To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

Želite preizkusiti točno določen model?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, ki ga želite preizkusiti. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri
Želite prejeti dokumentacijo o modelu iz prodajnega programa znamke Citroën ?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti katalog. Na spodnjih zavihkih lahko najdete tudi cenik in tehnične podatke o željenem vozilu.

Zapri
Želite, da vam Citroën pošlje ponudbo?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti ponudbo. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri

CITROËN SLOVENIJA IN FORMITAS BBDO NA 24. SLOVENSKEM OGLAŠEVALSKEM FESTIVALU OSVOJILA VELIKO NAGRADO

Citroën je v petek, 27.marca na slavnostni podelitvi 24. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki nagrajuje najboljše dosežke v oglaševanju, v kategoriji Mediji in Zunanje oglaševanje prejel veliko nagrado za billboard za Citroën Jumper.

Poleg tega je Citroen prejel še dve srebrni nagradi za tiskan oglas «2% naredita vso razliko» in še drugo mesto v razvrstitvi za Znamko leta.

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in je v Portorožu potekal v četrtek, 26. marca, in petek, 27. marca, so nastopili številni vrhunski domači in tuji strokovnjaki s področja marketinga in oglaševanja. Skupno je v okviru festivala 38 gostov iz 11 držav sveta nagovarjalo z Upaj si! in ponudilo vsebine na temo nevarnosti varnih poti in preseganja tveganj kot investicije za uspeh. Festival, osrednji dogodek stroke, ki je v dveh dneh obiskalo prek 950 udeležencev, enkrat letno poveže vse domače akterje v marketinški stroki, izlušči in nagradi najboljše med dobrimi, in hkrati s celostno zasnovanim kongresnim programom odpira razpravo o aktualnih vprašanjih v komunikacijski stroki, omogoča pa ne le izmenjavo znanj, izkušenj in idej, temveč tudi pogledov na nadaljnji razvoj stroke.

Inovativno rešitev za Citroën Jumper, ki slikovito prikazuje osnovno prednost vozila – to je prostornost, je prepoznala tudi žirija  v okviru petkove podelitve nagrad za najboljše dosežke v zunanjem oglaševanju.

Nagrado je prevzel vodja oglaševanja in marketinga Citroën Slovenija Dejan Debernardi , ki je ob tem dejal:

 »Kreativnost in inovativnost tvorita DNK zapis znamke Citroën zato smo vedno usmerjeni v snovanje rešitev in rabi medijev, ki sledijo temu zapisu in krepijo osnovno obljubo in izkušnjo znamke Citroën. Nagrada je potrditev filozofije, ki jo skupaj z agencijo Formitas BBDO gradimo in utrjujemo že 20 let na slovenskem trgu.«

Video posnetek jumbo plakata si lahko ogledate TUKAJ.

Želite preizkusiti točno določen model?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, ki ga želite preizkusiti. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri
Želite prejeti dokumentacijo o modelu iz prodajnega programa znamke Citroën ?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti katalog. Na spodnjih zavihkih lahko najdete tudi cenik in tehnične podatke o željenem vozilu.

Zapri
Želite, da vam Citroën pošlje ponudbo?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti ponudbo. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri
Top