To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

Želite preizkusiti točno določen model?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, ki ga želite preizkusiti. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri
Želite prejeti dokumentacijo o modelu iz prodajnega programa znamke Citroën ?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti katalog. Na spodnjih zavihkih lahko najdete tudi cenik in tehnične podatke o željenem vozilu.

Zapri
Želite, da vam Citroën pošlje ponudbo?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti ponudbo. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri

KONCEPTNI AVTOMOBIL CXPERIENCE CONCEPT

Avtomobil Citroën CXPERIENCE CONCEPT, ki bo ekskluzivno predstavljen mesec dni pred otvoritvijo pariškega avtomobilskega salona, dokazuje, da znamka Citroën zmore izpolniti svojo obljubo "Be Different, Feel Good" (bodi drugačen in se dobro počuti) v segmentu velikih limuzin. Ta nov koncept s prepoznavno silhueto na glavo postavlja ustaljene oblikovalske vzorce in uteleša koristi programa za večje udobje "Citroën

Citroën bo na svetovni konvenciji ob predstavitvi novega C3, na kateri bo zbranih skoraj 2000 zastopnikov znamke iz 36 držav, poskrbel za presenečenje v obliki razkritja konceptnega avtomobila CXPERIENCE, ki bo pozornost zbujal že na naslednjem pariškem avtomobilskem salonu. CXPERIENCE CONCEPT, dvoprostorska limuzina z dolžino 4,85 metra, prikazuje Citroënovo željo po izražanju v višjem cenovnem razredu, kjer uresničuje svojo obljubo "Be Different, Feel Good". Povsem nova in nestandardna silhueta za vse svetovne trge zaznamuje novo etapo in novo ofenzivo v strategiji znamke Citroën.

 

Za to najnovejšo kreacijo, ki uteleša znanje in zgodovino znamke, je značilno vsesplošno udobje, ki je resničen prepoznavni znak znamke Citroën. CXPERIENCE CONCEPT ponovno prikazuje program "Citroën Advanced Comfort ®", ki je premišljeno zastavljen za dobro počutje in udobje potnikov. Ta program, ki je navzoč v vseh fazah postopka zasnove avtomobilov in ga usmerjajo spreminjajoča se pričakovanja kupcev, spremlja stilistični, tehnični in tehnološki vidik razvoja novih modelov znamke.

  1. 01.  DRZEN IN NESTANDARDEN DIZAJN
  • Izrazita identiteta

Konceptni avtomobil CXPERIENCE s svojo edinstveno in drugačno obliko spreminja ustaljene oblikovne značilnosti velikih limuzin višjega razreda na področju, ki je znamki Citroën in njeni preteklosti zelo pri srcu. Do najmanjših detajlov dodelan koncept CXPERIENCE ponuja aerodinamiko, ki je po oblinah in grafičnih oblikah lastna samo Citroënu ter zato hitro prepoznavna.

 

CXPERIENCE CONCEPT so zasnovale Citroënove oblikovalske ekipe v oblikovalskem centru Vélizy v skladu z novimi estetskimi merili znamke in se ponaša z inovativnim videzom, ki se navzven zgleduje po visoki tehnologiji in navznoter po oblikovanju pohištva in po potovanjih.

 

Že na prvi pogled je konceptni avtomobil CXPERIENCE prepoznaven po dvoprostorski obliki karoserije s poskočno držo in odlično zasnovanimi vrati z nasprotnim odpiranjem. Njegove stilsko posebne drzne linije in gladke površine izražajo dinamičnost.

 

CXPERIENCE CONCEPT ima impozantne zunanje mere (v dolžino meri 4,85 m, v širino pa 2 m), zelo nizko streho (visok je 1,37 m) ter zelo kratek prednji in zadnji previs (medosna razdalja meri 3 m) in gladko prelivajoče se oblike. Biserna zelena barva, poimenovana Mizuiro, ki simbolizira sodobnost, umirjenost in zmernost, dodatno poudarja višji razred, v katerega se uvršča vozilo, nameščeno na velika 22-palčna kolesa s petkrakimi platišči.

 

Na sprednjem delu ima novi konceptni avtomobil značilne Citroënove luči v dveh vrstah, ki poudarjajo izčiščenost njegovih linij. CXPERIENCE CONCEPT ima še druge atribute, kot sta gladko oblikovan prednji del in posebna prednja okrasna maska. Simbol dvojne puščice in kromana profila se raztezata vse do luči in poudarjata širino vozila. Posebne pozornosti so bile deležne tudi dnevne luči v obliki V iz treh tankih 3 mm širokih vodnikov, ki vozilu dajejo tehnološki izraz. Poleg njih so vgrajeni smerni kazalci. Obliko zaokrožajo trije smerni žarometi z diodami LED v obeh vogalih. Za dodatno učinkovitost so v prednjem odbijaču vgrajene krmiljene odprtine za vstop zraka. Ob straneh ima vozilo pomična zakrilca, ki se po potrebi odpirajo in zapirajo ter tako zagotavljajo aerodinamičnost med vožnjo ter priročnost med izvajanjem manevrov.

 

Tudi zadnji del konceptnega avtomobila poudarja njegov značaj z izrazitimi blatniki in vbočenim zadnjim steklom, ki ga v spodnjem delu krasi premični spojler za boljšo aerodinamičnost. Zadnje luči s trirazsežnim učinkom ter laserskimi optičnimi kabli so ravno tako izdelane v obliki črke V. Smerni kazalci so umeščeni na sredino teh luči in zakriti pod tanko kromano letvico, vozilu CXPERIENCE CONCEPT pa s tem dajejo edinstveno in tehnološko podobo.

Te luči so vdelane v črnem ohišju, ki se harmonično ujema z obliko prtljažnika te velike limuzine in poudarja širino vozila. Po zgledu zadnjih izdelkov znamke Citroën je simbol dvojne puščice na zadku konceptnega vozila lakirane črne barve.

 CP16_2

Pri edinstveni osebnosti konceptnega avtomobila CXPERIENCE sodeluje še en značilen stilski element: vrata z nasprotnim odpiranjem, ki segajo proti strehi in se odpirajo navpično do kota 90° (v osi platišč), olajšajo vstopanje v vozilo. Ponujajo izjemen pogled na prostoren potniški prostor visokega razreda. V središču je udobje, ki se izraža kot povabilo na potovanje.

 

  • Notranjost, ki izraža fluidnost

 

Potniški prostor vozila CXPERIENCE CONCEPT je izdelan po navdihu arhitekture, dekorativnih izdelkov in pohištva ter zasnovan v sodobnem, zelo prečiščenem duhu. Izdelan je iz prestižnih materialov ter v svetlo rumeni barvi citrusov, ki izraža optimizem in svežino.

 

Razen enokrakega volanskega obroča, ki se spogleduje s preteklostjo znamke, je lebdeča armaturna plošča izdelana v vodoravnih linijah. Videti je trirazsežna, kot prerezana in izoblikovana cev, ki se kot en sam kos razteza od desnih do levih zadnjih vrat. Ta oblika dodatno poudarja takojšnji vtis lahkotnosti, prostornosti in neobremenjenosti. Ambient v rumenih tonih poudarja vidno kontinuiteto med prostori, ki so namenjeni vozniku in ostalim potnikom.

 

Sedeži, ki so bili izjemno pozorno izdelani, so oblazinjeni s prijetno rumeno pletenino. Naslonjala so, tako kot armaturna plošča, izdelana z elegantnim svetlim orehovim lesom. Tudi na vratnih ploščah z vdolbino so uporabljeni kakovostni materiali. Blago z geometrijskim vzorcem, poimenovano Vert d’eau, je enake barve kot karoserija in v kontrastu z notranjim ambientom. Raven pod s penasto podlogo je izdelan po meri. Obdan je z usnjem temne barve in ima izdelano teksturo. Na obeh straneh široki kromani pragovi vrat poudarjajo fino dodelane notranje barve in materiale.

 

 

"Celotna oblikovalska ekipa je delala v isti smeri, da bi ustvarila novo limuzino višjega razreda svetovnega formata, ki bo presegala ustaljene oblikovalske norme in utelešala vrednote Optimistic, Human in Smart naše znamke".

 

Alexandre MALVAL, direktor oblikovalskega oddelka pri Citroënu


 

 

02. PROGRAM CITROËN ADVANCED COMFORT® UPORABLJEN PRI MODELU VIŠJEGA RAZREDA

 

Pojem udobja je z znamko Citroën povezan že dolgo, zdaj pa je "Citroënovo udobje" postalo pravi zaščitni znak znamke. Dandanes se je pomen udobja še razširil in vključuje različne kriterije, kot so svetloba, dobro počutje v vozilu, ergonomija in povezljivost. Vsi ti kriteriji poskrbijo za dobro počutje telesa in duha in v konceptnem avtomobilu CXPERIENCE spodbujajo komunikacijo in deljenje izkušenj.

 

  • Sodelovanje pri dobrem počutju telesa in duha

S programom Citroën Advanced Comfort®, ki je usmerjal načrtovanje vozila CXPERIENCE CONCEPT, je Citroën nadgradil smernice s področja udobja, saj je vanje vnesel svojo sodobno vizijo in vse svoje znanje.

 

CXPERIENCE CONCEPT, ki so si ga zamislili kot pravi zapredek, filtrira zunanji svet in neravnine na cestišču ter uporablja napreden modul vzmetenja s progresivnimi hidravličnimi omejevali nihanja. Ekskluzivna tehnologija, ki jo je Citroën predstavil pred nekaj tedni, omogoča opazno izboljšanje kakovosti blaženja nepravilnosti na vozišču in hkratno zagotavljanje nadstandardnega voznega udobja. Rezultat: udobje, kakršnega lahko ponudi le Citroën.

 

Ta velika prestižna limuzina se v celoti osredotoča na dobro počutje potnikov, zato že takoj ob vstopu voznik in vsi potniki dobijo intenziven občutek izjemnega udobja.

 

V vozilu je bilo vse zasnovano s ciljem telesnega dobrega počutja. Zlasti to velja za sedeže, ki so tisti del avtomobila, s katerim imajo telesa potnikov največ stika. Velika in izoblikovana sedišča v vozilu CXPERIENCE CONCEPT nudijo prijetno počutje in edinstveno oporo po zaslugi mehke spominske pene ter potnike vabijo na doživetje drugačnega potovanja. Spredaj imata voznik in sovoznik na voljo velike in zelo udobne samostojne sedeže. Ta duh salona ohranjajo tudi izoblikovani zadnji sedeži. Fizične občutke še okrepijo topli in naravni materiali. S tem v mislih so, da bi bilo vsako potovanje družabno in brezskrbno doživetje, oblikovalci zasnovali prednje sedeže tako, da zožen zgornji del naslonjala in odprtina v vzglavniku ponudita boljšo vidljivost potnikom na zadnjih sedežih.

 

Ta pomirjujoč ambient v vozilu CXPERIENCE CONCEPT zaokrožata še njegova prostornost in izobilje premišljenih odlagalnih prostorov, ki olajšajo življenje. Armaturna plošča s svojo vodoravno grafično zasnovo daje občutek prostornosti. Sredinska konzola, ki je ravno tako tekoče zasnovana, ponuja uporaben odlagalni prostor in poseben predal za indukcijsko polnjenje pametnega telefona. Po potniškem prostoru so uporabno razporejeni še drugi odlagalni prostori, ki ravno tako prispevajo k udobju in dobremu počutju potnikov.

 

V sklopu programa Citroën Advanced Comfort® je poskrbljeno tudi za kakovostno svetlobo v potniškem prostoru, ki prispeva k dobremu počutju v vozilu. Vsi potniki so deležni prostora, ki se kopa v svetlobi, kar omogočajo velika bočna stekla okrog celotne kabine in dve strešni okni, ki prekrivata praktično celotno streho. Za prijetno okolje skrbita še ambientna osvetlitev in čistilnik zraka: pravi mehurček za dobro počutje, v katerem se potniki odpočijejo in si naberejo novih moči.

 

In nenazadnje za pomirjenost in razbremenitev voznika skrbi projekcijski prikazovalnik, ki mu uporabne informacije za vožnjo projicira na širok prosojen zaslon, umeščen v njegovem vidnem polju.

 

  • Spodbujanje izmenjav in deljenja

Ker je izdelan v duhu sodobnega časa in usklajen s programom Citroën Advanced Comfort®, je konceptni avtomobil Citroën CXPERIENCE prijeten, udoben in zelo povezan. CXPERIENCE CONCEPT se ponaša z intuitivnim uporabniškim vmesnikom, ki zagotavlja nemoteno povezanost voznika in potnikov v digitalni svet. Tehnološka inteligenca spodbuja interaktivnost in olajša uporabo avtomobila in njegove opreme. Prednosti so deležni vsi, tako voznik in sovoznik kot potniki na zadnjih sedežih. To poudarja usmeritev znamke Citroën, ki želi nameniti posebno pozornost tudi sopotnikom, ki so ravno tako del potovanja.

 

Panoramski zaslon z diagonalo 19 palcev in formatom 16/3 je spektakularno vgrajen v središče armaturne plošče in je njen osrednji element. Ker predstavlja pravo krmilno središče avtomobila, je armaturna plošča lahko razbremenjena odvečnih upravljalnih stikal in gumbov, kar dodatno krepi vtis širine in prostornosti potniškega prostora. Velik zaslon je enostaven za uporabo in omogoča upravljanje vseh funkcij: klimatske naprave, sistemov za pomoč pri vožnji, navigacijskega sistema in medijskih sistemov.  Ta osrednji zaslon na dotik je sestavljen iz več območij, ki so posvečena vozniku in sovozniku, in sicer po želji omogoča delitev na dve okni v nastavljivem razmerju 1/3-2/3 ali 2/3-1/3 oziroma prikaz čez celoten zaslon. Informativno-razvedrilni sistem je urejen tako, da lahko vsi pregledujejo in uporabljajo informacije o vožnji, izbirajo glasbo ali si ogledajo film.  Da bi zagotovili povezavo med vozilom in zunanjim svetom, CXPERIENCE CONCEPT nudi povezljive storitve, ki na primer omogočajo daljinsko upravljanje odpiranja vrat ali prevzem dostave na dom.

 

Neprekinjeno digitalno izkušnjo in vklop določenih funkcij v vozilu omogočajo še drugi upravljalni elementi: pametni telefon in prenosni tablični računalnik. Sredinska konzola ima v sprednjem delu poseben nosilec za pametni telefon. Pametni telefon, ki se polni z magnetno indukcijo in je povezan z zasloni v vozilu, služi kot ključ za zagon in tipka za upravljanje številnih nastavitev (udobje, fotografije, videoposnetki itd).

Potnikom na zadnjih sedežih je na voljo prenosni tablični računalnik. Ta "tablica", ki je shranjena v prefinjenem ovitku, jim omogoča nastavljanje položaja sedežev in klimatske naprave ter na zabaven in intuitiven način omogoča "media sharing"[1] po zaslugi nove aplikacije Share with U. Ta nova storitev bo potnikom omogočila, da bodo s svojimi sopotniki povsem enostavno delili svoje medijske datoteke (igre, glasba, videoposnetki) in jih uporabljali v avtomobilu! To novost vsekakor morate preizkusiti na pariškem avtosalonu!

 

Citroën CXPERIENCE CONCEPT prinaša visokotehnološki sistem za vzvratno preglednost. Poleg kamer v sprednjem in zadnjem delu so klasična zunanja vzvratna ogledala odstopila prostor dvema diskretnima bočnima kamerama, ki sliko prikazujeta na majhnih digitalnih zaslonih. S kromanim profilom okrašena zaslona sta nameščena vzdolž vratnih plošč na istem dekorativnem elementu kot zvočniki in zračniki.

Ta optimalen pregled nad celotno okolico vozila (360°) vozniku olajša izvajanje manevrov in vožnjo. Zelo povezan in sodoben konceptni avtomobil je opremljen tudi s kamero ConnectedCAM Citroën™, ki je bila svetu premierno predstavljena na novem vozilu Citroën C3. Ta širokokotna kamera visoke ločljivosti je nameščena tik za notranjim vzvratnim ogledalom in posname to, kar voznik vidi pred seboj. Kamera je priča vsemu, kar voznik doživlja na cesti, in zajema fotografije ali videoposnetke trenutkov, ki jih nato voznik lahko deli na družabnih omrežjih ali jih shrani zase.

 

Za spodbujanje izmenjav med potniki v vozilu so se oblikovalci posvetili tudi prostorskemu zvoku. Ekipe za stilsko oblikovanje pri Citroënu so ozvočenje dodelale po enakem načelu kot pri konceptnem avtomobilu Citroën AIRCROSS, športnem terenskem vozilu, ki je bilo premierno predstavljeno lani v Šanghaju. Prednji in zadnji vzglavniki z odprtino imajo vgrajena dva zvočnika, nizkotonski zvočnik in mikrofon. Ti "zvočni mehurčki" omogočajo, da si vsak sam izbere, kar želi sporočiti. Lahko pa se odloči tudi za osamitev in poslušanje lastnega avdioprograma. Potovanje na ta način postane okolje za izmenjave ali individualno sproščanje. Za lažjo komunikacijo z otroki in pregled nad njihovim početjem so v vozilu vgrajene kamere, ki lahko prikažejo vsakega potnika v obliki videokonference.

 

 

"Konceptni avtomobil Citroën CXPERIENCE spreminja ustaljena pravila in prinaša novo vizijo limuzine višjega cenovnega razreda, hkrati pa odlično uteleša cilje programa Citroën Advanced Comfort®. CXPERIENCE CONCEPT dokazuje, da naša znamka v tem avtomobilskem segmentu lahko uresniči svojo obljubo "Be Different, Feel Good".

 

Linda JACKSON  -  generalna direktorica znamke CITROËN

03. PRIKLJUČNI HIBRID Z BENCINSKIM IN ELEKTRIČNIM MOTORJEM ZA NEOMEJEN UŽITEK V VOŽNJI

 

Tehnološka inteligenca se odraža tudi v izbiri priključnega hibridnega pogona za sproščeno mobilnost. Citroën CXPERIENCE CONCEPT je opremljen s priključnim hibridnim pogonskim motorjem, ki je kombinacija učinkovitosti in zmogljivosti. Ta priključna hibridna tehnologija je plod znanja skupine PSA ter ponuja dinamičnost ter vsestransko uporabnost.

 

Citroën CXPERIENCE CONCEPT ponuja izjemne vozne zmogljivosti po zaslugi bencinskega motorja, ki razvije od 150 do 200 KM, ter dodatne energije, ki jo zagotavlja električni motor (do 80 kW). CXPERIENCE CONCEPT v mestni vožnji lahko teče izključno na elektriko (ZEV - Zero Emission Vehicle) do 60 km, porabo na odprti cesti pa lahko zmanjša z uporabo obeh virov energije med pospeševanjem.  Na avtocesti vodstvo prevzame motor z notranjim zgorevanjem, da konceptni avtomobil lahko ponudi svoje največje zmogljivosti in skupno moč do 300 KM.

 

Citroën CXPERIENCE CONCEPT je opremljen z akumulatorjem z zmogljivostjo 13 kWh, ki se napolni v le nekaj urah. Akumulator limuzine se z napravo za standardno polnjenje napolni v štirih urah in pol, rešitev za hitro polnjenje s polnilnikom moči 6,6 kW, prilagojenim za priklop na vtičnico 32 A, pa omogoča tudi polnitev v manj kot dveh urah in pol. Estetski in uporaben podpis tega motorja je vgrajen v zgornjem delu pokrova motornega prostora v podaljšku obeh dnevnih luči in izdelan v obliki dveh kontrolnih lučk polnjenja akumulatorja.

 

Citroën CXPERIENCE CONCEPT ima domiselno in edinstveno konstrukcijo. Osemstopenjski električno napajan samodejni menjalnik je nameščen prečno med motorjem z notranjim zgorevanjem in električnim motorjem, kompakten akumulator pa je vgrajen pod potniškim prostorom in zagotavlja električno napajanje zadnje preme. Na ta način ostane udobje potniškega prostora neokrnjeno in prostornina prtljažnika nezmanjšana.

 

Ta nova priključna hibridna tehnologija omogoča doživetje nove vozniške izkušnje in neomejeno mestno vožnjo tudi v predelih, kjer je promet sicer omejen. Obenem potnikom zagotavlja izjemne dinamične zmogljivosti po zaslugi dodatne energije električnega motorja, ob tem pa skrbi za okolje.

 

Na avtomobilskem salonu v Parizu se bosta predstavila dva avtomobila, dve "izložbi" za program Citroën Advanced Comfort®, ki dokazujeta, da so pri znamki Citroën pripravljeni na prihodnost in se s svojimi vrednotami zmorejo umestiti na zelo različna področja:

-C3, nov avtomobil znamke v segmentu B

-konceptni avtomobil CXPERIENCE, utelešenje udobja in visokega razreda po Citroënovo!

 

 

CITROËN CXPERIENCE CONCEPT

 

TEHNIČNI PODATKI:

Dolžina: 4,85 m

Širina: 2 m

Višina: 1,37 m

Medosna razdalja: 3 m

 

ZMOGLJIVOSTI:

Avtonomija z električnim motorjem: 60 km

Moč (CEE): od 250 do 300 KM

 



[1] Prevod v slovenščino: deljenje medijskih podatkov

 

 

 

 

 

Top