To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

Želite preizkusiti točno določen model?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, ki ga želite preizkusiti. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri
Želite prejeti dokumentacijo o modelu iz prodajnega programa znamke Citroën ?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti katalog. Na spodnjih zavihkih lahko najdete tudi cenik in tehnične podatke o željenem vozilu.

Zapri
Želite, da vam Citroën pošlje ponudbo?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti ponudbo. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri

DS SE JE PRIDRUŽIL OMREŽJU FACEBOOK ZA SVETOVNO LANSIRANJE ZNAMKE DS

DS je izbral Facebook za svojega glavnega partnerja pri svetovnem lansiranju novega DS 5 in svoje nove identitete znamke. V ta namen so bili vsi viri platforme Facebook na inovativen način usmerjeni na mednarodni avtomobilski salon v Ženevi.

DS JE PRVA AVTOMOBILSKA ZNAMKA, KI JE ZA SVOJE LANSIRANJE na svetovni ravni uporabila Facebook.

Ob otvoritvi letošnjega mednarodnega avtomobilskega salona v Ženevi, 3. marca, je DS premierno na svetu predstavila novi DS 5 in to istočasno kot svojo novo identiteto znamke. Prvič je avtomobilska znamka uporabila to družbeno spletno stran za tovrstni dogodek. V okviru tega ambicioznega in inovativnega partnerstva svetovnih razsežnosti je imela DS dostop do vseh virov in inovacij omrežja Facebook, da bi vzpostavila sodelovanje in svojemu občinstvu ponudila obogatene izkušnje.

Inovativen postopek ustvarjen po meri in na edinstven način za DS

Facebook je z 1,39 milijardami oseb, ki stran obiščejo vsak mesec in več kot 3 milijardami ogledanih video posnetkov vsak dan po celem svetu, največja družbena spletna stran in ena izmed najpomembnejših mednarodnih marketinških platform na svetu. Z izborom Facebooka za predstavitev novega vozila DS 5 in razkritje svoje nove identitete, je znamka DS ta pomemben trenutek podelila na inovativen in kreativen način z milijoni osebami, ki so zanjo zares pomembne.

3. marca ob 14. uri, na Facebooku je ponudila neposreden ogled novinarske konference znamke DS z mednarodnega avtomobilskega salona v Ženevi. Prenos konference iz Pariza je istočasno potekal v 39 državah.

«Zelo smo ponosni, da se je francoska znamka DS, ki med svoje najpomembnejše vrednote uvršča inovacije, strokovno znanje in prefinjenost, odločila pridružiti omrežju Facebook. Zahvaljujoč našemu edinstvenemu občinstvu, naši podkovanosti in visoki sposobnosti za doseganje ciljne publike, bo imela znamka DS na razpolago zmogljiv pripomoček za interakcijo s svojim občinstvom,» je izjavil Laurent Solly, generalni direktor Facebook Francija.

Yves Bonnefont, generalni direktor znamke DS: «Mednarodni avtomobilski salon v Ženevi v letu 2015 predstavlja pomembno etapo za znamko DS, ki želi ponovno utrditi svojo ambicijo, to je francoski avtomobil ponovno popeljati med znamke višjega razreda. Na tem salonu bomo premierno na svetu predstavili novo vozilo DS 5 in podobo znamke. Ta pomemben trenutek želimo podeliti s čim večjim številom ljudi po celem svetu in to po zaslugi partnerstva s Facebookom

Želite preizkusiti točno določen model?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, ki ga želite preizkusiti. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri
Želite prejeti dokumentacijo o modelu iz prodajnega programa znamke Citroën ?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti katalog. Na spodnjih zavihkih lahko najdete tudi cenik in tehnične podatke o željenem vozilu.

Zapri
Želite, da vam Citroën pošlje ponudbo?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti ponudbo. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri
Top