To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

PREUSMERITEV SEKUND

Inspired by You

Citroën je v 2018 lansiral svoj najnovejši slogan, ki promovira sporočilo "Naša vizija o mobilnosti se je porodila iz vaše želje po svobodi".
V najnovejšem mednarodnem filmu bo oživel slogan CITROËN INSPIRED BY YOU, se pravi slogan znamke, ki jo že mnoga leta navdihujeta življenje navadnih ljudi in želja po mobilnosti zaporednih generacij. 

autostopar

Film gledalce popelje skozi različna obdobja, v katerih Citroënovi modeli pripovedujejo zgodbo avtoštoparja o želji po svobodi. Popotnik se vkrca v vozila 2CV, Type H, Méhari, CX, Visa GTi, C3 Aircross in v novo kombilimuzino C4 Cactus, nazadnje pa se zazre v prihodnost, ko se po cesti pripelje konceptno vozilo CXPERIENCE. To je oda o mobilnosti in o znamki, ki mobilnost promovira že od leta 1919 !

 

2CV IN TYPE H: od 1948

2CV

2CV_747X400

Razstavljen na pariškem avtomobilskem salonu leta 1948, 2CV hitro privabi množico. Opisan je kot "štiri kolesa pod dežnikom", ki lahko "vozij čez polje, in nosi košaro jajc, ne da bi se pri tem razbili". TPV "Très Petite Voiture" (zelo majhen avto) osvoji trg. Skupno je bilo sestavljeih 3.868.634 primerov.

TYPE H

TypeH_747X400

Tip H je svetovno priznano vozilo, ki ga pogosto vidimo v obliki tovornjaka s hrano, tip H pa je prepoznavno vozilo. V razdobju 40 let se je njegov dizjan izkazala za zelo učinkovitega, saj je bil takrat še posebej inovativen za lahka gospodarska vozila. Tip H je bil v svoji veličastni karieri proizveden v 473.289 primerih.

MEHARI, CX IN VISA: OD 1968 DO ZGODNJIH 1990

MEHARI

Mehari_747X400

Ikonično vozilo, katerega 100% plastična karoserija je odporna na praske in korozijo, Méhari pridobi sloves kot uporaben, ekonomičen kabriolet. Skupaj je bilo zgrajenih 743.740 primerov.

CX

CX_747X400

Izbran za avto leta 1974, CX predstavlja pionirja izjemnega dizjana, ki se je vil skozi 70. Leta. Izjemno inovativen, pionir na področju upravljanja ročic, saj vpeljal možnost upravljalnja, ne da bi pri tem dali roke z volana. kolesa. Prodanih je bilo v 1.169.695 primerov v 15 letih.

VISA

Visa_747X400

Visa je majhna limuzina, ki preseneča. Različne posebne in izpeljane serije, še posebej za športna tekmovanja, povečujejo njegovo prepoznavnost. V desetih letih njegovega trženja je bilo proizvedenih 1.254.390 izvodov. Leta 1988 je bila njegova različica GTi predmet zelo znane reklame z letalskim prevoznikom Clémenceau.

C3 AIRCROSS, C4 CACTUS, CEXPERIENCE: od 2016

C3 AIRCROSS

C3Aircross_747X400

C3 Aircross, prvič predstavljen na avtomobilskem salonu v Frankfurtu leta 2017, s svojim dizajnom, udobjem in modularnostjo izstopa od ostalih SUV na trgu. Povezano vozilo, bogato z 12 tehnologijami za pomoč pri vožnji, je C3 Aircross že dosegel 60.000 prodaje.

C4 CACTUS

C4Cactus_747X400

Citroën C4 Cactus, ki je opremljen z vzmetenjem s progresivnimi hidravličnimi omejevalci (Progressive Hydraulic Cushions™) in sedeži Advanced Comfort, je ultra udobna kombilimuzina, ki je v prvi polovici leta 2018 povzročila velik preobrat na trgu.

CXPERIENCE

CXperience_747X400

Predstavljen na avtomobilskem salonu v Parizu leta 2016, konceptni avtomobil CXPERIENCE ponovno odkriva znake oblikovanja nadstandardnih limuzin, kar Citroënu omogoča, da predstavi svojo ustvarjalnost v smislu oblikovanja, udobja in tehnologije.

ZGODOVINA LOGOTIPA CITROËN

Leta 1900 je André Citroën uspešno izkoristil patent za orodja v obliki dvojnih zobnikov, simbola, ki ga vpeljal leta 1919, ko je začel postavil podjetje za proizvodnjo avtomobilov." Med letoma 1921 in 1936 je oval nadomeščen s šesterokotnikom na modrem ozadju, ki poudarja rumene špice, nato se pojavi ime Citroën. V začetku tridesetih let prejšnjega stoletja se je vzporedno pojavil logotip, labodi, ki plavajo v simbolu zobnikov, in simbolizira nove “plavajoče” motorje. Leta 1959 so rumeni zobniki štrlijo iz bele elipse, leta 1966 pa je ime Citroën integrirano v modri kvadrat. Od leta 1985, za posodobitev podobe blagovne znamke, so beli zobniki postavljeni na rdeče kvadratno ozadje. Leta 2009 je popolnoma nov logotip vseboval kromirane in zaokrožene zobnike, v 3D, s napisom Citroënom, ki je bil izpisan z v rdečo barvo, leta 2016 pa je bila predstavljena, nova modernejša in bolj rafinirana različica v 2D, navdihnjena s ploščatim dizajnom.
Logosavecdates_597X500
Top