Vsi motorji novega vozila DS 5, tako bencinski kot tudi dizelski, ponujajo:
- od 120 do 200 konjskih moči;
- spoštljiv odnos do okolja (med 3,8 l/100 in 4,3 l/100 pri dizelskih motorjih);
- varčnost po zaslugi hibridnega pogonskega sklopa 4x4 (90 g/km CO2 in 3,5 l/100 pri kombinirani vožnji).
Bogata paleta opreme za varnost najnovejše generacije:
- elektronski nadzor pogona kot svetovna ekskluzivnost omogoča varno in enostavno vožnjo po spolzkem terenu ter zasneženih, poledenelih ali mokrih cestah;
- vzmetenje, ki ublaži nepravilnosti cestišča;
- volan, ki se odzove postopoma in naglo, pri čemer pa ni preveč občutljiv;
- elektronski razdelilnik zavorne sile in pomoč pri zaviranju v sili za večji nadzor nad zaviranjem;
- ABS in ESP, zagotovilo za ohranitev smeri vožnje v najbolj občutljivih situacijah.
Motor THP 165 S&S EAT6:
DS 5 THP 165 S&S, ki je opremljen s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom zadnje generacije (hitrejše prestavljanje, boljše vozno udobje, manj notranjega trenja itd.), porabi pri kombinirani vožnji 5,9 l/100 km in dosega 135 gramov CO2 na kilometer, kar predstavlja 30 g/km ali 18 % prihranka (pri kombinirani vožnji in v primerjavi z motorjem THP 155 Euro 5).
Po zaslugi maksimalnega tlaka vbrizgavanja v vrednosti 200 bar in tehnologije Stop&Start ta motor razvije največjo moč 120 kW (165 KM CEE) pri 6000 vrt/min. Največji navor 240 Nm razvije pri 1400 vrt/min in ga zadrži vse do 4000 vrt/min, s čimer zagotavlja izjemno vozno udobje pri nizkih in srednje visokih vrtljajih motorja.
Motorji BlueHDi 120 S&S BVM6 in 150 S&S BVM6:
Najboljši rezultati z vidika porabe goriva (3,8 l/100; 4,4 l/100) in emisij CO2 (100 g/km CO2; 103 g/km CO2 oziroma 26 gramov manj kot pri motorju HDi160).
Ta dva motorja, med katerima prvi razvije 300 Nm navora pri 2000 vrt/min, drugi pa 370 Nm navora pri 2000 vrt/min, sta združena s tehnologijo Stop & Start.
Motor BlueHDi 180 S&S EAT6:
Pri tem motorju, ki je prav tako na voljo skupaj s tehnologijo Stop & Start, boste zagotovo cenili:
- nov šeststopenjski samodejni menjalnik zadnje generacije AM6 III,
- njegovo stopnjo zvočnega udobja in preprečevanja tresljajev,
- delež emisij CO2 in porabo goriva, ki sta med najboljšimi v tem tržnem razredu (110 g/km CO2 in 4,3 l/100 km) – s 400 Nm navora pri 2000 vrt/min).
Na področju učinkovitosti novi DS 5 izstopa zaradi pogonskega sklopa, ki združuje vozne zmogljivosti dizelskega motorja HDi in učinkovitost električnega pogona.
- energični občutki v vožnji (200 KM, štirikolesni pogon, vožnja po mestu z električnim pogonom, funkcija "boost" pri pospeševanju),
- občutno zmanjšane emisije CO2 (90 g/km) in poraba goriva 3,5 l/100 km, ki se med mestno vožnjo spusti pod 3 l/100 km.
Z vrtljivim gumbom, ki se nahaja na srednji konzoli, lahko voznik izbira med štirimi načini delovanja:
- samodejni način (Auto);
- način za nične izpuste vozila (ZEV - Zero Emission Véhicle);
- način za štirikolesni pogon (motor z notranjim zgorevanjem poganja prednji kolesi, elektromotor pa zadnji dve); - način Sport (maksimalna uporaba elektromotorja poleg motorja z notranjim zgorevanjem).