To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

Želite preizkusiti točno določen model?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, ki ga želite preizkusiti. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri
Želite prejeti dokumentacijo o modelu iz prodajnega programa znamke Citroën ?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti katalog. Na spodnjih zavihkih lahko najdete tudi cenik in tehnične podatke o željenem vozilu.

Zapri
Želite, da vam Citroën pošlje ponudbo?

Izpolnite spodnji obrazec in izberite vozilo, za katero želite prejeti ponudbo. Vašo prošnjo bomo posredovali prodajnemu mestu po vašem izboru.

Zapri

NOVI CITROËN JUMPY: ZA VSAKODNEVNE JUNAKE

Citroën Jumpy, ki je bil lansiran leta 1995 in do danes proizveden v skoraj 600.000 primerkih, je vstopil v novo dobo kot novi Citroën Jumpy in s tem naredil pravi generacijski preskok. Na podlagi več kot 80 let izkušenj s področja lahkih dostavnih vozil nam Citroën ponuja rešitev, ki je prilagojena najrazličnejšim vrstam uporabe. Kot zvesti partner poklicnih uporabnikov se novi Citroën Jumpy ponaša z učinkovito in ergonomsko zasnovo, da lahko zagotavlja enostavno uporabo in varnost.

Pri projektiranju novega Citroëna Jumpyja smo uporabili najboljše znanje in izkušnje Citroëna. Strokovno znanje in izkušnje ene izmed najbogatejših ponudb lahkih gospodarskih vozil na trgu, ki obsega tri med seboj različna vozila, ki se odlično dopolnjujejo: Berlingo, novi Jumpy ( v prihodu) in Jumper.

Zahvaljujoč novi modularni platformi je nova generacija vozil Jumpy pridobila optimizirano arhitekturno zgradbo za še več uporabnih funkcij, udobja in varnosti. Vozilo ima vgrajene tehnologije za pomoč pri vožnji najnovejše generacije in motorje, s katerimi postane idealni partner «vsakodnevnih junakov».

Namenjen je široki skupini poklicnih uporabnikov (obrtniki, gradbeniki, dostava, storitvene dejavnosti, skupnosti …), ki bodo lahko izbirali med raznimi izvedenkami, kot so furgon, kombi, podaljšana kabina in šasija z nizkim podom. Na voljo so tri dolžine (XS: 4,60 m, M: 4,95 m in XL: 5,30 m), tako da si  bo lahko čisto vsak poklicni uporabnik izbral vozilo, ki ustreza njegovim potrebam in dejavnosti.

 

Novi CITROËN Jumpy predstavlja:

 

- dizajn s tekočimi in modernimi linijami. Stil s čvrstim značajem je energičen in hkrati prepričljiv;

 

- učinkovita arhitekturna zgradba, prilagojena najrazličnejšim potrebam zagotavlja funkcionalnost, praktičnost in ergonomijo. Njegova modularna konstrukcijska osnova, ki je izšla iz platforme EMP2 ponuja 1400 kg dovoljene obremenitve, 6,6 m3 nakladalne prostornine in mu omogoča vleko do 2,5 ton;

 

- tri razpoložljive dolžine in poleg dveh dodatnih dolžin 4,95 m in 5,30 m, ki sodita med najbolj iskane modele na trgu, še inovativna izvedenka z zgolj 4,60 m, ki je kompaktna in hkrati praktična. Tako kot drugi dve dolžini M in XL tudi izvedenka XS ponuja 1400 kg dovoljene obremenitve in kot različica kombi sprejme do 9 oseb;

 

- zgolj 1,90 metra višine pri izvedenkah XS in M pa zagotavlja dostop do parkirišč, kamor vozila tega segmenta težko dostopijo;

 

- inovativna modularnost za ta avtomobilski segment po zaslugi pregradne stene Moduwork, ki poenostavi vsakdanjik. Ko privzdignemo sedež stranskega sopotnika ob pregrado, se sprosti dodaten prostor z ravnim dnom in zaradi velike lopute v pregradi je možno izkoristiti kar 4 metre uporabne dolžine. Poleg tega pa s premično pisalno mizico in nosilcema za tablico in pametni telefon pregrada prelevi vozilo v pravo pisarno na kolesih;

 

- bočna drsna vrata s prostoročnim upravljanjem: kot noviteta tega avtomobilskega segmenta omogočajo lažje nakladanje in razkladanje tovora, kadar imamo polne roke zaradi materiala, paketov ali raznega drugega blaga;

 

- udobje za dobro počutje telesa in duha zahvaljujoč gostoljubni notranjosti, privzdignjenemu in sproščujočemu položaju za vožnjo in številnim odlagalnim mestom. Za izjemno dobro počutje v notranjosti poskrbita še vrhunska zvočna izolacija in optimalno udobje med vožnjo;

 

- tehnologije, ki poenostavijo življenje, kot so Top Rear Vision za večjo vidljivost med izvajanjem manevrov, barvni prosojni zaslon za prikaz podatkov in CITROËN Connect Nav s 3D navigacijo z internetno povezavo, ki jo upravljamo z glasovnimi ukazi in prek zaslona na dotik;

 

- tehnologije za varnost, med katerimi najdemo naslednje funkcije: prilagodljivi tempomat, omejevalnik hitrosti vozila: odčitavanje prometnih znakov in priporočil, opozorilnik na voznikovo nepozornost in Active Safety Brake;

 

- najnižjo porabo goriva in najnižje emisije CO2 v kategoriji («Best in Class») tega avtomobilskega razreda (BlueHDi 115 S&S BVM6: 5,1 l/100 km in 133 g CO2) in zmerni stroški uporabe po zaslugi dizelskih motorjev 1,6 l in 2 l zadnje generacije, ki razvijejo od 95 KM (210 Nm) pri ročnem menjalniku pa vse do 180 KM (400 Nm) pri samodejnem menjalniku EAT6;

 

ENERGIČEN ZNAČAJ

Dizajn novega Citroëna Jumpy izhaja iz kroga osebnih vozil in sveta športnih terencev. Njegov stil je prečiščen, neagresiven in zbuja spoštovanje zaradi velike mere varnosti in vzdržljivosti.

Na prednjem delu se razteza kratek in vodoraven pokrov motornega prostora, ki ga podpirata široka optična bloka, umeščena precej visoko, kar daje občutek nadvlade nad cesto.

Na okrasni maski opazimo podpis znamke, ki se z obeh strani dvojne puščice razteza vse do notranjosti prednjih luči. Na prednjem delu je širok odbijač samozavestnega videza, ki vsebuje črne rešetke za dovod zraka, ki izstopajo in poudarjajo robusten stil novega Jumpyja.

Ponaša se z razkošnim stilom, ki je lahko z opcijskim paketom Look še bolj izpostavljen. Poklicnim uporabnikom, ki želijo s svojim novim Jumpyjem še bolj izpostaviti podobo svojega podjetja, so v sklopu te opcije na voljo:

- prednji in zadnji odbijač, vratne kljuke, ohišje zunanjih ogledal in bočne okrasne letve v barvi karoserije vozila,

- kromana okrasna maska,

- prednja osvetlitev z vertikalno razporejenimi LED dnevnimi lučmi in prednjimi meglenkami.

Ob pogledu na novega Jumpyja z bočne strani in na njegova široka bočna drsna vrata pride do izraza nadvse prostorna notranjost in številne možnosti za ureditev notranjosti ter predelavo.

Vozilo, ki gre v koraku s časom se ponaša z vzdržljivo stilsko zasnovo, da zagotavlja funkcionalnost in uporabnost, ter se predstavlja kot idealen partner poklicnih uporabnikov.

 

NOVA MODULARNA IN UČINKOVITA KONSTRUKCIJSKA OSNOVA

Novi Citroën Jumpy je pridobil modularno konstrukcijsko osnovo zadnje generacije, ki je izšla iz platforme EMP2 in je bila zasnovana posebej zanj. Pridobila je ojačano zgradbo s povsem novimi prednjimi in zadnjimi premami. S tem lahko dovoljena obremenitev doseže 1400 kg in vozilo je primerno za vleko prikolic z največ 2,5 t.

Rezultat modularne zasnove sta dve različni medosni razdalji (2,92 m in 3,27 m) ter dva zadnja previsa (0,80 m in 1,15 m). Z raznimi kombinacijami pridobimo tri dolžine: XS s 4,60 m (inovacija avtomobilskega segmenta) za kratko medosno razdaljo, M s 4,95 m in XL s 5,30 m za podaljšano medosno razdaljo.

Nova platforma omogoča kompaktne zunanje dimenzije in hkrati nakladalno prostornino, ki lahko znaša vse do 6,60 m3.

Kompaktnost omogoča tudi višina 1,90 m, po zaslugi katere se novi Jumpy odlično znajde v najrazličnejših situacijah in na vseh lokacijah, kot so podzemna parkirišča v mestih, stanovanjski objekti ali trgovski centri. To predstavlja velik prihranek na času in nudi večjo učinkovitost poklicnim uporabnikom, ki se morajo do svojih strank pripeljati čim bližje in v najkrajšem možnem času.

 

ZAOKROŽEN IZBOR

Novi Jumpy ponuja zaokrožen izbor vozil, ki bodo zadovoljila potrebe čisto vsakega posameznika glede na njegovo dejavnost:

- furgoni: na voljo so za vse tri dolžine in namenjeni predvsem poklicnim uporabnikom, ki potrebujejo velik tovorni prostor (od 4,6 do 6,6 m3). Trije nivoji opreme Confort, Club in Business ponujajo pravo rešitev za čisto vse poklice.

- podaljšane kabine: na voljo so za dve dolžini, M in XL, in namenjene predvsem tistim poklicnim uporabnikom, ki potrebujejo poleg rešitve za prevoz oseb (največ 6) še ločen tovorni prostor, ki lahko doseže 5,5 m3 (s preklopljeno pregrado); te izvedenke imajo prometno dovoljenje za gospodarsko vozilo. Na voljo sta dve družini podaljšanih kabin: izvedenke s preklopno pregradno steno in sedežno klopjo, pri katerih je možno tovorni prostor povečati za 1,5 m3, kadar zadnji sedeži niso v uporabi, in izvedenke z nepremično pregradno steno.

- šasija z nizkim podom: na voljo je za dolžino M in ima podvozje primerno za predelavo, na primer za izdelavo vozila s hladilnikom, izvedenke s “povečano prostornino” ali za katerokoli drugo vrsto predelave.

- kombi: na voljo za vse tri dolžine in lahko že pri izvedenki XS, ki v dolžino meri 4,60 m, v potniškem prostoru sprejme do devet oseb. Namenjen je zlasti prevozu oseb, centrom za prostočasne dejavnosti in skupnostim, ki potrebujejo vozilo z maksimalnim številom sedežev in prostornino.

 

PRILAGOJEN VSEM VRSTAM UPORABE

Novi Citroën Jumpy je idealen partner poklicnih uporabnikov, ki iščejo delovni pripomoček, ki bo vsakodnevno poenostavil njihova opravila.

Praktičen, moderen in funkcionalen novi Citroën Jumpy ima:

- Moduwork: po zaslugi posebne pregrade in modularnega sedeža stranskega sopotnika. V privzdignjenem položaju sedeža se nam sprosti raven pod. V kombinaciji s protidrsno mrežo na bočnem delu voznikovega sedeža lahko z Moduworkom podaljšamo dolžino tovornega prostora za 1,16 m. Poleg tega nam Moduwork omogoča predelati potniški prostor novega Jumpyja v pravo pisarno na kolesih. Sredinski naslon za roke je namreč možno znižati, pri čemer pridobimo vrtljivo mizico z elastičnim in oprijemljivim trakom za pridržanje raznih predmetov (osebni računalnik, tablica itd.). Poleg tega so med dodatno opremo na voljo še posebni nosilci za pametni telefon in tablico;

- bočna drsna vrata s prostoročno funkcijo: prava ekskluzivnost tega avtomobilskega segmenta je funkcija za prostoročno upravljanje, ki omogoča odpiranje in zapiranje bočnih vrat brez kakršnegakoli dotika. Z nogo se moramo zgolj enkrat dotakniti vogala zadnjega odbijača, da se vozilo odklene in drsna vrata se samodejno odprejo na strani, kjer se nahajamo. Z isto kretnjo lahko sprožimo tudi zapiranje vrat in zaklepanje vozila, ko se od njega oddaljujemo. Ta funkcija nam poenostavi nakladanje in razkladanje tovora, kadar imamo polne roke;

- krilna vrata z odpiranjem pod kotom 250°: so na voljo za doplačilo pri izvedenki XL (5,30 m) in nam omogočajo, da po parkiranju vozila vzdolž pločnika ne zadenemo ob cestišče. Poleg tega nam omogočajo lažje premikanje okoli vozila;

- komplet lesenih oblog (za doplačilo in tovarniško vgradnjo). Glede na potrebe in področja dejavnosti vsakega poklicnega uporabnika novi Jumpy ponuja za svoje furgone dve vrsti oblog: iz surovega lesa in iz obloženega lesa (s protidrsnim materialom in z zaščitnimi aluminijastimi letvicami, ki je vodotesen in ga je možno enostavno oprati). Na voljo je več kombinacij kompletov za zaščito poda v tovornem prostoru, od zaščitne obloge za pod do oblog za bočne stranice po celotni njihovi višini in oblog za blatniške koše;

- izbor vlečnih kljuk (za doplačilo ali tovarniško vgradnjo) skupaj z elektronsko razdelilno enoto za prikolico in so primerne za vleko prikolic z največ 2,5 t;

- številna odlagalna mesta razporejena po potniškem prostoru, kot na primer spodnji predal za drobnarije s priključkoma Jack in 12 V, USB priključek, veliko odlagalno mesto pod sedežno klopjo za sopotnika, kjer lahko shranimo čevlje ali zaščitno čelado za delovišče, nosilci za kozarce na obeh straneh armaturne plošče, zgornje sredinsko odlagalno mesto brez pokrova in dva velika predala v prednjih vratih, kamor lahko odložimo 1,5-litrsko plastenko.

 

CITROËNOVO UDOBJE ZA POKLICNE UPORABNIKE

Uporabniku prijazna notranjost

Notranjost novega Citroëna Jumpyja je bila povzeta po osebnih vozilih, vendar pa je bila prilagojena poklicni rabi, da bo čisto vsaka pot učinkovita in opravljena brez kakršnihkoli skrbi.

Rahlo privzdignjena armaturna plošča poskrbi za zaupanja vreden občutek. V kombinaciji z visoko umeščenim in sproščujočim položajem za vožnjo zagotavlja še boljši pregled nad cesto. Celotna razporeditev omogoča vozniku, da ima vse na dosegu roke in pogleda, kot na primer barvni prosojni zaslon za prikaz podatkov, 7-palčni zaslon na dotik, stikala za ogrevanje, odlagalna mesta, stikala za motorizirano odpiranje bočnih drsnih vrat itd.

Sedeži so prekriti z vzdržljivimi materiali, ki zagotavljajo udobno sedenje na visoki ravni. Za razne izvedenke novega Jumpyja je na voljo več vrst oblazinjenja: tkanina z grafičnim učinkom (Mica), material TEP ter kombinacija materiala TEP in usnja (Silica).

Izvedenke furgon in podaljšane kabine novega Jumpyja so opremljene z nesnemljivimi omejevalniki tovora (v skladu z veljavno evropsko zakonodajo ISO 27956 o zavarovanju tovora in zaščiti potnikov v primeru zdrsa tovora). Za doplačilo ponujajo pregrado Confort, kot alternativo klasični pregradi. Poleg tega, da zagotavlja varnost potnikov, ponuja več udobja pri vsakodnevni rabi zahvaljujoč penasti zaščitni oblogi, ki zagotavlja veliko boljšo toplotno in zvočno izolacijo kot klasične pregrade. Poleg tega pa ima prevleko iz svetlega blaga in steklo iz polikarbonata, ki v potniški prostor vnašata svetlobo in prijetno vzdušje. Pregradna stena pa poskrbi za dobro počutje telesa, saj omogoča večjo amplitudo nastavitev voznikovega sedeža z nagibom naslonjala za 8,5° več in s tem dodatnih 40 mm pri vzvratnem pomiku (odvisno od nastavitev sedeža) v primerjavi s klasično pregrado.

 

Optimalno udobje med vožnjo

Ne glede na stanje cestišča novi Citroën Jumpy zagotavlja najvišjo stopnjo udobja med vožnjo, še posebej po zaslugi prem, ki prispevajo k natančnemu vodenju, in zelo učinkovito blaženje nepravilnosti med vožnjo. Novi Jumpy je opremljen z ojačano prednjo premo psevdo Mc Pherson s stabilizacijskim drogom in novo zadnjo premo s poševnim trikotnim vodilom, ki dopušča 1400 kg dovoljene obremenitve. Tovrstni premi sta lahko vgrajeni skupaj s štirikolesnim pogonom (predelava DANGEL).

Za zagotovitev maksimalnega udobja tako pri praznem kot tudi pri polnem vozilu ima novi Jumpy vzmeti s spremenljivo togostjo, amortizerje za prilagodljivo blaženje, odvisno od obremenitve (AMVAC), kar skupaj tvori "pasivni" sistem za spreminjanje blaženja glede na višino podvozja.

Združena uporaba novih prem je omogočila vrhunsko kombinacijo lege na cesti in udobja tako pri praznem kot obremenjenem vozilu hkrati pa je ohranjeno tudi izjemno vozno udobje, ki je za ta segment nadstandardno.

 

TEHNOLOGIJE, KI POENOSTAVIJO ŽIVLJENJE

Sproščena in enostavna vožnja

Poleg vsakodnevno uporabnih funkcij, kot so prostoročni dostop in zagon (ADML) ter bočna drsna vrata s prostoročnim in motoriziranim upravljanjem, novi Citroën Jumpy ponuja tudi tehnologije, ki poenostavijo vožnjo:

- novi 7-palčni zaslon na dotik, prek katerega je možno upravljati vse funkcije medijskih naprav, telefona in navigacije. Kapacitivni zaslon na dotik lahko upravljamo s konicami prstov.

- funkcija Mirror Screen omogoča varno pregledovanje aplikacij s pametnega telefona na 7-palčnemu zaslonu na dotik vozila. Funkcija deluje v povezavi s tehnologijama Apple CarPlayTM in MirrorLink®.

- CITROËN Connect Nav, novi 3D navigacijski sistem na dotik in s povezavo v realnem času. Navigacijo nove generacije upravljamo z glasovnimi ukazi ali prek 7-palčnega zaslona na dotik. CITROËN Connect Nav deluje v povezavi s povezljivimi storitvami, kot je TomTom Traffic, ki posreduje prometne informacije v realnem času, lokacijo in cene bencinskih servisov in parkirišč, informacije o vremenski napovedi in poišče lokalne interesne točke. Uporabniki bodo navdušeni tudi nad opcijo nevarni odseki, ki med vožnjo po cestah posreduje vizualne in zvokovne informacije o odsekih, kjer nastajajo prometne nesreče in o nevarnih odsekih (storitev je na voljo v vseh evropskih državah razen v Švici). CITROËN Connect Nav vključuje tudi funkcijo Mirror Screen.

- po zaslugi prosojnega zaslona za prikaz podatkov vozniku ni potrebno odmakniti pogleda, saj se mu na prosojnem zaslonu v njegovem vidnem polju projicirajo vse bistvene informacije za vožnjo (trenutna in priporočena hitrost, podatki tempomata in omejevalnika hitrosti vozila, navodila navigacijskega sistema in opozorilnik na nevarnost naleta). To je velika novost za vozilo tega avtomobilskega segmenta.

- funkcija za samodejni preklop dolgih luči upravlja preklapljanje z dolgih na zasenčene luči glede na to, ali v prometu zazna vozila ali ne. Sistem deluje ponoči pri hitrosti nad 25 km/h in se izklopi, ko hitrost pade pod 15 km/h.

- Top Rear Vision je ekskluziven sistem, prek katerega kamera na zadnjem delu prikaže na 7-palčnem zaslonu na dotik rekonstruirano sliko območja za vozilom, prikazano pod kotom 180° od zgoraj. Ko se vozilo približuje oviri, sistem samodejno približa sliko območja za vozilom, da lahko bolj natančno prikaže preostalo razdaljo. Na voljo je tudi klasična kamera za vzvratno vožnjo s prikazom slike na notranjem vzvratnem ogledalu ter zaznavala za pomoč pri vzvratnem in čelnem parkiranju.

- Grip Control je izpopolnjen sistem za preprečevanje spodrsavanja pogonskih koles, ki optimizira vlečno moč prednjih koles v odvisnosti od tipa terena. Grip Control je lahko vgrajen skupaj s paketom za delovišče (večja dovoljena obremenitev, 20 mm povišano vzmetenje, zaščitna plošča pod motorjem), s čimer novi Jumpy pridobi še več pogonske moči za vožnjo po težkih terenih, kot so delovišča, neutrjene poti ali steze.

 

Tehnologije v službi varnosti

V novem Jumpyju so zbrane številne tehnologije za predvidevanje dogajanja in pomoč pri vožnji, ki vozniku pomagajo voziti varneje in bolj umirjeno. Med njegovo opremo najdemo:

- omejevalnik hitrosti, odčitavanje prometnih znakov in priporočil. Zares inovativen sistem deluje v povezavi s kamero, nameščeno na zgornjem delu vetrobranskega stekla, in dopolnjuje podatke navigacijskega sistema, ki je na voljo kot opcija. Vozniku v kateremkoli trenutku posreduje informacijo o aktualni omejitvi hitrosti v prometu. Ko kamera zazna prometni znak omejitve hitrosti, lahko voznik z enim pritiskom na tipko sprejme priporočeno hitrost in jo nastavi kot vrednost tempomata ali omejevalnika hitrosti;

- Active Safety Brake, ki zmanjša telesne poškodbe potnikov z zaviranjem namesto voznika po zaslugi večfunkcijske kamere, ki je nameščena na zgornjem delu vetrobranskega stekla, v naslednjih primerih:

  • o 0-30 km/h: prepreči trčenje ob premične ali nepremične ovire ali pešce.
  • o nad 30 km/h: zniža hitrost pred trčenjem. 

- sistem za nadzor mrtvega kota z ultrazvočno tehnologijo voznika opozarja na prisotnost vozila v mrtvem kotu z oranžno svetlečo diodo v kotu vzvratnega ogledala. Sistem, ki ga sestavljajo štiri zaznavala v prednjem in zadnjem odbijaču, deluje pri hitrosti od 12 do 140 km/h; 

- prilagodljivi tempomat omogoča vozniku, da vozilu prepusti prilagajanje hitrosti glede na hitrost vozila, ki vozi pred njim. Sistem za samodejno nastavitev hitrosti je sposoben znižati hitrost na 20 km/h z delovanjem zgolj na pedal za plin, pri čemer se ne sproži aktivno zaviranje. Tovrstni sistem je še posebej dobro prilagojen srednje gostemu prometu na avtocestah;

- opozorilnik na nevarnost naleta obvešča voznika o bližajoči nevarnosti trčenja, da lahko pravočasno ukrepa. Opozorilnik je vizualen in zvočen. Prikaže in oglasi se tik pred sprožitvijo samodejnega zaviranja glede na naslednji dve mejni stopnji sprožitve:

  • o 1. kritična stopnja: opozorilnik oranžne barve, ki obvešča o prekratki razdalji do vozila pred vami;
  • o 2. kritična stopnja: opozorilnik rdeče barve, ki vozniku sporoči, da mora zavirati.

- opozorilnik nenamerne menjave voznega pasu (AFIL) voznika opozori, da je vozilo zapeljalo čez talno črto brez vključenih smernih kazalcev. Sistem zazna nenamerno vožnjo prek talne označbe (prekinjene ali neprekinjene črte) in voznika na to opozori z zvočnim signalom in vizualnim sporočilom na instrumentni plošči;

- opozorilnik na voznikovo nepozornost. Ta sistem nadzoruje voznikovo vedenje prek večfunkcijske kamere, ki se nahaja na zgornjem delu vetrobranskega stekla, in beleži pogostnost prekoračitve cestnih talnih oznak. Če vozniku pade pozornost, ga na to opozorita zvočno in vizualno opozorilo.

Inteligentne tehnologije, po zaslugi katerih je cesta bolj varna kot kadarkoli prej, vožnja pa se za vse prelevi v trenutke užitkov in brezskrbnosti.

Pet zvezdic EuroNCAP

Po protokolu organizacije EuroNCAP je novi Citroën Jumpy prejel maksimalno število pet zvezdic. Ta dosežek je rezultat dela, ki je bilo vloženo v njegov razvoj, seveda pa je k temu pripomogla tudi številna oprema za udobje in varnost ter modularna platforma najnovejše generacije.

 

 

MOTORJI NAJNOVEJŠE GENERACIJE

Novi Citroën Jumpy ponuja pet pogonskih sklopov, od katerih so vsi opremljeni z dizelskimi motorji iz družine BlueHDi. To je nova generacija motorjev, ki jih CITROËN nudi od konca leta 2013 in ki omogočajo drastično zmanjšanje emisij dušikovih oksidov (NOx) in emisij CO2 (do %) po zaslugi inovativne izpušne linije, ki jo sestavljajo:

 

- oksidacijski katalizator na izhodu iz motorja, ki odstranjuje produkte zgorevanja: ogljikovodike (HC) in ogljikov monoksid (CO),

 

- modul za selektivno katalitično redukcijo (SCR oziroma Selective Catalytic Reduction), umeščen pred filtrom trdnih delcev, ki z vbrizgavanjem aditiva AdBlue®* (mešanice vode in sečnine) pretvori do 90 % dušikovih oksidov (NOx) v vodno paro (H2O) in dušik (N2), ki sta neškodljiva,

 

- filter trdnih delcev z aditivom, ki ga je skupina PSA PEUGEOT CITROËN pred vsemi ostalimi prva predstavila v letu 2000 in odstrani do 99,9 % trdnih delcev.

Inovativna in edinstvena zgradba izpušnega sistema, v kateri utečeno sodelujejo različne tehnologije: katalizator SCR pred filtrom trdnih delcev z aditivom je edini sistem za naknadno obdelavo izpušnih plinov, ki zmore zmanjšati emisije NOx za 90 % ter istočasno tudi emisije CO2 za 4 %.

 

Dizelski motorji, s katerimi je opremljen novi Citroën Jumpy dosegajo naslednje vrednosti kombinirane porabe goriva in emisij CO2 (pri dolžini XS):

- BlueHDi 95 BVM (70 kW - 210 Nm pri 1750 vrt/min): 5,5 l/100 km in 144 g/km CO2

- BlueHDi 95 S&S ETG6 (70 kW - 240 Nm pri 1750 vrt/min): 5,2 l/100 km in 135 g/km CO2

- BlueHDi 115 S&S BVM6 (85 kW - 300 Nm pri 1750 vrt/min): 5,1 l/100 km in 133 g/km CO2

- BlueHDi 120 S&S BVM6 (90 kW - 340 Nm pri 2000 vrt/min): 5,3 l/100 km in 139 g/km CO2

- BlueHDi 150 S&S BVM6 (110 kW - 370 Nm pri 2000 vrt/min): 5,3 l/100 km in 139 g/km CO2

- BlueHDi 180 S&S EAT6 (130 kW - 400 Nm pri 2000 vrt/min): 5,8 l/100 km in 151 g/km CO2

 

*AdBlue® je shranjen v rezervoarju s prostornino 22,4 litrov. Ta količina zadostuje za 15.000 km. V rezervoar ga je možno doliti prek nalivnega grla na prednjem delu vozila poleg stopnice na voznikovi strani.

 

Zmerni stroški uporabe

Nova različica modularne konstrukcijske osnove je pridobila prednosti platforme EMP2, tako da omogoča vgradnjo dizelskih motorjev iz družine BlueHDi. V kombinaciji z aerodinamično obliko karoserije in nadzorovano maso (odvisno od motorjev, za približno od 100 kg do 150 kg manj kot pri Jumpyju prejšnje generacije) ti motorji dosegajo najnižjo porabo goriva in najnižje emisije CO2 v tem segmentu.

Poleg optimizirane porabe goriva pa omenjeni motorji omogočajo tudi nižje stroške uporabe, saj imajo predpisan servisni interval na 40.000 km ali dve leti*.

 

KLEPARSKE PREDELAVE

Tako kot za njegovega predhodnika je tudi za novega Jumpyja možno izbrati eno od predelav naših partnerskih kleparskih podjetjih, odvisno od namena uporabe vozila.

Da bi dodatno obogatili Citroënovo ponudbo, ki je sicer zelo široka vendar ne more popolnoma ustreči najbolj specifičnim potrebam osebnih ali poklicnih uporabnikov, smo sklenili partnerska sodelovanja s kleparskimi podjetji in specializiranimi podjetji za predelavo, da bi za vsako potrebo ponudili čisto pravo rešitev.

Naša ekipa za «stike s kleparskimi podjetji» je bila od samih začetkov projekta v tesnem stiku z najpomembnejšimi podjetji za predelavo, da bi bil novi Jumpy združljiv in primeren za razne možne predelave, ki so na voljo poleg ponudbe proizvajalca.

 

4x4 by DANGEL

Automobiles Dangel je od leta 1980 s štirikolesnim pogonom opremil že več kot 40.000 vozil, s čimer se uveljavlja kot eden izmed najpomembnejših evropskih akterjev segmenta 4x4 in s skupino PSA sodeluje že več kot 35 let. Na podlagi teh izkušenj sta PSA in Dangel združila skupne moči od samega začetka razvoja novega Citroëna Jumpyja, da bi vozilu zagotovila določeno predopremo in predpogoje, ki poenostavijo predelavo.

Predelavo novega Jumpyja v štirikolesni pogon (4x4), ki jo opravi Automobiles Dangel, je možno izvesti na vozilih, ki so opremljena z 2-litrskim motorjem in ročnim menjalnikom: BlueHDi 120 BVM6, BlueHDi 120 S&S BVM6 in BlueHDi 150 S&S BVM6

Posebnosti štirikolesnega pogona (4 x 4)

Da se lahko vozilo tudi po zelo neravnih tleh premika enako kot v idealnih razmerah, Automobiles Dangel ponuja dve različni višini podvozja (odvisno od potreb uporabnika), od katerih je ena namenjena predvsem za uporabo na cesti/v vseh vremenskih razmerah, druga pa ima višje podvozje (+ 60 mm spredaj in zadaj v primerjavi z osnovno izvedenko novi Jumpy).

Štirikolesni pogon z možnostjo izklopa

 

* BlueHDi 180 S&S EAT6: 2 leti – 30.000 km

Novi Jumpy 4x4 s predelavo podjetja Automobiles Dangel pridobi najboljše sposobnosti za štirikolesni pogon in je primeren za alternativne potrebe med vožnjo po cesti ali po neutrjenem terenu.

Vsestranska uporaba «dvokolesnega pogona / štirikolesnega pogona» vozila, ki jo nudi oprema 4x4, hkrati omogoča:

- enako lego na cesti in zmogljivosti, ki so značilne za osnovno izvedenko novi Jumpy (z dvokolesnim pogonom);

- premagovanje ovir in mobilnost ob slabših pogojih oprijema z vklopljenim položajem 4x4;

- optimalno porabo goriva in manjšo obrabo pnevmatik v položaju «Eco 2 WD».

Zapora zadnjega diferenciala

Poleg večnamenskosti, ki jo vozilu zagotavlja vklopljen položaj 4x4 (4 WD), pa Automobiles Dangel ponuja za doplačilo še funkcijo za blokiranje zadnjega diferenciala (Rear Lock), primerno za zelo delikatne situacije. Funkcija, ki jo vklopimo z vrtljivim gumbom na instrumentni plošči, omogoča premagovanje ovir ali kolesnic zlasti v situacijah, ko sta diagonalni kolesi v zraku.

Razen sprememb, ki so jih deležne zaradi štirikolesnega pogona, pa se te izvedenke v ničemer ne razlikujejo od novega Jumpyja z dvokolesnim pogonom. Osebne in gospodarske izvedenke 4x4 Dangel se torej ponašajo z vsemi elementi udobja, varnosti in praktičnosti, ki jih ponujajo tudi vozila z dvokolesnim pogonom, iz katerih so izšle.

Top