To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

PREUSMERITEV SEKUND
Zapri
Zapri
Zapri

NOVI C3: ŽE 100.000 PRODANIH !

 

Manj kot šest mesecev od lansiranja je novi C3 skupno zabeležil že 100.000 prodanih primerkov, s čimer je postal prodajna uspešnica znamke Citroën.

Ob tem uspehu so naročila modela C3 v Evropi od začetka leta poskočila za 70 %!

O moči zapeljevanja novega C3 pričajo tudi 60-odstotni delež pridobljenih novih strank, več kot 25 nagrad mednarodnih novinarjev, visok delež najbogatejše opremljenih izvedenk

Novi C3, ki je bil lansiran novembra lani, je skupno zabeležil že 100.000 prodanih primerkov. Rezultat: naročila za vozilo C3 so v prvem trimesečju poskočila za 70 % (v primerjavi s prvim trimesečjem leta 2016). Najnovejša generacija vozila C3 je še bolj kot kadarkoli doslej potrdila svoj status najbolje prodajanega modela iz Citroënovega prodajnega programa.

 

Ta izjemen uspeh priča o neverjetni moči zapeljevanja novega C3, kar potrjujejo zlasti:

 

  • delež pridobljenih novih strank: 60 % fizičnih oseb, ki so se odločile za menjavo starega vozila drugih znamk za novo (iz poročila o menjavi vozila staro za novo za 5 evropskih držav);
  • odločitve kupcev za individualizacijo podobe in tehnologije, ki so simbol nakupa zaradi "ljubezni na prvi pogled":
    • skoraj vsako drugo vozilo prodano z najbogatejšim nivojem opreme ("Shine"),
    • več kot 60 % prodanih primerkov z dvobarvno različico karoserije,
    • več kot 60 % prodanih primerkov z zaščitami Airbump®,
    • več kot 30 % prodanih primerkov z 1 barvnim notranjim ambientom za doplačilo;

 

 

  • več kot 25 podeljenih nagrad širom Evrope, kot so prestižna nagrada BBC Top Gear - Best Cars (v kategoriji "najboljši mestni malček") v Veliki Britaniji, naziv Avto leta v Grčiji in pa tudi nagrada Red Dot design Award, ki jo podeljuje mednarodna žirija.

     

V Sloveniji je bilo od začetka prodaje, od januarja do aprila 2017 sklenjenih 481 pogodb, od tega kar 95% vozil opremljenih z bencinskim motorjem.  49% kupcev se je odločilo za nakup vozila z najvišjim nivojem opreme Shine,  71% z dvobarvno različico karoserije in 61% z zaščitami Airbump®.

Top