To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

PREUSMERITEV SEKUND

16-19 AVGUST 2018

Germany_597x350

16. RALLYE NEMČIJE

NEDOTAKLJIVI

Kljub porazu v Nemčiji, pa je ekipa Citroën Total Abu Dhabi WRT dokazala športne lastnosti svojega C3 WRC, še posebno s praskami in številnimi učinkovitimi preizkušnjami.



ZGODBA TEKME

Na drugem mestu v letu 2017 na tem terenu, je tudi letos Citroën C3 WRC pokazal visoko raven zmogljivosti, vendar ni uspel doseči rezultata. Rečeno je, da je bil Craig Breen, ki ga je že v petek prizadel njegov položaj na tekmovanju (10. mesto), eden redkih voznikov WRC, ki je utrpel nenaden hud naliv na SS3, kar ga je stalo dobrih petnajst ali nekaj sekund. Njegova nesreča ga je zapustila konec prvega dne. Medtem je Mads Østberg na zadnejm delu etape končal na enajstem mestu, ko se je spopadel s C3 WRC na asfaltu, na površini, ki je najmanj udobna. Prav tako je imel popoldan na SS3 manjše težave z motorjem. Kljub svojim težavam se Craig Breen ni vdal. V soboto, najtežji del vikenda, se je vrnil v svoje tirnice z dvema vožnjama v vojaški bazi Baumholderja s še posebej neugodnimi betonskimi cestami. Njegov napad je vključeval zmago v zadnji fazi (SS11) z impresivnim odmerkom časov. Pravzaprav se je vrnil nazaj na šesto mesto in postavil petega vozinia pod pritisk, ko se je na žalost napačno odločil na zadnji etapi dneva. Zato se je v celoti izgubil prednost in padel na deseto mesto, tik za boljšim Madsom Østbergom. Norveški napredek je bil viden na tretjem mestu, s prihodnjim zmagovalcem rallya na SS11. Vendar pa se je nedeljska etapa izkazala za usodno za voznika Citroën na testni vožnji. Medtem je imel Craig dober občutek, ki ga je držal v avtu celo soboto in zaključil sedmi. Opravil je z odliko na Power Stage-u, kjer je zasedel četrto mesto, samo 4.2 s za petkratnim svetovnim prvakom. 

26-29 JULIJ 2018

Finland_597x350

75. RALLYE FINSKE

GRADNJA V TEMELJIH SE JE IZPLAČALA

S svojo osredotočenostjo se je že preusmerila na naslednjo sezono, pristop Citroëna Total Abu Dhabi WRT pa je bil nagrajen z drugim mestom, ki ga je v neizogibni obliki pritrdil Mads Østberg. Ta tretji podij sezone, ki sledi drugemu in tretjemu mestu na Švedskem in v Mehiki, potrjuje zelo visoko raven uspešnosti C3 WRC. "

ZGODBA DIRKE

Ob že uveljavljenih štirih zmagah (2008, 2011, 2012 in 2016) na ultra hitrih finskih stopnjah, kjer potrebujete natančen avto, v katerem se vozniki počutijo še posebej samozavestni, je ekipa Citroën večkrat pokazali svojo vrednost na tem zelo nenavadnem dogodku. In letošnji miting ni bil izjema od pravila! Od začetka v stresnem času, je  Mads Østberg,  prepričan, da ima najboljši avto, ki ga je kdajkoli vozil na teh stopnjah (s trinajstimi nastopi!), dosegel izjemen čas, tesno za petami mu je sledil Craig Breen. Zato je bilo že od samega začetka jasno, da se bo dvojec Citroën v tem vikendu lotil na vso moč. Norvežan je takoj prevzel drugo mesto, ko se je začelo resnično dejanje na SS2, preden je prevzel vodstvo na SS4, zahvaljujoč njegovi prvi zmagi. Z drugo dvofazno zmago v popoldanskih urah je vodil na štirih stopnjah, preden je končal v zaključnem delu na drugem mestu, le 5.8 točk za Tänako, prihodnjim zmagovalcem. V tem času je Craig Breen nažalost utrpel počeno pnevmatiko  (SS2) in s tem izgubil 47.8s in z njo tudi možnost, da se uvrsti med vodilne. Ni mogel nadomestiti izgubljenega časa, zato se je na površini, kjer je bil oprijem boljši, povzpel na višja mesta (tretji v naslednjih dveh dneh). Vendar pa je Irec takoj, ko so bili pogoji prijaznejši zanj, pograbil najmanjšo priložnost, da pokaže svojo hitrost, kot je razvidno iz etapne zmage na SS8 in času, ki je bil postavljen na Power Stage (+ 1,7 s preko 11,12 km), in konča konča rally na osmem mestu. Za drugo udeležbo leta po Argentini je Khalid Al Qassimi videl, da se je njegov napredek v soboto dopoldne zmanjšal zaradi napake, ki ga je prisilil, da se zateče pod pravila Rally 2 in nadaljeval dirko. Medtem je Mads Østberg napredoval v soboto, kjer ga je konstantno napadal Jari-Matti Latvala, trikratni zmagovalec dogodka. V zadjem delu sobotne etape je pridobil 5.4s, kljub temu, da je bil avto dodatno obtežen zaradi rezervne pnevmatike. Ko se je akcija nadaljevala v nedeljo zjutraj, je tridesetletni norvežan pustil  malo dvoma o svojih namenih, ko je dosegel ponovno zmago, četrto v vikendu ! Do konca se je upiral Latvali, dosegel drugo mesto in najboljši čas na tem legendarnem rallyju, po dvakratnem doseženem tretjem mestu v letih 2013 in 2015.

07-10 JUNIJ 2018

Rallye-Italie-Sardaigne_597x350

15. RALLY SARDINIJA

SPOŠTOVANJA VREDEN REZULTAT EKIPE

Posadka Citroën Total Abu Dhabi WRT se je hitro znajdila, ko je zavzela za svoj položaj, pokazala zanesljivost in doslednost, da so zaščitile peto in šesto mesto v skupnem seštevku.

ZGODBA DIRKE

Uspeti v prvi etapi na gramoznem terenu je ključnega pomena. Uvrstitev določa obratni štartni vrstni red v naslednjih dveh dneh, zato s slabo uvrstitvijo v uvodni etapi, lahko do konca rallyja pometate prah s censte in odstranjujete gramoz za svoje tekmece. Z nepričakovanimi dežnimi prhami, ki so se pojavile v petek in ki so za to obdobje neznačilne, so zelo otežkočile delo ekipe  Citroën Total Abu Dhabi WRT. V mokrih razmerah ni nikoli prednost, da tekmo začnemo precej zadaj v vrstnem redu  (8. za Craig Breen in 10. za Mads Østberg), saj so ceste vedno bolj mastne in blatne, vedno bolj, ko se etape približujejo koncu. Vendar pa se ekipa ni pustila premagati, kar še posebej kaže drugi najhitrejši čas, ki so ga postavili Mads (SS2 in SS9), dokaz, da se norvežan vedno bolj izboljšuje pri ravnanju s C3 WRC. Serija manjših incidentov za Madsa (srečanje s skalo na SS4) in Craig (prekoračitev na SS2, SS6 in prekoračitev na SS7), skupaj z neustrezno izbiro pnevmatik za obe vožnja na Tergu - Osilo je preprečil, da bi par končal petkovo zaključno etapo med petim in sedmim mestom. Lepo vreme se je vrnilo v soboto in izsušilo tla, kar pomeni, da sta obe posadki v zadnjih dveh etapah preživeli kot "cestni pometači" do zaključka proge. Zato so se osredotočili na držanje svojih položajev in so v soboto popoldne nastopili varno z dvema rezervnima pnevmatikama, za primer terenov, ki so znani po tem, da so uničujoči za pnevmatike. Mads Østberg je kljub temu, da je bil zanj položaj na cesti neugoden, trdno poskušal postaviti četrtega voznika pod pritisk, preden je sčasoma sprejel, da ga ne bo mogel ujeti. Norvežan je na koncu končal na petem mestu, njegov najboljši rezultat pri C3 WRC, po dveh šestih mestih na Švedskem in Portugalskem. Medtem je Craig Breen zaokrožil ugleden skupni rezultat s tem, da je zavzel šesto mesto, prav tako pa je izboljšal svoje poznavajnje terena, kjer je  imel precej manj izkušenj kot njegovi tekmeci.

17-20 MAJ 2018

Rallye-Portugal_597x350

52. RALLY PORTUGALSKE

PRVA ETAPA POLNA NAKLJUČIJ

Z dobim namenomin štartom, da bi bila ekipa Citroen Total Abu Dhabi WRT favorit za končno zmago, s tremi najboljšimi časi na petkovi dirki, pa so ekipo drago stale tri počene pnevmatike. Njihovo upanje za zmago na stopničkah so bili že prvi dan dirke uničeni, tako da ekipi ni preostalo drugega kot da so cestni pometači do konca tekme.

POVZETEK TEKME

Potem, ko so toliko let spremljali faze svetovnega prvenstva v rallyju, so inženirji Citroëna Total Abu Dhabi WRT seznanjeni s posebnostmi posameznih stopenj. Zato so hitro ugotovili, da bi bila petkova zadnja etapa najbolj odločilna stopnja vikenda. Inženirji so se izkazali, da so imeli prav, in čeprav so za razliko od mnogih tekmovalcev vsi trije Citroëni C3 WRC varno prispeli do konca, pa so jih dobre uvrstitev je že v začetku tekmovanja  ogrozile tri preluknjanje pnevmatike. Vendar pa se je vse začelo tako dobro, pri čemer je bil Kris Meeke zelo suveren in je zavzel tretjo pozicijo, le 2,2 sekunde za vodilnim. Celo zavzel je vodstvo pri naslednjem testu hitrosti, in bil deležen odrske zmage preden se ji je na kratko odrekel. Nato je začel popoldne ponovno pridobivati ​​prvo mesto, ko je dosegel še eno zmago (SS5). Izgledalo je, da bo Severni irec postal favorit, s katerim se bo treba boriti za skupno zmago. Craig Breen je bil odločen, da ne bo prikrajšan za zabavo in je dosegel lastno zmago na SS6, ravno kot je Kris imel nezgodo s pnevmatiko. Ta nezgoda bi bila skoraj neopažena, če Krisu na SS7 ne bi imel že druge nezgode s pnevmatiko, medtem ko je Craig, tretji v tem trenutku le 4,4 sekunde zaostanka, prav tako videl, da ena od njegovih pnevmatik nenadoma izgubila pritisk, ko je udaril enega od številnih kamnov, ki so štrleli iz vozišča. Meeke je bil prisiljen dokončati dolg cestni odsek in dve super specialni etapi s samo tremi pnevmatikami, medtem ko je Breen moral ustaviti, da bi zamenjal poškodovano pnevmatiko prav sredi etape. Tako sta oba voznika izgubila dragocen čas in se na koncu dneva uvrstila na sedmo in osmo mesto z 1 minuto in 18,7 sekundami ter 2 minutami in 27,3 sekundami zaostanka. Medtem je Mads Østberg dosegel odličen rezultat na gramozu v C3 WRC, in prvi del končal na šestem mestu. Vendar pa soočena z nezavidno nalogo, sta Mads Østberg in Craig Breen v naslednjih dveh dneh vozila prva in pometala s cestišča prod in pesek,  in tako niste mogla doseči boljše uvrstitve kot šesto in sedmo mesto v skupnui uvrstitvi, - in tako pometje prodnatega peska in peska s površine ceste - Mads Østberg in Craig Breen niso mogli končno končati več kot šestino in sedmo, medtem ko Kris Meeke je na žalost odšel s ceste v soboto, s čimer je končal svoj konec tedna. Kris Meeke je na žalost v soboto zletel s cestišča in tako konča svoje udestvovanje na tekmi.

26-29 APRIL 2018

Rallye-Argentine_597x350

38. RALLY ARGENTINE

DOBRODOŠLA NADGRADNJA NA C3WRC

" Ekipa Citroën Total Abu Dhabi WRT je videla, da je možnost, da bo stala na zmagovalnih stopničkah, splavala po vodi, ko jim je počila pnevmatika in vsa prizadevanja so bila čez vikend večinoma nepovrnjena. Skupina pa je kljub temu zadovoljna, saj so nedavne nadgradnje na zadni osi Citroëna C3WRC imele želeni učinek. "

POVZETEK TEKME

Na zmagovalnih stopničkah (3. mesto) na svojem prvem nastopu WRC leta 2014, ki mu sledi prva zmaga na prvenstvu v naslednjem letu: ne more biti nobenega dvoma, da Kris Meeke uživa v tekmovanju na Rally Argentina. Poln zaupanja v C3 WRC, na katerem je bila za tokrat na vozilu vgrajena nova zadnja os, severni irec ni izgubljal časa, da bi pokazal svojo ljubezen do tega tekmovanja, ko je na otvoritveni dan pristal na tretjem mestu, še posebej po zaslugi dveh zaporednih odmerjenih najhitrejših časov za drugo mesto. Popoldne je pospešil in dosegel na koncu prvega dne drugo mesto, s 22.7 sekund za vodilnim. Medtem je Craig Breen končal dan na šestem mestu, le za 4,8 sekunde za petim voznikom, ob vrnitvi v WRC. Njegov močan nastop (dva druga najhitrejša čase) je nekoliko zagrenila desetsekunden kazenski pribitek, za radi zamude na točko kontrole meritve časa. Na žalost je Craig naletel na težave naslednjega dne, s čimer je končal svoj rally, medtem ko so njegovi vmesni časi pokazali, da je v prvem teku uspešno zasledoval končnega zmagovalca, na najdaljšem odseku tega vikenda na Cuchilli Nevadi - Rio Pintos. Do te točke se je Craig odlično odrezal, pustil močan vtis, zlasti za nekoga, katerega edini in zelo kratek nastop je bilo leto prej. Ker se je zavedal, kako pomembno je bilo zagotoviti zmagovalne stopnice za ekipo, se je Kris Meeke odločil proti vsem napadom, da bi se bi ponovila zgodba iz  Neuville. Na tesnem tretjem mestu s 16.2 prednosti pred četrto uvrščenim voznikom, je ob naslednjem prehitevanju na isti etapi imel težave s pnevmatiko. Po izgubi skoraj 2m30s, je bil angleški “union jack” C3 WRC brezhibno dosleden in hiter do te točke – vendar je kmalu izgubil upanje, da bi ekipa Citroënu Total Abu Dhabi WRT dosegla tretje zmagovalne stopničke te sezone. Vendar pa je ekipa v nedeljo znova pokazala svojo moč karakterja, kljub očitnim frustracijam, se je popolnoma osredotočila na naslednjo testno vožnjo tekmovanja. Medtem je Khalid Al Qassimi, štirinajsti na svojem prvem tekmovanju v letošnjem letu v C3 WRC, po daljšem obdobju mirovanja - vsaj pri konvencionalnem rallyju - prispeval k lovu za točakmi

05-08 APRIL 2018

Rallye-France-Corse_597x350

61. TEKMA RALLY NA KORZIKI

C3 WRC KONKURENČNI, VENDAR BREZ USPEHA

Kot že prej, je bila ekipa Citroën Total Abu Dhabi WRT osredotočena na naslednjo sezono, zato so bile njihove odločitve nagrajene z drugim mestom, ki ga je dosegel Mads Ostberg. Tretje zasedanje zmagovalnih stopnič v tej sezoni, po tretjem in drugem mestu doseženima na Švedskem in v Mehiki, potrjuje zelo visoko raven uspešnosti C3 WRC. ".

POVZETEK TEKMOVANJA

Pravi specialist na asvaltu, se je Sébastien Loeb že izakazal na terenu na Korziki kot leta 2005, ko je imel tekom celotnega tekmovanja imel med najboljšimi odmerjen čas. Deset let po njegovem zadnjem nastopu, je v petek zjutraj dosegel še en neverjeten podvig, ko je za vodilnim zaostajal le 9.7 sekunde na izjemno odprtem terenu La Porta - Valle di Rostino (49,03 km). Medtem kot so bili njegovi tekmeci v prednosti zaradi poznavanja terena, se je Loeb lahko zanesel le na svoje beležke poti. Njihov deveti položaj v tekmovanju ni  bil v pomoč pri njihovem željenem cilju, saj se je na cestišču nabralo več proda in blata, ko se je etapa bližala koncu. Po njegovem priznanju, da je »bil bolj zagret kot pa pnevmatike« je devetkratni svetovni v naslednji etapi presenetil na kronometru. Nato je Kris Meeke prevzel štafetno palico in odlično opravil v imenu ekipe Citroën Total Abu Dhabi WRT. Severnjaški irec je v skupnem seštevku končal na tretjem mestu, le 5.1s za drugouvršenim, ter dosegel drugi najhitrejši in tretji najhitrejši čas. Medtem je Sebastien Loeb naredil mojstrsko potezo naslednjega dne, ko se je vrnil k tekmovanju v skladu s pravili za Rally 2, zmagal na treh etapah, ki so pokazale uspešnost C3 WRC na tej površini. Kris Meeke je potrdil tudi svoj uspeh z doseženim drugim mestom. Na žalost pa je v sobotni zaključni etapi pri Ulsterman zaključil svoje tekmovanje, ko ga je odneslo s proge. Kris Meeke je po tem, ko je zagotovil drugi najhitrejši čas po pravilih Rallya2, vse do konca dokazoval in izkazoval vrsto kakovostnih lastnosti vozila. Enako velja za Sébastiena Loeba, ki je pri preizkusnem testu dosegel drugo mesto, njegova najbolj zagreta vožnja, saj je zaostajal le 2.2s za najhitrejšim.

ODKRIJTE NAJTEŽJE TRENUTKE KORZIŠKE RUTE SKOZI VIDEO

ORIGINS 200 X 141



LEGENDE
EKIPE CITROËN

Preko CITROËN ORIGINS, interaktivnega muzeja blagovne znamke, podoživite velike športne junake znamke z dvojnimi strelicami, kot so legendarna Citroën Xsara WRC,C4 WRC, C-Elysée WTCC, in ostalih zastopnikov prostornine cilindrov motorja, ki dvigajo ugled ekipe CITROËN Racing na dirkalnih pistah in svetovnih rally turnejah.

SPREMLJAJTE CITROËN RACING NA DRUŽBENIH OMREŽJIH

SVET CITROËN RACING

Ste feni in navdušenci športnih avtomobilov? Odkrijte svet CITROËN Racinga v spletni trgovini Boutique CITROËN Racing:
polo majice, športne torbe, srajce, kape, ostali dodatki in tekmovalni kombinezoni voznikov ...



Pustolovščina se nadaljuje tudi z Boutique CITROËN Racing!.
Boutique.jpg
Top