in to tako na suhi kot tudi na mokri podlagi. Vreme se je nekajkrat povsem spremenilo, tako smo bili priča dežnim plohah, toči in snežni plundri! Ko je José María López na začetku popoldneva znova sedel za volan, je na prvih dveh testnih vožnjah dosegel najhitrejši čas. Skupno je Argentinec v petih serijah dosegel najhitrejši čas.

Prva dirka svetovnega prvenstva FIA WTCC bo od 1. do 3. aprila v Franciji, na dirkališču Paul Ricard.

IZJAVE

Yves Matton, direktor Citroën Racing: «Na testnih vožnjah, ki smo jih skupaj z glavnimi tekmeci opravili en mesec pred začetkom sezone 2016, smo dobili potrditev o zmogljivosti Citroëna C-Elysée WTCC. Naše cilje je seveda veliko preprosteje izraziti kot pa doseči: želimo ohraniti naslova prvaka med konstruktorji in vozniki, ki smo ju osvojili v sezonah 2014 in 2015. Ekipa je z obilo strasti, navdušenja in ponižnosti predana temu cilju tako kot naša dva voznika. Pechito in Yvan sta skupno osvojila šest od zadnjih osem naslovov prvenstva FIA WTCC. To je potemtakem najboljši par za soočanje s tem izzivom, to je tretji zaporedni naziv prvaka. Yvan in Pechito sta neizmerno željna zmage in se bosta tako kot v prejšnjih sezonah pomerila z enakovrednimi močmi.»

 

José María López: «Pred nami je zanimiva sezona, saj se bodo prvenstvu pridružila nova vozila in izmenjalo se bo kar nekaj voznikov. Spremembe na področju pravilnika pa bodo tudi zagotovo spremenile naš pristop do tekmovalnega vikenda. Po mojem mnenju bo "timski duh" zdaj še bolj pomemben kot prej. In na tem področju je Citroën Racing najboljša ekipa, kar jih jaz poznam. Z Yvanom tesno sodelujeva zadnji dve leti in med nama se je vzpostavila tesna vez, saj spoštujeva drug drugega in skupaj ciljava na to, da bi Citroën popeljala na vrh. Tudi letošnjo zimo sva si prizadevala za napredek, toda tako dovršen dirkalnik, kot je Citroën C-Elysée WTCC je precej težko še bolj izboljšati. Za vsako spremembo je potrebno več časa kot v preteklosti, saj morajo inženirji čisto vse analizirati, da bi se prepričali, ali bi bila dotična nadgradnja zares koristna. Za nas bo to še bolj zapleteno, še posebej zaradi 80 kg dodatnih uteži, ki jih bomo s seboj vozili od začetka prvenstva. Zdi se, da vsi pričakujejo, da bomo še naprej zmagovali, vendar jaz menim, da bo na tekmovanju odprtih zelo veliko možnosti. Vse bomo dali od sebe, da bi znova osvojili oba naslova prvaka in pri tem tudi nadvse uživali.»

 

Yvan Muller: «Tik pred začetkom nove sezone je v zraku vedno precej razburjenja. Po nekaj mesecih premora že nestrpno čakam na začetek tekmovanj, ko bomo izvedeli, ali smo čez zimo dobro delali in kje se nahajamo v primerjavi s tekmeci. Tako kot vsako leto tudi letošnje prvenstvo WTCC prinaša kopico novosti. Pridružil se nam bo nov proizvajalec, pred nami pa je tudi spremenjen pravilnik tekmovanj, zaradi katerega se bo spremenila naša tekmovalna strategija. Čeprav je pred dirkalnikom Citroën C-Elysée WTCC že tretja sezona, smo ga poskušali še nekoliko posodobiti, vendar pa je rezultat tega nekoliko manjši napredek kot pri preteklih posodobitvah. Moji cilji ostajajo nespremenjeni. Odkar tekmujem na tem prvenstvu, sem se vsakič uvrstil na finalni zmagovalni oder. Enako velja za letos in želim si osvojiti še peti naslov svetovnega prvaka. Za uspeh pa je seveda treba dati vse od sebe. In to je seveda delo, ki ga moraš opraviti kot voznik.»

WTCC MAR16_2

Top