To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

PREUSMERITEV SEKUND
Zapri
Zapri
Zapri

SVETOVNO LANSIRANJE REKLAMNE AKCIJE NOVI DS 5

Trije ambasadorji, ki poosebljajo avantgardni duh znamke DS

Reklamno kampanjo za novo vozilo DS 5, je znamka DS pripravila v sodelovanju z agencijo PUBLICIS La Maison. Kampanja je bila najprej lansirana v Franciji, zatem na Kitajskem, sedaj pa se nadaljuje z lansiranjem na svetovni ravni.

Blagovna znamka je za kampanjo izbrala tri ambasadorje, ki poosebljajo avantgardni duh, značilen za DS: Iris Van Herpen, Sylvestre Maurice in Zhang Hai Ao. Kampanja novega vozila DS 5 izpostavlja njihovo kreativnost in odličnost prav tako pa tudi njihove skupne točke z najnovejšo kreacijo blagovne znamke:

  • Modna oblikovalka Iris Van Herpen izraža v svojih kreacijah avantgardni duh z uporabo inovativnih materialov. Ukvarja se z oblikovanjem oblačil visoke mode s pomočjo tehnike 3D tiska in idealno pooseblja vrhunsko strokovno znanje in skrb za najmanjše podrobnosti, s katerima se ponaša tudi znamka DS in še posebej novo vozilo DS 5.
  • Sylvestre Maurice. Le malokdo še ni slišal za robota «Curiosity Rover», ki se trenutno nahaja na Marsu. Seveda pa si zasluži biti poznan tudi njegov oblikovalec in pilot kamere, vgrajene v robotu, Sylvestre Maurice, doktor astrofizike. Nihče ni bolj povezan z njim kot on! On je pravi odraz tehnologije in sistemov za povezljivost, ki so vgrajeni v novem vozilu DS 5.
  • Zhang Hai Ao je arhitekt, ki pooseblja odličnost na področju inženiringa. Glavnemu oblikovalcu hotela Kempinski v Pekingu, ki je narejen v obliki sonca, je uspel neprimerljiv arhitekturni podvig! V tem dosežku odzvanja neprimerljiv stil novega vozila DS 5.

TV oglas je režiral ameriški režiser Samuel Bayer.

https://www.youtube.com/watch?v=XQhK9cx_2yM&feature=youtu.be

Zapri
Zapri
Zapri
Top