PREUSMERITEV SEKUND

Urbana mobilnost za vse

CITROËN, ACCOR IN JCDECAUX, ZDRUŽENI V THE URBAN COLLËCTIF, RAZKRIVAJO NOVE IZUME S PODROČJA AVTONOMNE URBANE MOBILNOSTI PRIHODNOSTI ZA VSE

 

The Urban Collëctif je inovativno partnerstvo, v katerem sodelujejo Citroën, Accor in JCecaux, tri francoska podjetja mednarodnih razsežnosti, ki so prisotna v vsakodnevnem življenju prebivalcev mest širom celega sveta in delijo skupno vizijo o urbani mobilnosti prihodnosti.

Njihova skupna ambicija je optimizacija mobilnosti, s čimer želijo vsakomur omogočiti maksimalni izkoristek urbanega okolja, in s tem bistveno izboljšati kakovost življenja v mestih.

Omenjena ambicija temelji na inovativnem konceptu, imenovanem Citroën Autonomous Mobility Vision, ki združuje visokotehnološko in univerzalno platformo za mobilnost, The Citroën Skate, s tremi inovativnimi kapsulami za nudenje storitev, Sofitel en Voyage, Pullman Power Fitness in JCDecaux City Provider. Vsaka izmed njih ponuja edinstvena doživetja in nov način življenja v mestih.

Ta prebojni koncept urbane mobilnosti za javno rabo, ki sloni na avtonomni, električni in agilni tehnologiji znamke Citroën, bo omogočil bolj tekoč promet in manj zastojev v mestih, obenem pa bo zadovoljil vse večje potrebe ljudi po mobilnosti, storitvah, varnosti in dobremu počutju v urbanem okolju.

BISTVENE INFORMACIJE

Mobilnost je ena izmed najosnovnejših potreb v vsakodnevnem življenju ljudi, zlasti v mestih. Metropole nudijo svoje prebivalcem zelo privlačne rešitve za bivanje, tako da njihovo število nenehno narašča, zaradi česar je treba izumiti nove rešitve za potovanje. Vzporedno s tem pa imajo prebivalci mest zaradi epidemije Covid-19 še višja pričakovanja, saj dandanes zahtevajo bolj varne, fleksibilne in okolju prijazne načine potovanja, ki so v skladu s pravili o varni razdalji, s čimer vplivajo na razvoj urbane krajine in rešitve za pametno mobilnost prihodnosti. S pojavom avtonomnih vozil bi se lahko zmanjšalo število zastojev v mestih; vendar tovrstne rešitve v srednjeročnem pogledu niso ekonomsko upravičljive zaradi visokih stroškov tehnologij za avtonomno vožnjo, če jih primerjamo z deležem uporabe.

 


V odziv na to problematiko so Citroën, Accor in JCDecaux združili svoje moči v ustvarjalno in predano partnerstvo, ki so ga poimenovali The Urban Collëctif. V prepričanju, da mora mobilnost prihodnosti zagotavljati varnost in dobro počutje na vsakodnevni bazi, je The Urban Collëctif zasnoval revolucionaren koncept mobilnosti, ki temelji na svojih 200-letnih skupnih izkušnjah vseh znamk s področja inovacij. Koncept, ki temelji na modelu javno dostopnega vira mobilnosti, Citroën Autonomous Mobility Vision, temelji na:

-           platformi za avtonomno in električno mobilnost: The Citroën Skate

-           in kapsulah za razne vrste storitev in rabe.

Omenjeno platformo pa je možno uporabiti tudi ločeno od storitev za mobilnost, s čimer ta koncept ponuja možnost za maksimalni izkoristek avtonomne tehnologije v povezavi z razširjenimi storitvenimi ponudbami. The Citroën Skate lahko namreč na zahtevo premika vse kapsule po posebnem voznem pasu, pri tem pa potnikom ponuja neprimerljivo stopnjo udobja zahvaljujoč več kot sto let strokovnih izkušenj znamke Citroën s tega področja.

 

Kapsule, ki so bile zasnovane v okviru kolektiva The Urban Collëctif, pričajo o potencialu virov mobilnosti za javno rabo, saj ponujajo tri povsem različne inovativne storitve za mobilnost: Sofitel En Voyage za ekskluzivne izkušnje med urbano mobilnostjo, Pullman Power Fitness za nov način športne vadbe med vožnjo in JCDecaux City Provider, ki nudi inovativne storitve za urbano mobilnost po naročilu.

 

"Pri Citroënu preučujemo srednjeročne in dolgoročne trende, ker želimo vnaprej predvideti pričakovanja in potrebe potrošnikov. Prepričani smo, da lahko ta najnovejši Citroënov koncept postavi nove okvire mobilnosti v urbanem okolju, ki bo primerna za souporabo, na električni pogon in za avtonomno vožnjo. S to rešitvijo, ki jo predstavljamo v partnerstvu s podjetjema Accor in JCDecaux, smo izumili avtonomno mobilnost za vse."

Vincent Cobée, generalni direktor Citroën

 

"Navdušeni smo, da lahko v tem inovativnem projektu sodelujemo z znamkama Citroën in JCDecaux. Z več kot 5200 hoteli po vsem svetu je naša skupina ključni akter v lokalnem eko sistemu, ki se zavzema za vse bolj ekskluzivne izkušnje, tako za popotnike kot za lokalne prebivalce, hkrati pa prispeva k razvoju trajnostnih mest. Razširitev hotelirske izkušnje izven obzidja naših zgradb je v skladu z našo drzno in sodobno vizijo o gostoljubnosti."

Sébastien Bazin, generalni direktor Accor

 

"Vzpostavljanje stikov s partnerji, tako javnimi kot zasebnimi, z namenom razvoja inovativnih in uporabnih rešitev za trajnostno izboljšanje življenja v mestu, je popolnoma v skladu s poslanstvom skupine JCDecaux. The Urban Collëctif, ki je plod tesnega sodelovanja s Citroënom in Accorjem, simbolizira željo skupine JCDecaux, da nadaljuje z inovacijami in snovanjem urbanih storitev za mobilnost jutrišnjega dne."

Jean-Charles Decaux, generalni direktor JCDecaux

Top