To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

[cle1: REDIRECTION_DANS Lang:SL] [cle1: SECONDES Lang:SL]
Zapri
Zapri
Zapri

CITROËN SLOVENIJA IN FORMITAS BBDO NA 24. SLOVENSKEM OGLAŠEVALSKEM FESTIVALU OSVOJILA VELIKO NAGRADO

Citroën je v petek, 27.marca na slavnostni podelitvi 24. Slovenskega oglaševalskega festivala, ki nagrajuje najboljše dosežke v oglaševanju, v kategoriji Mediji in Zunanje oglaševanje prejel veliko nagrado za billboard za Citroën Jumper.

Poleg tega je Citroen prejel še dve srebrni nagradi za tiskan oglas «2% naredita vso razliko» in še drugo mesto v razvrstitvi za Znamko leta.

Na letošnjem Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in je v Portorožu potekal v četrtek, 26. marca, in petek, 27. marca, so nastopili številni vrhunski domači in tuji strokovnjaki s področja marketinga in oglaševanja. Skupno je v okviru festivala 38 gostov iz 11 držav sveta nagovarjalo z Upaj si! in ponudilo vsebine na temo nevarnosti varnih poti in preseganja tveganj kot investicije za uspeh. Festival, osrednji dogodek stroke, ki je v dveh dneh obiskalo prek 950 udeležencev, enkrat letno poveže vse domače akterje v marketinški stroki, izlušči in nagradi najboljše med dobrimi, in hkrati s celostno zasnovanim kongresnim programom odpira razpravo o aktualnih vprašanjih v komunikacijski stroki, omogoča pa ne le izmenjavo znanj, izkušenj in idej, temveč tudi pogledov na nadaljnji razvoj stroke.

Inovativno rešitev za Citroën Jumper, ki slikovito prikazuje osnovno prednost vozila – to je prostornost, je prepoznala tudi žirija  v okviru petkove podelitve nagrad za najboljše dosežke v zunanjem oglaševanju.

Nagrado je prevzel vodja oglaševanja in marketinga Citroën Slovenija Dejan Debernardi , ki je ob tem dejal:

 »Kreativnost in inovativnost tvorita DNK zapis znamke Citroën zato smo vedno usmerjeni v snovanje rešitev in rabi medijev, ki sledijo temu zapisu in krepijo osnovno obljubo in izkušnjo znamke Citroën. Nagrada je potrditev filozofije, ki jo skupaj z agencijo Formitas BBDO gradimo in utrjujemo že 20 let na slovenskem trgu.«

Video posnetek jumbo plakata si lahko ogledate TUKAJ.

Zapri
Zapri
Zapri
Top