PREUSMERITEV SEKUND

OBVESTILO KUPCEM

COVID-19

Spoštovani,

V skladu z Odlokom o spremembah in dopolnitvah Odloka o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom, ki ga je sprejela Vlada Republike Slovenije prodajni saloni in servisne delavnice CITROËN ponovno odpirajo svoja vrata.

 

Za zanesljivo in skrbno prihodnosti ter zaščito in varnost naših strank in zaposlenih  ter skladno s poostrenimi preventivnimi ukrepi za namen preprečevanja možnosti širjenja koronavirusa (SARS-CoV-2) smo sprejeli ustrezne ukrepe in za vas pripravili dodatne napotke.


 

OBVESTILO PRODAJNE MREŽE NOVIH VOZIL

covid_prodaja

Sporočamo vam, da v skladu z Odlokom o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom, ki ga je sprejela Vlada Republike Slovenije  s ponedeljkom 20.4.2020 naši saloni ponovno odpirajo svoja vrata. 

 

Ker še vedno dosledno sledimo navodilom in priporočilom Vlade RS ter NIJZ, bo za varnost strank in zaposlenih v salonih mogoč le z uporabo zaščitne maske in z ustreznim razkuževanjem rok.

Pri tem pa je potrebno tudi upoštevati kar nekaj priporočil: 

  • v salone vstopajte posamično in ne vstopajte, če ste bolni ali kažete znake okužbe
  • ob vstopu v salon uporabite zaščitno masko, ali drugo zaščitno sredstvo, ki prekrije nos in usta
  • upoštevajte varnostno razdaljo
  • upoštevajte higieno kašlja, ne dotikajte se oči, nosu in ust
  • ne rokujte se

 

Vsekakor pa lahko prodajne ekipe še vedno lahko kontaktirati na daljavo brez obiska prodajnega mesta. Če želite poslati zahtevo po testni vožnji ali pridobiti ponudbo za novo vozilo, lahko uporabite naše kontaktne obrazce, ki so na voljo na spletnem mestu.

ŽELITE PONUDBO?

PODNUBA

ŽELITE PONUDBO?

CENIKI IN KATALOGI

BROSURE

CENIKI IN KATALOGI

SESTAVITE SI VOZILO

sestavi

POTREBUJETE INFORMACIJE?

OBVESTILO SERVISNE MREŽE CITROËN

Prav tako, pa bodo s ponedeljekom 20.4.2020 skladno z Odlokom o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom, ki ga je sprejela Vlada Republike Slovenije, odprte tudi servisne delavnice v polni razpoložljivosti.

 

Pri tem še vedno sledimo priporočilom NIJZ glede omejitev števila strank, ki so lahko hkrati v poslovnem prostoru, v katerem se izvaja servis ali popravilo.

 Stranke, ki bi tako potrebovale nujen servisni pregled svojega vozila zato prosimo, da dosledno upoštevajo naslednje:

  • Za dan in uro obiska servisa se dogovorite v naprej in servis obiščite pravočasno.
  • Vozilo sme pripeljati le oseba, ki se vede odgovorno, nima znakov okužbe z omenjenim virusom in ni imela kontaktov z ljudmi, ki imajo znake okužbe.
  • Upoštevajte navodila servisnega svetovalca (odprete okno, ugasnete prezračevanje, se gibljete v dovoljenem območju itd.).
  • Servisnega svetovalca ste dolžni opozoriti tudi v primeru, da se je v vozilu pripeljanem na servis, peljala okužena oseba v zadnjih sedmih dneh.


Če v kateremkoli primeru potrebujete servisni poseg, vas vabimo, da se obrnete na izbranega pooblaščenega serviserja Citroën ali ga kontaktirate na daljavo preko spletnega obrazca NAROČILO NA SERVIS

servis5

OSTAJAMO DOSEGLJIVI

mreza

Poiščite najbližjega pooblaščenega serviserja Citroën in ga kontaktirate na daljavo

kont2

Za kakršna koli nujna vprašanja se lahko obrnete na našo službo za stike s strankami .

serv

Dogovorite se za termin v servisni delavnici na daljavo

stojimo vam ob strani

CITROËN ASISTENCA

ASISTENCA

V primeru, ko našo storitev zares nujno potrebujete in primeru tehničnih težav, ki vam onemogočajo nadaljnjo vožnjo, pokličite na tel: 080 22 99.

odgovori na pogosta vprašanja

picto1

Ali v času epidemije pooblaščeni servisi lahko opravljajo sprejemajo stranke in izvajajo servise?

S skladu s priporočili NIJZ in različni ukrepih, sprejetih za boj proti širjenju virusa COVID-19, so pooblaščene servisne delavnice od 20.4.2020 za obravnavno vseh servisnih storitev.  Pred obiskom servisa se predhodno dogovorite za termin preko spleta ali telefona.

picto2

Katere vrste servisnih posegov je mogoče opraviti pri pooblaščenem servisu v času epidemije?

od.20.4.2020 se v servisih izvajajo vsei servisni posegi, tudi vulkanizerske storitve, pri čemer se še vedno upoštevajo predpisi Vlade RD in priporočila NIJZ.  Pred obiskom servisa se predhodno dogovorite za termin preko spleta ali telefona.

picto3

Ali so delavnice odprte za vse stranke?

Da. Za vaše vozilo bomo poskrbeli ne glede na to, ali ste poklicni ali zasebni lastnik. Starostne omejitve sicer ni, priporočamo, da servis, če je nujno, obiščete le, če nimate znakov okužbe z omenjenim virusom in nite imeli kontaktov z ljudmi, ki imajo znake okužbe.

picto4

Na avtu imam še zimske gume. Kdaj jih lahko pridem zamenjat? 

Od 20.4.2020 je z Odlokom Vlade RS v servisih možno opraviti tudi vulkanizerske storitve. Pri čemer se upoštevajo priporočila NIJZ. Pred obiskom servisa se predhodno dogovorite za termin preko spleta ali telefona.

picto5

Na mojem vozilu je predviden redni servisni interval. Na servis bi prišel po preklicu izrednih razmer. Ali bom v primeru zamude izgubil garancijo? 

Zamude nastale v času izrednih razmer ne bodo vplivale na veljavnost garancije, v kolikor boste upoštevali, da redni servis opravite najkasneje v roku 3 mesecev po predvidenem terminu za redni servis. Vsekakor priporočamo, da se v primeru zamude posvetujete s servisom. Tako se boste izognili skrbem glede vozila.

picto6

Na mojem vozilu se je pojavila napaka, za katero bi želel uveljavljati garancijo. Le-ta pa vozilu poteče pred prenehanjem epidemije. Kaj lahko storim?

Prosimo, da napako takoj prijavite pooblaščenemu servisu na daljavo (po telefonu, emailu..). Vse pravilno evidentirane napake nastale v času epidemije COVID-19 in pred potekom garancije so obravnavane. Garancijsko popravilo se v času epidemije opravi, v primeru, ko gre za nujno popravilo (povezano z varnostjo in voznostjo vozila).  

picto7

Kaj naj storim v primeru, če obstanem na cesti zaradi praznega rezervoarja, predrte pnevmatike ali okvare vozila? 

V primeru tehničnih težav ali okvare vozila, ki vam onemogočajo nadaljnjo vožnjo, pokličite CITROËN ASISTENCO na 080 22 99, ki vam zagotavlja pomoč na cesti 24/7.

picto8

Vozila v času epidemije ne uporabljam. Ali ga lahko brez škode pustim stati več tednov?

Če avtomobila ne uporabljate dlje časa, ima lahko nepravilno postopanje pri parkiranju vozila za dalj časa tudi posledice. Temu se je mogoče izogniti, če sledite pravilnim korakom. Tu je nekaj nasvetov, kako ukrepati predno se ponovno odpeljemo na pot z avtomobilom. PREVERITE

picto9

Kaj lahko naredim, če se je v mojem vozilu peljala okužena oseba? Oziroma oseba, za katero domenevam, da je lahko prenašalka virusa?

Tako kot mi, so tudi avtomobili nosilci bakterij in okužb. Čeprav je na voljo veliko informacij o splošni higieni, je manj specifičnih informacij o tem, kako se lotiti razkuževanja avtomobila. Da bi preprečili širjenje koronavirusa, smo za vas pripravili nekaj nasvetov za razkuževanje avtomobila.

Top