To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

PREUSMERITEV SEKUND

25-28 OKTOBER 2018

Rallye-Spain_597x350

54. RELI KATALONIJA COSTA DAURADA RELI ŠPANIJA

ZGODOVINSKA ZMAGA!

Z 79. zmago v svoji izjemno bogati karieri v reliju sta Sébastien Loeb in Daniel Elena ekipo Citroën Total Abu Dhabi WRT popeljala nazaj na zmagovalna pota in znova dokazala, kakšne so vrednote predane ekipe, ki nikoli ne odneha.

DOGAJANJE NA DIRKI

Sébastien Loeb je le enkrat pred tem uspešno izvedel premet nazaj na zmagovalnih stopničkah reli dirke, in to leta 2004 na dirki po Korziki, s čimer je proslavil svoj prvi naziv svetovnega prvaka. Nekdanji telovadec je ta podvig ponovil včeraj, in s tem potrdil zgodovinski pomen te zmage, ki jo je osvojil na svojem zadnjem gostujočem nastopu v letošnji sezoni oziroma šest let po svoji zadnji polni tekmovalni sezoni prvenstva WRC. Čeprav je v Španiji na vseh osmih nastopih pred tem že zmagal (med letoma 2005 in 2012), pa je na tej dirki nazadnje tekmoval leta 2012. Toda njegove tri etapne zmage v Mehiki, kjer je tudi začasno prevzel skupno vodstvo, in še trije najhitrejši časi na Korziki, so namigovali, da bo tudi tu bolj ali manj nastopil v podobnem ritmu. Devetkratni svetovni prvak, kateremu je znova brezhibno stal ob strani njegov zvesti sovoznik Daniel Elena, pa se je odrezal veliko bolje, kot le s tem: znova je dokazal svojo neizmerno sposobnost za prilagajanje danim razmeram, postopoma sodeloval z ekipo pri natančnih nastavitvah dirkalnika C3 WRC ter prvo etapo na neutrjenem terenu končal na četrtem mestu komaj pol sekunde za tretje uvrščenim tekmovalcem in 3,4 sekunde za drugim mestom. V nadaljevanju dirke je dosegel tretji najboljši čas (+2’’0) in zatem v odločilni hitrostni preizkušnji La Fatarella – Vilalba (38,85 km) še drugega (+2’’9). Medtem je Craig Breen, ki se je za kratek čas zavihtel na peto mesto z le sedmimi desetinkami zaostanka za svojim moštvenim kolegom in svetovnim prvakom, prvo etapo končal na skupno osmem mestu, potem ko se je z dirkalnikom zavrtel na cesti. Seveda pa je bil najtežji del za Loeba šele na vidiku, saj se je na sobotni preizkušnji na razmočenem asfaltnem terenu soočil z razmerami, ki jih francoski prvak zadnjih pet let ni bil vajen. Vendar je tudi tu ponovno pometel s tekmeci: potem ko se je na jutranjem delu dirke seznanil z razmerami na progi, je na 12. hitrostni preizkušnji zmagal (21,26 km) in medtem ko je okoli njega divjal boj za naziv prvaka med vozniki, se je zavihtel na tretje mesto s komaj 3,3 sekundami zaostanka za drugo uvrščenim voznikom in 8,0 sekundami za prvim. Craig Breen pa je na žalost padel na deveto mesto, potem ko se je še dvakrat zavrtel na progi. Zadnja etapa se je izkazala za odločilno glede mest na zmagovalnih stopničkah in ekipa Citroën Total Abu Dhabi WRT je že na začetku dneva tekmecem zadala pomemben udarec! Ekipa je vnaprej idealno predvidela, da se bodo katalonske ceste posušile in Sébastien Loeb je bil pravzaprav edini voznik, ki se je na uvodni del dirke podal s štirimi gladkimi pnevmatikami. Dve etapni zmagi kasneje je do servisne cone na polovici etape pripeljal s skupno vodilnim časom oziroma 7,1 sek. prednosti pred drugo uvrščenim! Navkljub manjši težavi (ugasnjen motor na krožišču 17. hitrostne preizkušnje) je francoski prvak zadržal prednost do konca relija in zabeležil 79. zmago v svoji WRC karieri, pet let po svoji zadnji skupni zmagi (Argentina leta 2013). S tem neverjetnim uspehom so Citroënovi "rdeči" osvojili prvo zmago letošnje sezone in 99. zmago v svoji dolgi zgodovini svetovnega prvenstva. Craig Breen je dirko končal na devetem mestu, Khalid Al Qassimi pa je svoj zadnji nastop v letošnji sezoni končal kot enaindvajseti, potem ko je postopoma pridobival hitrost na neutrjenem terenu in še naprej nabiral znanje na asfaltni podlagi.

4-7 OKTOBER 2018

Wales-Rally_597x350

44. RELI VELIKA BRITANIJA

V RITMU NAJBOLJŠIH

Potem ko se je Craig Breen dolgo časa boril za mesto na zmagovalnih stopničkah, se je ekipa Citroën Total Abu Dhabi WRT iz Velike Britanije vrnila z velikim zadovoljstvom, saj je dirkalnik C3 WRC tam znova dokazal svojo tekmovalnost, in to na terenu, na katerem se je potrebno nenehno prilagajati spreminjajočemu se oprijemu.



"

DOGAJANJE NA DIRKI

Reli po Veliki Britaniji je pravzaprav precej neobičajna dirka po neutrjenem terenu zaradi izjemno razmočenega terena, zato je vsakič najbolj priporočljivo startati med prvimi, preden se ceste spremenijo v blatno kopel. Po desetem in enajstem položaju na cesti v petek, kar pomeni med zadnjimi dirkalniki WRC, Mads Østberg in Craig Breen še zdaleč nista bila v prednosti. Vendar pa je Breen močno verjel v pogon in lego dirkalnika C3 WRC na cesti, zato mu je kljub vsemu uspel izjemen podvig in je ostal v stiku z glavno skupino na čelu dirke, tako da je prvi dan zaključil z manj kot 13. sekundami zaostanka za četrto uvrščenim voznikom. Østberg pa se je moral spopasti z nekoliko težjimi razmerami in je ob koncu dneva pristal na skupno osmem mestu. Craig Breen je svojo dobro formo potrdil še v soboto in je na koncu etape za mestom na zmagovalnih stopničkah zaostajal le še manj kot dve sekundi, saj je tekom popoldneva kar dvakrat zabeležil drugi najboljši čas (15. in 18. hitrostna preizkušnja). Mads Østberg je pomembno doprinesel k uspehu ekipe, saj je po neizprosnem boju dan zaključil na petem mestu, dosegel etapno zmago in zabeležil osupljivo serijo treh zaporednih drugih najboljših časov (12., 13. in 14. hitrostna preizkušnja). Dirkača ekipe Citroën Total Abu Dhabi WRT sta bila nedvomno odločena, da bosta prišla med vodilne in tam tudi ostala vse do konca!
Tako sta v nedeljo zgodaj zjutraj začela napadati, čeprav so bile proge neizmerno spolzke. Zaradi manjše napake med bojevitim dirkanjem je bil Breen izločen iz boja za mesto na zmagovalnih stopničkah, vendar ni odnehal in si je na koncu priboril četrto mesto. Mads Østberg, ki ga je v dirkalniku C3 WRC prav tako zavrtelo na cesti, se je moral zadovoljiti z osmim skupnim mestom.

13-16 SEPTEMBER 2018

Turkey_597x350

7. RELI TURČIJA

NEKAJ LEKCIJ ZA PRIHODNOST

"

Kljub temu, da je bil dirkalnik C3 WRC znova zelo konkurenčen, je na žalost tako kot mnogi njegovi tekmeci utrpel posledice brutalnih razmer, ki so ob koncu tega tedna kraljevale na izredno neizprosnem terenu.



"

DOGAJANJE NA DIRKI

Ta vikend smo doživeli vikend premier: prvi reli po Turčiji tega prvenstva, ki se je odvijal v središču Marmaris in Craig Breen je prvič vodil na etapi za svetovno prvenstvo WRC. Irec se je v petek namreč najhitreje pognal s starta na uvodni dirki, dolgi nekaj več kot osemintrideset kilometrov. Z umirjenim in premišljenim pristopom si je ob koncu dopoldneva priboril drugo mesto z zgolj 6,3 sekundami zaostanka za vodilnim. Tik za njim je Mads Østberg na tretjem mestu zaostajal za 8,2 sekundi, potem ko je tudi zelo dobro startal. Norvežan je na 3. hitrostni preizkušnji dolgi skoraj dvaindvajset kilometrov dosegel celo drugi najhitrejši čas in zaostajal komaj 2,1 sek. za vodilnim na prvenstvu. Čeprav sta obe posadki zelo pazili in se izogibali največjim oviram, je obe na popoldanskem delu dirke doletela nesreča in sta utrpeli predrtje pnevmatike. Breen je po dveh predrtih pnevmatikah padel na osmo mesto, Ostberg pa je nekaj časa še sicer držal peto mesto, vendar je moral dirko tistega dne predčasno zaključiti zaradi neizprosnih razmer, ki so povzročile počenje vzmetne roke, Khalid Al Qassimi pa je moral prav tako prej končati zaradi okvare turbokompresorja. Proga je bila v soboto neizprosna do vseh dirkalnikov WRC nove generacije, saj njihova vzdržljivost od uvedbe v lanski sezoni še nikoli ni bila pod tako preizkušnjo. Žal temu ni ubežala niti ekipa Citroën Total Abu Dhabi WRT.
Tu velja poudariti, da so ceste zelo hitro podlegle moči dirkalnikov WRC in zelo hitro je bilo na površini videti ostro kamenje in druge še nedolgo tega povsem vkopane skale. Mads Østberg je moral dirko prekiniti zaradi okvare turbokompresorja, medtem ko je Craig Breen, potem ko si je nazaj priboril šesto mesto v skupni razvrstitvi, odstopil od dirke zaradi vžiga dirkalnika. Kljub vsemu pa se je reli v nedeljo končal z nekoliko bolj pozitivnimi rezultati, saj je Mads Østberg trikrat zaporedoma dosegel drugi najboljši čas, Khalid Al Qassimi pa je ekipi privozil nekaj točk na lestvici prvenstva konstruktorjev.

16-19 AVGUST 2018

Germany_597x350

16. RALLYE NEMČIJE

NEDOTAKLJIVI

Kljub porazu v Nemčiji, pa je ekipa Citroën Total Abu Dhabi WRT dokazala športne lastnosti svojega C3 WRC, še posebno s praskami in številnimi učinkovitimi preizkušnjami.

DOGAJANJE NA DIRKI

Na drugem mestu v letu 2017 na tem terenu, je tudi letos Citroën C3 WRC pokazal visoko raven zmogljivosti, vendar ni uspel doseči rezultata. Rečeno je, da je bil Craig Breen, ki ga je že v petek prizadel njegov položaj na tekmovanju (10. mesto), eden redkih voznikov WRC, ki je utrpel nenaden hud naliv na SS3, kar ga je stalo dobrih petnajst ali nekaj sekund. Njegova nesreča ga je zapustila konec prvega dne. Medtem je Mads Østberg na zadnejm delu etape končal na enajstem mestu, ko se je spopadel s C3 WRC na asfaltu, na površini, ki je najmanj udobna. Prav tako je imel popoldan na SS3 manjše težave z motorjem. Kljub svojim težavam se Craig Breen ni vdal. V soboto, najtežji del vikenda, se je vrnil v svoje tirnice z dvema vožnjama v vojaški bazi Baumholderja s še posebej neugodnimi betonskimi cestami. Njegov napad je vključeval zmago v zadnji fazi (SS11) z impresivnim odmerkom časov. Pravzaprav se je vrnil nazaj na šesto mesto in postavil petega vozinia pod pritisk, ko se je na žalost napačno odločil na zadnji etapi dneva. Zato se je v celoti izgubil prednost in padel na deseto mesto, tik za boljšim Madsom Østbergom. Norveški napredek je bil viden na tretjem mestu, s prihodnjim zmagovalcem rallya na SS11. Vendar pa se je nedeljska etapa izkazala za usodno za voznika Citroën na testni vožnji. Medtem je imel Craig dober občutek, ki ga je držal v avtu celo soboto in zaključil sedmi. Opravil je z odliko na Power Stage-u, kjer je zasedel četrto mesto, samo 4.2 s za petkratnim svetovnim prvakom. 

26-29 JULIJ 2018

Finland_597x350

75. RALLYE FINSKE

GRADNJA V TEMELJIH SE JE IZPLAČALA

S svojo osredotočenostjo se je že preusmerila na naslednjo sezono, pristop Citroëna Total Abu Dhabi WRT pa je bil nagrajen z drugim mestom, ki ga je v neizogibni obliki pritrdil Mads Østberg. Ta tretji podij sezone, ki sledi drugemu in tretjemu mestu na Švedskem in v Mehiki, potrjuje zelo visoko raven uspešnosti C3 WRC.

DOGAJANJE NA DIRKI

Ob že uveljavljenih štirih zmagah (2008, 2011, 2012 in 2016) na ultra hitrih finskih stopnjah, kjer potrebujete natančen avto, v katerem se vozniki počutijo še posebej samozavestni, je ekipa Citroën večkrat pokazali svojo vrednost na tem zelo nenavadnem dogodku. In letošnji miting ni bil izjema od pravila! Od začetka v stresnem času, je  Mads Østberg,  prepričan, da ima najboljši avto, ki ga je kdajkoli vozil na teh stopnjah (s trinajstimi nastopi!), dosegel izjemen čas, tesno za petami mu je sledil Craig Breen. Zato je bilo že od samega začetka jasno, da se bo dvojec Citroën v tem vikendu lotil na vso moč. Norvežan je takoj prevzel drugo mesto, ko se je začelo resnično dejanje na SS2, preden je prevzel vodstvo na SS4, zahvaljujoč njegovi prvi zmagi. Z drugo dvofazno zmago v popoldanskih urah je vodil na štirih stopnjah, preden je končal v zaključnem delu na drugem mestu, le 5.8 točk za Tänako, prihodnjim zmagovalcem. V tem času je Craig Breen nažalost utrpel počeno pnevmatiko  (SS2) in s tem izgubil 47.8s in z njo tudi možnost, da se uvrsti med vodilne. Ni mogel nadomestiti izgubljenega časa, zato se je na površini, kjer je bil oprijem boljši, povzpel na višja mesta (tretji v naslednjih dveh dneh). Vendar pa je Irec takoj, ko so bili pogoji prijaznejši zanj, pograbil najmanjšo priložnost, da pokaže svojo hitrost, kot je razvidno iz etapne zmage na SS8 in času, ki je bil postavljen na Power Stage (+ 1,7 s preko 11,12 km), in konča konča rally na osmem mestu. Za drugo udeležbo leta po Argentini je Khalid Al Qassimi videl, da se je njegov napredek v soboto dopoldne zmanjšal zaradi napake, ki ga je prisilil, da se zateče pod pravila Rally 2 in nadaljeval dirko. Medtem je Mads Østberg napredoval v soboto, kjer ga je konstantno napadal Jari-Matti Latvala, trikratni zmagovalec dogodka. V zadjem delu sobotne etape je pridobil 5.4s, kljub temu, da je bil avto dodatno obtežen zaradi rezervne pnevmatike. Ko se je akcija nadaljevala v nedeljo zjutraj, je tridesetletni norvežan pustil  malo dvoma o svojih namenih, ko je dosegel ponovno zmago, četrto v vikendu ! Do konca se je upiral Latvali, dosegel drugo mesto in najboljši čas na tem legendarnem rallyju, po dvakratnem doseženem tretjem mestu v letih 2013 in 2015.

07-10 JULIJ 2018

Rallye-Italie-Sardaigne_597x350

15. RALLY SARDINIJA

SPOŠTOVANJA VREDEN REZULTAT EKIPE

Posadka Citroën Total Abu Dhabi WRT se je hitro znajdila, ko je zavzela za svoj položaj, pokazala zanesljivost in doslednost, da so zaščitile peto in šesto mesto v skupnem seštevku.

DOGAJANJE NA DIRKI

Uspeti v prvi etapi na gramoznem terenu je ključnega pomena. Uvrstitev določa obratni štartni vrstni red v naslednjih dveh dneh, zato s slabo uvrstitvijo v uvodni etapi, lahko do konca rallyja pometate prah s censte in odstranjujete gramoz za svoje tekmece. Z nepričakovanimi dežnimi prhami, ki so se pojavile v petek in ki so za to obdobje neznačilne, so zelo otežkočile delo ekipe  Citroën Total Abu Dhabi WRT. V mokrih razmerah ni nikoli prednost, da tekmo začnemo precej zadaj v vrstnem redu  (8. za Craig Breen in 10. za Mads Østberg), saj so ceste vedno bolj mastne in blatne, vedno bolj, ko se etape približujejo koncu. Vendar pa se ekipa ni pustila premagati, kar še posebej kaže drugi najhitrejši čas, ki so ga postavili Mads (SS2 in SS9), dokaz, da se norvežan vedno bolj izboljšuje pri ravnanju s C3 WRC. Serija manjših incidentov za Madsa (srečanje s skalo na SS4) in Craig (prekoračitev na SS2, SS6 in prekoračitev na SS7), skupaj z neustrezno izbiro pnevmatik za obe vožnja na Tergu - Osilo je preprečil, da bi par končal petkovo zaključno etapo med petim in sedmim mestom. Lepo vreme se je vrnilo v soboto in izsušilo tla, kar pomeni, da sta obe posadki v zadnjih dveh etapah preživeli kot "cestni pometači" do zaključka proge. Zato so se osredotočili na držanje svojih položajev in so v soboto popoldne nastopili varno z dvema rezervnima pnevmatikama, za primer terenov, ki so znani po tem, da so uničujoči za pnevmatike. Mads Østberg je kljub temu, da je bil zanj položaj na cesti neugoden, trdno poskušal postaviti četrtega voznika pod pritisk, preden je sčasoma sprejel, da ga ne bo mogel ujeti. Norvežan je na koncu končal na petem mestu, njegov najboljši rezultat pri C3 WRC, po dveh šestih mestih na Švedskem in Portugalskem. Medtem je Craig Breen zaokrožil ugleden skupni rezultat s tem, da je zavzel šesto mesto, prav tako pa je izboljšal svoje poznavajnje terena, kjer je  imel precej manj izkušenj kot njegovi tekmeci.

17-20 MAJ 2018

Rallye-Portugal_597x350

52. RALLY PORTUGALSKE

PRVA ETAPA POLNA NAKLJUČIJ

Z dobim namenomin štartom, da bi bila ekipa Citroen Total Abu Dhabi WRT favorit za končno zmago, s tremi najboljšimi časi na petkovi dirki, pa so ekipo drago stale tri počene pnevmatike. Njihovo upanje za zmago na stopničkah so bili že prvi dan dirke uničeni, tako da ekipi ni preostalo drugega kot da so cestni pometači do konca tekme.



DOGAJANJE NA DIRKI

Potem, ko so toliko let spremljali faze svetovnega prvenstva v rallyju, so inženirji Citroëna Total Abu Dhabi WRT seznanjeni s posebnostmi posameznih stopenj. Zato so hitro ugotovili, da bi bila petkova zadnja etapa najbolj odločilna stopnja vikenda. Inženirji so se izkazali, da so imeli prav, in čeprav so za razliko od mnogih tekmovalcev vsi trije Citroëni C3 WRC varno prispeli do konca, pa so jih dobre uvrstitev je že v začetku tekmovanja  ogrozile tri preluknjanje pnevmatike. Vendar pa se je vse začelo tako dobro, pri čemer je bil Kris Meeke zelo suveren in je zavzel tretjo pozicijo, le 2,2 sekunde za vodilnim. Celo zavzel je vodstvo pri naslednjem testu hitrosti, in bil deležen odrske zmage preden se ji je na kratko odrekel. Nato je začel popoldne ponovno pridobivati ​​prvo mesto, ko je dosegel še eno zmago (SS5). Izgledalo je, da bo Severni irec postal favorit, s katerim se bo treba boriti za skupno zmago. Craig Breen je bil odločen, da ne bo prikrajšan za zabavo in je dosegel lastno zmago na SS6, ravno kot je Kris imel nezgodo s pnevmatiko. Ta nezgoda bi bila skoraj neopažena, če Krisu na SS7 ne bi imel že druge nezgode s pnevmatiko, medtem ko je Craig, tretji v tem trenutku le 4,4 sekunde zaostanka, prav tako videl, da ena od njegovih pnevmatik nenadoma izgubila pritisk, ko je udaril enega od številnih kamnov, ki so štrleli iz vozišča. Meeke je bil prisiljen dokončati dolg cestni odsek in dve super specialni etapi s samo tremi pnevmatikami, medtem ko je Breen moral ustaviti, da bi zamenjal poškodovano pnevmatiko prav sredi etape. Tako sta oba voznika izgubila dragocen čas in se na koncu dneva uvrstila na sedmo in osmo mesto z 1 minuto in 18,7 sekundami ter 2 minutami in 27,3 sekundami zaostanka. Medtem je Mads Østberg dosegel odličen rezultat na gramozu v C3 WRC, in prvi del končal na šestem mestu. Vendar pa soočena z nezavidno nalogo, sta Mads Østberg in Craig Breen v naslednjih dveh dneh vozila prva in pometala s cestišča prod in pesek,  in tako niste mogla doseči boljše uvrstitve kot šesto in sedmo mesto v skupnui uvrstitvi, - in tako pometje prodnatega peska in peska s površine ceste - Mads Østberg in Craig Breen niso mogli končno končati več kot šestino in sedmo, medtem ko Kris Meeke je na žalost odšel s ceste v soboto, s čimer je končal svoj konec tedna. Kris Meeke je na žalost v soboto zletel s cestišča in tako konča svoje udestvovanje na tekmi.

26-29 APRIL 2018

Rallye-Argentine_597x350

38. RALLY ARGENTINE

DOBRODOŠLA NADGRADNJA NA C3 WRC

" Ekipa Citroën Total Abu Dhabi WRT je videla, da je možnost, da bo stala na zmagovalnih stopničkah, splavala po vodi, ko jim je počila pnevmatika in vsa prizadevanja so bila čez vikend večinoma nepovrnjena. Skupina pa je kljub temu zadovoljna, saj so nedavne nadgradnje na zadni osi Citroëna C3WRC imele želeni učinek. "



DOGAJANJE NA DIRKI

Na zmagovalnih stopničkah (3. mesto) na svojem prvem nastopu WRC leta 2014, ki mu sledi prva zmaga na prvenstvu v naslednjem letu: ne more biti nobenega dvoma, da Kris Meeke uživa v tekmovanju na Rally Argentina. Poln zaupanja v C3 WRC, na katerem je bila za tokrat na vozilu vgrajena nova zadnja os, severni irec ni izgubljal časa, da bi pokazal svojo ljubezen do tega tekmovanja, ko je na otvoritveni dan pristal na tretjem mestu, še posebej po zaslugi dveh zaporednih odmerjenih najhitrejših časov za drugo mesto. Popoldne je pospešil in dosegel na koncu prvega dne drugo mesto, s 22.7 sekund za vodilnim. Medtem je Craig Breen končal dan na šestem mestu, le za 4,8 sekunde za petim voznikom, ob vrnitvi v WRC. Njegov močan nastop (dva druga najhitrejša čase) je nekoliko zagrenila desetsekunden kazenski pribitek, za radi zamude na točko kontrole meritve časa. Na žalost je Craig naletel na težave naslednjega dne, s čimer je končal svoj rally, medtem ko so njegovi vmesni časi pokazali, da je v prvem teku uspešno zasledoval končnega zmagovalca, na najdaljšem odseku tega vikenda na Cuchilli Nevadi - Rio Pintos. Do te točke se je Craig odlično odrezal, pustil močan vtis, zlasti za nekoga, katerega edini in zelo kratek nastop je bilo leto prej. Ker se je zavedal, kako pomembno je bilo zagotoviti zmagovalne stopnice za ekipo, se je Kris Meeke odločil proti vsem napadom, da bi se bi ponovila zgodba iz  Neuville. Na tesnem tretjem mestu s 16.2 prednosti pred četrto uvrščenim voznikom, je ob naslednjem prehitevanju na isti etapi imel težave s pnevmatiko. Po izgubi skoraj 2m30s, je bil angleški “union jack” C3 WRC brezhibno dosleden in hiter do te točke – vendar je kmalu izgubil upanje, da bi ekipa Citroënu Total Abu Dhabi WRT dosegla tretje zmagovalne stopničke te sezone. Vendar pa je ekipa v nedeljo znova pokazala svojo moč karakterja, kljub očitnim frustracijam, se je popolnoma osredotočila na naslednjo testno vožnjo tekmovanja. Medtem je Khalid Al Qassimi, štirinajsti na svojem prvem tekmovanju v letošnjem letu v C3 WRC, po daljšem obdobju mirovanja - vsaj pri konvencionalnem rallyju - prispeval k lovu za točakmi.

05-08 APRIL 2018

Rallye-France-Corse_597x350

61. TEKMA NA KORZIKI

C3 WRC KONKURENČNI, VENDAR BREZ USPEHA

Kot že prej, je bila ekipa Citroën Total Abu Dhabi WRT osredotočena na naslednjo sezono, zato so bile njihove odločitve nagrajene z drugim mestom, ki ga je dosegel Mads Ostberg. Tretje zasedanje zmagovalnih stopnič v tej sezoni, po tretjem in drugem mestu doseženima na Švedskem in v Mehiki, potrjuje zelo visoko raven uspešnosti C3 WRC.

DOGAJANJE NA DIRKI

Pravi specialist na asvaltu, se je Sébastien Loeb že izakazal na terenu na Korziki kot leta 2005, ko je imel tekom celotnega tekmovanja imel med najboljšimi odmerjen čas. Deset let po njegovem zadnjem nastopu, je v petek zjutraj dosegel še en neverjeten podvig, ko je za vodilnim zaostajal le 9.7 sekunde na izjemno odprtem terenu La Porta - Valle di Rostino (49,03 km). Medtem kot so bili njegovi tekmeci v prednosti zaradi poznavanja terena, se je Loeb lahko zanesel le na svoje beležke poti. Njihov deveti položaj v tekmovanju ni  bil v pomoč pri njihovem željenem cilju, saj se je na cestišču nabralo več proda in blata, ko se je etapa bližala koncu. Po njegovem priznanju, da je »bil bolj zagret kot pa pnevmatike« je devetkratni svetovni v naslednji etapi presenetil na kronometru. Nato je Kris Meeke prevzel štafetno palico in odlično opravil v imenu ekipe Citroën Total Abu Dhabi WRT. Severnjaški irec je v skupnem seštevku končal na tretjem mestu, le 5.1s za drugouvršenim, ter dosegel drugi najhitrejši in tretji najhitrejši čas. Medtem je Sebastien Loeb naredil mojstrsko potezo naslednjega dne, ko se je vrnil k tekmovanju v skladu s pravili za Rally 2, zmagal na treh etapah, ki so pokazale uspešnost C3 WRC na tej površini. Kris Meeke je potrdil tudi svoj uspeh z doseženim drugim mestom. Na žalost pa je v sobotni zaključni etapi pri Ulsterman zaključil svoje tekmovanje, ko ga je odneslo s proge. Kris Meeke je po tem, ko je zagotovil drugi najhitrejši čas po pravilih Rallya2, vse do konca dokazoval in izkazoval vrsto kakovostnih lastnosti vozila. Enako velja za Sébastiena Loeba, ki je pri preizkusnem testu dosegel drugo mesto, njegova najbolj zagreta vožnja, saj je zaostajal le 2.2s za najhitrejšim.

ODKRIJTE NAJTEŽJE TRENUTKE KORZIŠKE RUTE SKOZI VIDEO

06-11 MAREC 2018

Rallye-Mexique_597x350

18. RELI MEHIKA

VELIČASTNA PREDSTAVA!

"

S skoraj idealnim povratkom legendarne dvojice Loeb – Elena na prvenstvo WRC in drugim zaporednim mestom na zmagovalnih stopničkah, ki sta ga osvojila Kris Meeke in Paul Nagle, je ekipa Citroën Total Abu Dhabi WRT poskrbela za veličastno predstavo, s katero se je približala drugemu mestu na lestvici svetovnega prvenstva med konstruktorji.



"

DOGAJANJE NA DIRKI

Sébastien Loeb je kot zares pravi specialist za asfaltne proge na Korziki že dosegal izjemne rezultate, kot na primer v sezoni 2005, ko je zmagal na čisto vsaki hitrostni preizkušnji tistega vikenda. Deset let od svoje zadnje udeležbe na tem terenu mu je v petek dopoldne znova uspel izjemen podvig, saj je imel na izjemni uvodni hitrostni preizkušnji La Porta – Valle di Rostino (49,03 km) komaj 9,7 sekund zaostanka za vodilnim. Medtem ko so njegovi tekmeci lahko izkoristili svoje izkušnje s te proge, saj so se z njenimi na videz neskončnimi kilometri ovinkov soočili že v sezoni 2016, pa se je devetkratni svetovni prvak lahko zanesel le na zapiske svojega sovoznika. Deveto startno mesto pa jima tokrat tudi ni bilo v prid, saj je bila cesta po vsaki vožnji dirkalnikov pred njima vse bolj zasuta s prodom in blatom. Žal mu ni mogel pomagati niti njegov moto "bolj zagret kot moje gume", saj je devetkratni svetovni reli prvak na začetku naslednje hitrostne preizkušnje doživel hladen tuš. Zatem je Kris Meeke prevzel štafetno palico in poskrbel za briljanten nastop ekipe Citroën Total Abu Dhabi WRT.
Irec je ob koncu dneva v skupni razvrstitvi zasedel tretje mesto z zgolj 5,1 sek. zaostanka za drugo uvrščenim voznikom, saj mu je čez dan uspelo doseči drugi in tretji najboljši čas. Sébastien Loeb je naslednjega dne priredil pravi mojstrski prikaz, ko se je v akcijo vrnil po pravilih tekmovanja Rally 2, zabeležil tri najhitrejše čase in dokazal, kako zmogljiv je dirkalnik C3 WRC na tej podlagi. Kris Meeke pa je prav tako potrdil svojo dobro formo in še zmanjšal zaostanek za drugim mestom. Žal pa je zaradi napake med zapiski v nedeljo zapeljal s ceste na zadnji hitrostni preizkušnji. Potem ko si je v nedeljo ob povratku v akcijo po pravilih Rally 2 zagotovil drugi najboljši čas, je tudi Kris Meeke vse do konca predstavljal izjemne zmogljivosti svojega dirkalnika. Enako je veljalo za Sébastiena Loeba, ki je na zaključni hitrostni preizkušnji, na kateri je tako kot vedno dal vse od sebe, dosegel drugi najboljši čas z zgolj 2,2 sek. zaostanka za zmagovalnim časom etape.

15-18 FEBRUAR 2018

Rallye-Suede_597x350

66. RELI ŠVEDSKA

DEFINITIVEN NAPREDEK!

Ekipa Citroën Total Abu Dhabi WRT je imela na Švedskem vlogo med vodilnimi, saj je Craig Breen ta konec tedna zares dokazal svoje sposobnosti. Ne le, da si je ekipa s svojim dirkalnikom C3 WRC zagotovila četrte zmagovalne stopničke, temveč je obdržala tudi tretje mesto v skupni razvrstitvi svetovnega prvenstva med konstruktorji.



DOGAJANJE NA DIRKI

Šest osvojenih zmag v Mehiki (2006, 2007, 2008, 2010, 2011 in 2012), kjer se je včasih s starta pognal celo kot prvi, priča o tem, da je Sébastien Loeb na teh prostranih in žgočih makadamskih cestah že izvedel nekaj čudežnih predstav. Vendar pa si nihče ni niti zamišljal, da bi lahko tak podvig ponovil na svoji povratni dirki prvenstva WRC, ki je del programa treh dirk (Mehika, Korzika in Katalonija), in to šest let od njegove zadnje polne sezone v tej disciplini, še posebej zaradi vse hujše konkurence. In natanko to mu je uspelo z dirkalnikom C3 WRC, ki mu je očitno pisan na kožo. Skupaj z Danielom Eleno sta prvega dne idealno izkoristila svoj enajsti položaj na stezi in se zavihtela na drugo mesto, potem ko sta na dveh hitrostnih preizkušnjah dosegla najboljši čas oziroma prvič od etapne zmage leta 2015 na reliju Monte-Carlo. Svojo dobro formo sta potrdila še v soboto s še eno etapno zmago na uvodni preizkušnji, s čimer sta v skupnem seštevku prevzela prvo mesto, čeprav so bili tokrat vodilni na startu tesno izenačeni. Gledalci, ki so bili nad francoskim prvakom že tako ali tako navdušeni, pa so ob tem njegovem uspehu osupnili! 44-letni francoski dirkač in njegov sovoznik iz Monaka sta dirko vodila tri hitrostne preizkušnje, nato pa se jima je predrla pnevmatika (14. hitrostna preizkušnja) in odločila sta se zamenjati kolo v okvari, kar pa jima ni uspelo zaradi nezadostnega znanja o pnevmatikah, ki se trenutno uporabljajo na prvenstvu WRC. Dvojica je padla na skupno peto mesto, na katerem sta tudi končala dirko, vendar sta navduševala številne gledalce, ki so se od takrat pa vse do cilja nagnetli ob progi in ekipi priborila dragocene točke. Poudariti je potrebno, da sta ju na zmagovalnih stopničkah idealno zamenjala Kris Meeke in Paul Nagle, zmagovalca lanskega relija. Britanca sta prvi dan osvojila dve etapni zmagi in čeprav sta imela na dopoldanskem delu neustrezen komplet pnevmatik, jima je uspelo uvodni del končati na skupno četrtem mestu. Odločila sta se izkoristiti vse priložnosti in se premakniti po lestvici navzgor. Misija je bila uspešno zaključena že v soboto: s tremi nadaljnjimi etapnimi zmagami sta se povzpela na drugo mesto s prednostjo 10,9 sekund pred tretje uvrščenim voznikom. Vendar pa sta se morala zaradi krajše vožnje izven tekmovalne steze v nedeljo zadovoljiti s tretjim mestom v skupni razvrstitvi. Kljub temu sta prvič v sezoni osvojila mesto na zmagovalnih stopničkah, ekipi Citroën Total Abu Dhabi WRT pa priborila drugo zaporedno uvrstitev med najboljše tri.

"BEST OF" RALIJA V SLIKI: SÉBASTIEN LOEB, JE PRIPRAVLJEN ZA DIRKO

25-28 JANUAR 2018

Rallye Monte Carlo 597 x 350

86. RELI MONTE-CARLO

DRAGOCENE TOČKE

"

Po letošnjem težkem startu monaške klasične preizkušnje je ekipa Citroën Total Abu Dhabi World Rally Team pokazala veliko moči in odločnosti, da se povzpne navzgor po lestvici in osvoji pomembne točke na lestvici za naziv prvaka med vozniki in konstruktorji.



"

DOGAJANJE NA DIRKI

Zelo malo Ircev se lahko pohvali s tem, da se je njihova kariera v reliju začela na zamrznjenem jezeru v Skandinaviji, vendar za Craiga Breena se je natanko tam vse začelo. Starša sta mu za božično darilo poklonila bon za tečaj vožnje po snegu in tako se je takrat petnajstletni fant prvikrat soočil z dirkaškim avtomobilom. Danes 28-letni voznik je na prvenstvu WRC prvič nastopil leta 2014 ravno na reliju po Švedski, v barvah ekipe Citroën Racing pa se je te klasične nordijske preizkušnje udeležil v sezoni 2016. Vse to morda razloži, zakaj Craig čuti tako neverjetno strast do tega ultimativnega zimskega relija, na katerem je kot najboljši rezultat do sedaj zabeležil peto mesto (2017) na ravno toliko nastopih na švedskem snegu in ledu. Uspel je dobro izkoristiti svoj položaj na cesti (9.) in je že prvi dan dokazal svoje akrobatske sposobnosti, osvojil dve etapni zmagi in dan zaključil na skupno četrtem mestu z zgolj petimi desetinkami zaostanka za zmagovalnimi stopničkami. Na hitrostnih preizkušnjah je Craig občutil, da lahko svojemu dirkalniku C3 WRC povsem zaupa in je naslednji dan pospešil svoj tempo ter se zlasti po zaslugi zmage na tretji etapi povzpel na drugo mesto s komaj 4,2 sek. zaostanka za vodilnim. Vendar pa tekmeci za njim niso bili pripravljeni popustiti in je moral močno razširiti ramena, da se je uspel ubraniti pred njihovimi napadi. Craig Breen in Scott Martin sta uspela obdržati mirne živce in si v nedeljo zapečatila drugo mesto, ter s tem dosegla svoj najboljši rezultat na prvenstvu WRC, dirkalnik C3 WRC pa je po njuni zaslugi osvojil četrte zmagovalne stopničke v svoji mladi karieri. V zgodnjih etapah relija se je z mestom med prvimi tremi spogledoval tudi Mads Østberg - zadnji Citroënov voznik, ki se je na Švedskem povzpel na zmagovalni oder (2014), saj je preizkušnjo v petek končal s samo 1,1 sek. zaostanka za tretjim mestom, in s tem dokazal, da se po povratku v Citroënovo "rdečo armado" hitro privaja na dirkalnik C3 WRC. Kljub temu, da šele spoznava svoj nov dirkalnik, mu je uspelo osvojiti šesto mesto in zabeležiti pomembne točke za ekipo na lestvici prvenstva za konstruktorski naziv. Kris Meeke pa je ta vikend ciljal tudi na osvojitev nekaj točk na lestvici voznikov, vendar je moral prvi dan odigrati vlogo "snežnega pluga" (četrti po vrstnem redu na startu) in je bil izločen iz boja na čelu dirke. Žal mu sreča ni bila naklonjena in je zaradi na videz neškodljivega udarca ob snežno bankino poškodoval turbokompresor svojega dirkalnika C3 WRC, zaradi česar je moral odstopiti. Zelo stroga kazen za tako majhno napako.

MALI VELIKI RACING BY CITROËN S KRISOM MEEKE

ORIGINS 200 X 141



LEGENDE
EKIPE CITROËN

Preko CITROËN ORIGINS, interaktivnega muzeja blagovne znamke, podoživite velike športne junake znamke z dvojnimi strelicami, kot so legendarna Citroën Xsara WRC,C4 WRC,
C-Elysée WTCC, in ostalih zastopnikov prostornine cilindrov motorja, ki dvigajo ugled ekipe CITROËN Racing na dirkalnih pistah in svetovnih rally turnejah.

SPREMLJAJTE CITROËN RACING NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

v 2018, je #C3WRClive objavljenj enkrat dnevno, od četrtka do nedelje

Za spremljanje prenosa v živo #C3WRClive, obiščite : www.facebook.com/citroenracing ou www.facebook.com/Citroen.
Top