To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

PREUSMERITEV SEKUND

Citroën C3: 400.000 prodanih vozil v manj kot 2 letih

V manj kot dveh letih od začetka prodaje je novi C3 skupno že zabeležil 400.000 prodanih primerkov, od tega kar 160.000 v letošnjem letu, s čimer je postal najbolje prodajani Citroënov model.

V Evropi je v prvem poletju letošnjega leta število naročil narastlo za 12 %, s čimer se je Novi C3 v svojem avtomobilskem segmentu zavihtel na lestvico TOP 5.

Novi C3, ki je bil lansiran pred malce manj kot dvema letoma, natančneje novembra 2016, je bil skupno prodan že v 400.000 primerkih, od tega je kar 160.000 vozil svojega lastnika našlo od začetka letošnjega leta do danes. Tretja generacija Citroënovega vsestransko uporabnega mestnega vozila je požela gromozanski uspeh, tako da je število naročil za C3 v prvem poletju letošnjega leta v Evropi narastlo za 12 %, s čimer se je v svojem avtomobilskem segmentu prebil med pet najbolje prodajanih modelov (Top 5).

Kot najbolje prodajani model iz Citroënovega izbora, novi Citroën C3 tudi najpomembneje prispeva h komercialni ofenzivi znamke: v prvem polletju 2018 je znamka Citroën na področju svetovne prodaje zabeležila 9 % rast (v primerjavi s prvim polletjem 2017), in s tem v Evropi dosegla rekordno prodajno količino v zadnjih sedmih letih.

 

O moči zapeljivosti Citroëna C3 priča tudi bogata sestava prodanih primerkov:

  • skoraj 40 % naročenih vozil ima najvišji nivo opreme (nivo 3 "Shine"),
  • več kot 65 % prodanih primerkov ima dvobarvno karoserijo za doplačilo,
  • več kot 55 % prodanih primerkov ima zaščite Airbump®,
  • skoraj 25 % prodanih primerkov ima barvno notranjost, ki je na voljo kot opcija.

V Sloveniji je bilo v tem obdobju  prodanih 2099 vozil in sicer:  

  • Največ je bilo prodanih vozil drugega nivoja in sicer FEEL (49,5%), tik za njim pa je najvišji nivo SHINE (46,8%).
  • Od vrste motorjev je bilo največje povpraševanje po1.2L PureTech 82, s kar 80% deležem prodaje.
  • 58% prodanih vozil je bilo kupljenih v dvobarvni kombinaciji.
  • In 54% strank je naročilo vozilo z Airbump.

 

 

Top