To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

PREUSMERITEV SEKUND
Zapri
Zapri
Zapri

DS 3 OMEJENA SERIJA ‘1955’: TELEVIZIJSKA REKLAMNA KAMPANJA

Izvirna kampanja za unikatna vozila

Ob 60. obletnici originalnega modela DS se je znamka DS odločila ponuditi oštevilčeno omejeno serijo za vsa vozila iz svojega prodajnega programa: za DS 3 in njegovo različico Cabrio, za novega DS 5 in tudi za DS 4.

Modeli so v omejenem številu (1955 vozil DS 3 in DS 3 CABRIO, 955 vozil DS 4 in 955 novih vozil DS 5) na voljo v prodajnih salonih znamke DS , hkrati pa je kampanja podprta še s TV spotom in njegovo spletno različico.

V spotu, ki ga je produciral Rob Chiu, se je znamka DS odločila izpostaviti bodoče srečne lastnike vozil, ki si bodo lahko privoščili izvedenko DS 3 ‘1955’. Moški in ženska, vsak za volanom svojega vozila, si mrmraje prepevata isto pesem. Oglas namiguje, da bi bilo krasno, če bi se onadva srečala, vendar pa je zelo malo verjetno, da bi se dve vozili iz omejene serije DS ‘1955’ sploh kdaj srečali.

Skladbo za reklamni oglas, ki jo sta jo na snemanju v živo zapela oba posneta igralca, je bila napisana na podlagi skladbe Jérôma Echenoza.

V filmu je izpostavljena ekskluzivnost vozila DS 3, mestnega malčka s številnimi možnostmi za individualizacijo podobe, ki je z omejenimi serijami na voljo v mnogih izvedenkah. Danes je v središču pozornosti prefinjenost izdaje ‘1955’!

Oglejte si TV spot tukaj

Zapri
Zapri
Zapri
Top