POMEMBNO OBVESTILO COVID-19 : saloni in servisi ponovno ODPRTI!

Preverite informacije

PREUSMERITEV SEKUND

Citroën C5 Aircross Hybrid; SUV iz razreda ë-udobja

Citroën javnosti predstavlja svojega tehnološko naprednega paradnega konja in začenja z električno ofenzivo: novi SUV C5 Aircross Hybrid oziroma neslišno urbano vozilo (Silent Urban Vehicle) iz razreda ë-Udobja.

Že doslej je SUV C5 Aircross na področju udobja veljal za vzornika, zlasti zaradi vzmetenja s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki, sedežev Advanced Comfort in dvajsetih tehnologij za pomoč pri vožnji, zdaj pa je s priključnim hibridom premagal še en nov korak v sklopu programa Citroën Advanced Comfort®:
BREZKOMPROMISNOST: vožnja po navdihu strankine rabe, z ničnimi emisijami CO2 in v 100 % električnem načinu (50 km dosega) in neomejen doseg na dolgih poteh po zaslugi bencinskega motorja.


TIŠINA V POTNIŠKEM PROSTORU: umirjeno in brezskrbno potovanje v električnem načinu z neslišnim urbanim vozilom (Silent Urban Vehicle) v umirjeni notranjosti brez hrupov, cukanja in tresljajev.


VISOKORAZREDNE VOZNIŠKE IZKUŠNJE: naelektrene zmogljivosti zahvaljujoč združitvi bencinskega motorja PureTech s 180 konjskimi močmi, električnega motorja z močjo 80 kW in samodejnega menjalnika ë-EAT8, ki skupno razvijejo 225 konjskih moči in 320 Nm nemudoma razpoložljivega navora.


INTUITIVNOST: celovit, intuitiven in gostoljuben eko sistem, ki samodejno upravlja načine vožnje, enostavno polnjenje in tudi skupek povezljivih storitev.


S svojo vzorno modularnostjo je novi SUV C5 Aircross Hybrid najbolj modularno vozilo svojega segmenta: trije posamični zadnji sedeži z drsnim pomikom, nastavljivim naklonom in možnostjo preklopa, prostornina prtljažnika Best in Class.


S 50 kmi dosega v električnem načinu, 39 grami emisij CO2 na kmi in 1,7 litra porabe goriva na 100 kmi je novi SUV C5 Aircross Hybrid izvedel nov korak v energetskem prehodu znamke Citroën, saj njegov priključni hibridni motor hkrati ponuja visoko tehnologijo in konkurenčne stroške uporabe.
Proizvajajo ga v Franciji, v tovarni Rennes – La Janais, poleg izvedenk z motorjem na notranje zgorevanje, ki so jih prodali že več kot 80.000 primerkov. Prvi primerki bodo v Sloveniji dobavljeni ob koncu prvega polletja 2020.

 

i Ocenjene vrednosti so podane zgolj informativno in so še v fazi pridobitve homologacije WLTP.

"Zelo sem ponosna, da lahko javnosti predstavim novega SUV-ja SUV C5 Aircross Hybrid, ki predstavlja prvo etapo naše strategije za elektrifikacijo. Kot pravi tehnološki vodja znamke Citroën, ponuja zares vsestransko rabo: električni pogon na vsakodnevni bazi in pogon na notranje zgorevanje, kadar se za to izkaže potreba, s čimer čisto vsem ponuja vrhunsko raven udobja." Linda Jackson, generalna direktorica Citroën.

POVZETEK

ZAČETNIK CITROËNOVE ELEKTRIČNE OFENZIVE

Novi SUV C5 Aircross Hybrid predstavlja prvo etapo v Citroënovi ofenzivi za elektrifikacijo, v sklopu katere namerava do leta 2025 za 100 % vse modele iz svojega izbora imeti v ponudbi električno izvedenko. V letu 2020 bo Citroën nadgradil svoj izbor vozil, ki bo poleg zmogljivejših motorjev na notranje zgorevanje bogatejši še za 100 % električne izvedenke in priključne hibride. Od novega vozila SUV C5 Aircross Hybrid dalje bodo vsi novi modeli, ki jih bo lansiral Citroën, na voljo s ponudbo na električni pogon, kot znak Citroënove predanosti do odgovornega energetskega prehoda in njegovih prizadevanj, da bi čim širšemu krogu kupcev dal na razpolago ponudbo, ki je nastala po navdihu strankine rabe v vsakem avtomobilskem segmentu in na vseh trgih.

 

ULTIMATIVNA IZKUŠNJA UDOBJA, DOSTOPNA NAJŠIRŠI MNOŽICI

Privlačni SUV z edinstvenimi, modernimi in tehnološko naprednimi sistemi, ki je s priključno hibridno izvedenko prečkal novo fazo v programu Citroën Advanced Comfort®:

  • VEČNAMENSKA RABA
  • Novi SUV C5 Aircross Hybrid kot Citroënov predstavnik visokega cenovnega razreda ponuja razširjene možnosti za mobilnost za resnično vsestransko rabo: užitki v vožnji z električnim načinom, ki je primeren za brezskrbne vsakodnevne poti z dosegom do 50 kilometrov (cikel WLTP) in omogoča enostaven dostop do predelov mesta, kjer veljajo omejitve prometnega režima, v kombinaciji z načinom pogona na notranje zgorevanje, v katerega lahko uporabnik po želji kadarkoli preklopi, da lahko opravi daljše poti.
  • POTOVANJE V RAZREDU Ë-UDOBJA
    • Novi SUV C5 Aircross Hybrid, neslišno urbano vozilo (Silent Urban Vehicle), s katerim lahko povsem neslišno in brez vsakih tresljajev opravimo vsakodnevne poti, ponuja izjemno stopnjo udobja zahvaljujoč bolj učinkoviti izolaciji, ki jo omogočajo zvočno izolirana in večplastna prednja stekla, vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki in sedeži Advanced Comfort, ki poustvarijo učinek leteče preproge, značilen za Citroëne iz preteklosti.
    • Vse udobje in prožnost električne vožnje z nemudoma razpoložljivim visokim navorom (320 Nm) in linearno pospeševanje po zaslugi elektrificiranega samodejnega menjalnika ë-EAT8. Z združenimi 225 konjskimi močmi (bencinski motor: 180 KM, električni motor: 80 kW) novi SUV C5 Aircross Hybrid ponuja visoko raven dinamičnih zmogljivosti in izjemne užitke v vožnji.
    • Priključna hibridna izvedenka SUV C5 Aircross je po modularnosti najboljša v svoji kategoriji zahvaljujoč domiselni vgradnji visokonapetostnega akumulatorja pod zadnjimi sedeži: trije enako široki posamični zadnji sedeži z drsnim pomikom, nastavljivim naklonom in možnostjo preklopa ter prostornina prtljažnika v razponu od 460 do 600 litrov, kar je rekordna vrednost v kategoriji priključnih hibridov C-SUV.
    • Preprost in gostoljuben novi SUV C5 Aircross Hybrid je priključni hibrid, ki bo poenostavil vaš vsakdanjik: enostavno, programsko nastavljivo in hitro polnjenje, intuitivni in didaktični vmesniki, eko sistem povezljivih storitev, zasnovanih posebej za še večjo brezskrbnost.
    • MED NAJBOLJ ISKANIMI NA TRGU

Novi SUV C5 Aircross Hybrid izhaja iz Citroënove strateške ponudbe modelov, ki so prilagojeni raznim vrstam rabe in so med najbolj iskanimi na trgu.

01. NOVI SUV C5 AIRCROSS HYBRID, ZAČETNIK CITROËNOVE ELEKTRIČNE OFENZIVE

ELEKTRIFICIRANA PONUDBA ZA MOBILNOST ŠIROKEGA KROGA POTROŠNIKOV, KI SO JO NAVDIHNILE STRANKE S SVOJO RABO

Citroën si kot avtomobilska znamka za širok krog potrošnikov prizadeva za ponudbo, ki je prilagojena raznim vrstam rabe vsakega posameznika in želi biti gonilna sila energetskega prehoda, saj namerava razširiti ponudbo vozil z nizkimi emisijami (LEV - Low Emission Vehicle) v vseh avtomobilskih segmentih, na vseh trgih in za čim večje število potrošnikov. Z novim vozilom SUV C5 Aircross Hybrid bo Citroën razširil svoj izbor vozil, ki bo v kratkem bogatejši še za izvedenke na100 % električni pogon oziroma priključne hibride, ki se bodo pridružili zmogljivim in učinkovitim motorjem na notranje zgorevanje ter ciljno usmerjenim električnim vozilom.

Novi SUV C5 Aircross Hybrid je prvi hibridni priključni model znamke Citroën iz strategije osnovnih modelov (Core Model Strategy), po kateri bo od danes do leta 2023 kar za 80 % modelov iz izbora na voljo ponudba na električni pogon, do leta 2025 pa za 100-odsotno vse modele. Od vozila SUV C5 Aircross dalje bodo vsi novi modeli, ki jih bo lansiral Citroën, na voljo s ponudbo na električni pogon, kot znak njegove predanosti do odgovornega energetskega prehoda. Novi SUV C5 Aircross Hybrid simbolizira izjemno vsestransko ponudbo, namenjeno kupcem, ki želijo izkoristiti najboljše lastnosti obeh načinov pogona: vse prednosti 100 % električnega načina z ničnimi emisijami (ZEV - Zero Emission Vehicle) za vsakodnevne poti po mestu in motorja z notranjim zgorevanjem za daljše poti. S svojo razširjeno ponudbo za električno mobilnost bo Citroën izpolnil pričakovanja kupcev, ki stremijo za okolju prijazno mobilnostjo zlasti med delovniki, ko opravljajo vsakodnevne poti, hkrati pa se ne želijo odpovedati daljšim potovanjem v prostem času. Ta priključni hibrid bo ustrezal tako potrebam posameznikov kot tudi podjetij, ki prav tako stremijo za nadzorovanimi stroški uporabe. Oba profila strank sta privržena energetskemu prehodu in iščeta motorje, ki so varčni, okolju prijazni in zmogljivi ter vsakodnevno omogočava praktično mobilnost brez vsakršnih omejitev.

02. ENERGIČNI SUV Z EDINSTVENIM KARAKTERJEM

POSEBNA INDIVIDUALIZACIJA PODOBE ZA HIBRIDNO IZVEDENKO

Tako kot izvedenka z motorjem na notranje zgorevanje se tudi novi SUV C5 Aircross Hybrid ponaša z mogočnim in drznim značajem. Kot vsak pravi SUV, je vzdržljiv in varen poleg tega pa ponuja tudi napredne možnosti za individualizacijo podobe s podrobnostmi, ki so bile zasnovane posebej za to, da poudarijo hibridni način pogona.

-           Nov dinamični barvni paket v eloksirano modri barvi (Anodised Blue) simbolizira priključni hibridni pogon. S tem najnovejšim barvnim paketom, ki ga opazimo po barvnih vstavkih zaščit Airbump® na prednjih vratih in spodnjem delu prednjega odbijača, lahko tiste stranke, ki to želijo, izrazijo svojo drugačnost. Pridružil se bo obstoječim barvnim paketom v eloksirano srebrni barvi (Anodised Silver), eloksirano beli barvi (Anodised White) in eloksirano temno rdeči barvi (Deep Anodised Red), ki so že na voljo za vse izvedenke SUV C5 Aircross ne glede na tip motorja. Število možnih kombinacij zunanjosti je tako narastlo na 39, tako da se stranke lahko odločijo za podobo vozila, ki jim zares ustreza.

-           Po logotipu "ybrid" na prtljažnih vratih in črki "" na prednjih blatnikih v eloksirano modri barvi razberemo, da gre za priključnega hibrida. Izvirni logotip se navezuje na naslednje tri elemente: črko "h" iz besede "hibrid", dizajn električnega priključnega načina, ki spominja na električno vtičnico in grafem "ë" iz imena znamke Citroën.

-           Loputa polnilnega priključka na levem bočnem delu karoserije, ki je simetrično umeščena glede na loputo nalivne odprtine za gorivo na desni stranici karoserije, je enostavno dostopna za potrebe polnjenja in je idealno usklajena s stilom zunanjosti vozila.

 

Svetel in topel potniški prostor novega SUV-ja C5 Aircross Hybrid je ohranil vse značilnosti udobja, dobrega počutja in gostoljubnosti izvedenk z motorjem na notranje zgorevanje, poleg tega pa ponuja še nekaj povsem svojstvenih podrobnosti.

-           Opremljen je s posebnim samozatemnitvenim notranjim vzvratnim ogledalom brez obrobe in z izčiščenimi linijami, ki mu daje še bolj prepoznaven videz in poudari tehnološki vidik priključno hibridnega načina. Opremljen je z indikatorjem vožnje v 100 % električnem načinu. Ko je med vožnjo vklopljen električni način (ZEV), pod vzvratnim ogledalom sveti modra opozorilna lučka, ki jo opazimo tudi iz zunanjosti, tako da lahko v prometu hitro ugotovimo, da gre za vozilo, ki vozi v načinu z ničnimi emisijami. Zahvaljujoč tej posebnosti bodo lahko na vozniki novega vozila SUV C5 Aircross Hybrid na primer enostavno dostopali tudi do tistih mestnih središč, kjer veljajo omejitve prometnega režima.

-           Na sredinski konzoli, desno od prestavne ročice samodejnega menjalnika se nahaja izbirnik načina, s katerim lahko voznik izbira med več načini pogona, ki zajemajo kombinirano ali ločeno delovanje motorja na notranje zgorevanje in električne energije. Električni način (ZEV) za neslišno in tekočo vožnjo, hibridni način za vsestransko rabo in učinkovitost ali športni način za dinamično vožnjo. Upravljanje med elektromotorjem in motorjem z notranjim zgorevanjem poteka samodejno glede na stopnjo napolnjenosti akumulatorja in voznikove ukaze.

-           12,3-palčna digitalna instrumentna plošča in 8-palčni sredinski zaslon na dotik s kapacitivno tehnologijo imata nov grafični vmesnik, ki poudari ekskluziven videz izvedenke s priključnim hibridnim motorjem in izpostavi priključno hibridno tehnologijo, ki združuje najboljše lastnosti načina na notranje zgorevanje in električnega pogona. Grafični vmesnik prikaže način delovanja vozila v realnem času in na nadvse didaktičen način.

03. ULTIMATIVNA IZKUŠNJA UDOBJA

  1. A.     VEČNAMENSKA RABA: RAZŠIRJENA MOBILNOST ZA POVSEM BREZSKRBNO VOŽNJO, NA ELEKTRIKO ZA VSAK DAN IN Z BENCINSKIM MOTORJEM PO POTREBI 

 

Novi SUV C5 Aircross Hybrid se brez vsakih ovir in povsem svobodno prilagaja čisto vsem vrstam rabe, tako v vsakodnevnem življenju kot tudi v nepričakovanih situacijah. Hibridni pogon nudi užitke v neslišnem zagonu in vožnji brez niti najmanjšega grama izpusta CO2, poleg tega pa lahko uporabnik prevozi v načinu ZEV kar 50 kilometrov; avtonomija načina za električni pogon je primerna za večino vsakodnevnih poti uporabnikov, in sicer do hitrosti 135 km/h. Tako bo lahko uporabnik vozil teden dni brez uporabe bencinskega motorja, opravil vse običajne poti in vozilo po potrebi napolnil pri sebi doma, v službi ali na javni polnilni postaji.

 

Poleg užitkov v vsakodnevni vožnji na elektriko, brez emisij CO2 in s kar precejšnjimi prihranki, nam 100 % električni način omogoča enostaven dostop do tistih predelov mestnih središč, kjer veljajo omejitve prometnega režima, ki se za vozila z motorjem na notranje zgorevanje vse bolj zaostrujejo: hibridna tehnologija nudi razširjene možnosti za mobilnost, od krajših vsakodnevnih poti pa vse do dolgih potovanj na regionalni cesti ali po avtocesti.

 

S posebno funkcijo na upravljalnem vmesniku zaslona na dotik, ë-Save, lahko voznik vnaprej načrtuje svoje poti in predvidi, koliko rezervne električne energije (10 km, 20 km ali celotno kapaciteto akumulatorja) bo med vožnjo porabil, zlasti kadar načrtuje prečkati urbano središče, bodisi med ali na koncu poti.

 

Stranke lahko torej izkoristijo najboljše lastnosti obeh vrst energije: lahko vozijo v povsem električnem načinu z idealnim dosegom 50 km na vsakodnevnih poteh ali pa se odpravijo tudi na daljša potovanja ob koncu tedna oziroma med počitnicami brez kakršnihkoli skrbi glede polnjenja, saj nadzor prevzame umirjen in zmogljiv bencinski motor.

 

Za še večjo brezskrbnost pa garancija na akumulator velja 8 let oziroma 160.000 km pri 70 % napolnjenosti.

 

  1. B. POTOVANJE V RAZREDU ë-UDOBJA ALI PROGRAM CITROËN ADVANCED COMFORT® V NAJVEČJEM MOŽNEM OBSEGU 

 

 

MODERNA IN TEHNOLOŠKO NAPREDNA MOBILNOST NA ELEKTRIČNI POGON

Citroën in udobje sta del zgodovine, ki traja že več kot 100 let. Zasnova vozila SUV C5 Aircross je temeljila na programu Citroën Advanced Comfort®, tako da je bilo možno vse sestavne dele za udobje na vsakem koraku dodatno ojačati. Novi SUV C5 Aircross Hybrid bo storil še korak več in ponudil moderno in tehnološko napredno mobilnost na električni pogon v prid udobju in vsestranski uporabnosti: mobilnost v razredu ë-Udobja. Vsakodnevno namreč omogoča vožnjo v izključno električnem načinu pogona, pri katerem so potniki popolnoma izolirani od cestišča in zunanjega sveta, saj jih obdaja popolna tišina kot v zapredku ličinke: vsi moteči dražljaji iz zunanjosti so prefiltrirani. Pri električnem pogonu se odpravijo vse ovire in vse potnike obdaja kapsula brezskrbnosti. Neslišno delovanje, tekoče speljevanje vozila, vozno udobje, mehkoba vzmetenja, mehka opora sedežev Advanced Comfort, odsotnost vibracij v notranjosti, ergonomska zasnova in enostavna uporaba uporabniških vmesnikov in namenske storitve, vse skupaj zagotavlja vsem potnikom še več udobja v notranjosti.

 

ë-Udobje je zagotovilo za vsakodnevno vožnjo v električnem načinu z:

-           nič emisijami CO2, s čimer se ugodi zahtevam okoljevarstvenih in ekološko osveščenih strank,

-           nič hrupa in brez neprijetnih vonjav, s čimer se zagotovi optimalno udobje na področju zvoka in vonja med vožnjo po mestu v električnem načinu,

-           nič vibracijami, nič cukanja, nič prestavljanja za povsem tekočo vožnjo,

-           nemudoma razpoložljivim navorom za stimulativne užitke v vožnji,

-           daljinsko nastavljivimi storitvami za brezskrbno vsakodnevno vožnjo.

 

Novi C5 Aircross SUV Hybrid vas lahko popelje skozi mestna središča v načinu z ničnimi emisijami (ZEV), hkrati pa lahko z njim opravite vse nepričakovane dolge poti, s čimer vse voznike vabi na brezskrbno, umirjeno in pomirjujočo vožnjo.

 

Za zadovoljitev zakonodajnim predpisom je novi C5 Aircross SUV Hybrid opremljen tudi s posebnim zvočnim signalom ZEV, ki ga slišimo pri hitrosti nižji od 30 km/h in opozarja na delovanje 100 % električnega načina pogona ter pešcem omogoča slišati vozilo, ki se premika v njihovi neposredni bližini, hkrati pa poudari tehnološko napreden in sodoben videz vozila. V potniškem prostoru neslišnega urbanega vozila (Silent Urban Vehicle) tega zvoka ne slišimo, tako da ne vpliva na zvočno udobje v notranjosti.

MOBILNOST, KI OKREPI PREDNOSTI NOVEGA VOZILA SUV C5 AIRCROSS Z VIDIKA UDOBJA

 

 

Novi SUV C5 Aircross Hybrid ponuja poleg vseh elementov udobja izvedenk z motorjem na notranje zgorevanje tudi ë-Udobje. V načinu vožnje z ničnimi emisijami (ZEV), na primer v na splošno izjemno stresnih situacijah vožnje po mestu ali na krajših poteh, ne bodo niti najmanjše vibracije zmotile miru v notranjosti. Po zaslugi zvočno izoliranih večplastnih stekel, ki so pri novem SUV-ju C5 Aircross Hybrid na voljo serijsko, se potniki počutijo kot v zapredku ličinke, saj so udobno nameščeni in odlično zaščiteni pred zunanjimi motnjami.

 

Novi SUV C5 Aircross Hybrid je opremljen z vzmetenjem s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki, s pomočjo katerih premaga vse ovire, od ležečih policajev in jarkov do hitrih zavojev in drugih neravnin na cesti, povsem enostavno in brez truda kot tiha in dinamična leteča preproga. Hidravlični omejevalniki, ki jih je Citroën razvil na podlagi izkušenj, pridobljenih v avtomobilskem športu, zagotavljajo bolj učinkovito blaženje udarcev. Uvedeni in preizkušeni so bili pri modelih za vzdržljivostni reli, zlasti pri zmagoslavnem dirkalniku ZX na reliju Pariz Dakar leta 1994, danes pa so v uporabi za vozilo C3 WRC. Na podlagi svojih izkušenj in strokovnega znanja inženirjev je znamka razvila novo tehnologijo vzmetenja, da bi izboljšala kakovost blaženja, tipičnega za Citroën, ki je kupcem tako zelo pri srcu. Med razvojem vzmetenja s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki je bilo predloženih 20 patentov.

 

Posebnost hibridne izvedenke novega SUV-ja C5 Aircross Hybrid pa je večtočkovna zadnja prema, ki omogoča učinkovito in varno lego na cesti ter zagotavlja neomajno ravnovesje ne glede na zunanje pogoje.

 

Za udobje v notranjosti si zaslužni tudi sedeži. Potniki se lahko udobno namestijo na sedežih Advanced Comfort in se naužijejo nadstandardnega udobja sedenja, ki je zaščitni znak Citroënovih potniških prostorov:

-           vizualno udobje po zaslugi oblazinjenja, ki ga opazimo na prvi pogled,

-           udobje ob dotiku zahvaljujoč mehki 15-milimetrski peni, ki jo občutimo ob stiku s sedežem,

-           dinamično udobje zaradi strukturirane pene večje debeline v kombinaciji s penasto gumo visoke gostote v notranjosti sedežev, ki ponujata udobje, mehkobo in podporo pri dolgotrajni rabi,

-           udobna telesna drža zahvaljujoč širokim sedalnim blazinam in naslonjalom, ojačana opora, številne nastavitve sedežev.

 

Novi SUV C5 Aircross Hybrid v notranjosti ponuja čisto vse adute s področja prostornosti in modularnosti modela SUV C5 Aircross. Enako široki posamični zadnji sedeži z drsnim pomikom, nastavljivim naklonom in možnostjo preklopa so še vedno ena od posebnosti vozila SUV C5 Aircross v njegovem segmentu, kar velja tudi za hibridno izvedenko. Ohranil je tudi njegovo izjemno modularnost in prostornino prtljažnega prostora, ki ostaja najboljša v svoji kategoriji (Best in Class) po zaslugi domiselne vgradnje akumulatorja v podu potniškega prostora: prostornino je možno s 460 litrov povečati na 600 litrov, odvisno od položaja sedežev, s čimer je prtljažni prostor novega SUV-ja C5 Aircross Hybrid najbolj prostoren v avtomobilskem segmentu hibridov C-SUV in eden od največjih v segmentu, upoštevajoč vse tipe motorjev skupaj. Po zaslugi pregibnega poda prtljažnega prostora, ki omogoča enostavno odlaganje opreme potrebne za polnjenje vozila, ima novi SUV C5 Aircross Hybrid pri preklopljenih sedežih povsem raven pod, tako da dolžina prostora za nakladanje doseže 1,90 metra, kar je povsem enako kot pri izvedenkah z motorjem na notranje zgorevanje. S to domiselno razporeditvijo je postal najbolj udoben in modularen hibridni SUV v svojem segmentu.

Moderni in tehnološko napredni novi SUV C5 Aircross Hybrid ponuja poleg tega tudi pester nabor 20 tehnologij za pomoč pri vožnji, ki omogočajo varno vožnjo, udobje v vožnji in poenostavijo vožnjo ne glede na zunanje razmere. Highway Driver Assist oziroma sistem za samodejno vožnjo 2. stopnje, ki je še posebej prilagojen za vožnjo v prometnih zastojih ter na hitrih cestah in avtocestah, vozniku omogoča, da delno preda nadzor nad vožnjo svojemu vozilu, on pa mora pri tem edino ostati osredotočen na cestišče.

UMIRJENA VOŽNJA V ELEKTRIČNEM NAČINU

Novi SUV C5 Aircross Hybrid je pridobil varčen pogonski sklop, ki slovi po svoji učinkovitosti in nizkih emisijah CO2 , ki znašajo 39 g/kmi (cikel WLTP). Ta pogonski sklop je v vseh razmerah nadvse zmogljiv in dinamičen, saj združuje bencinski motor PureTech 180, ki ustreza zahtevam najnovejšega ekološkega predpisa Euro 6 in električni motor z močjo 80 kW, ki je vgrajen med motorjem na notranje zgorevanje in elektrificiranim menjalnikom ë-EAT8. Električni motor ima visokonapetostni 200-voltni litij-ionski akumulator s kapaciteto 13,2 kWh. V hibridnem načinu oba motorja združita svoje moči in ponudita skupno moč 225 KM, ki se posreduje do prednjih koles, nadzorovano porabo goriva in izjemne užitke v vožnji. 320 Nm navora pa je razpoložljivega takoj. Motor z notranjim zgorevanjem je opremljen z alternatorjem-zaganjalnikom, ki omogoča neopazne in takojšnje ponovne zagone motorja z notranjim zgorevanjem.

 

Hiter in učinkovit elektrificirani samodejni menjalnik ë-EAT8 je nadgrajena različica menjalnika EAT8 z optimiziranimi prestavnimi razmerji po zaslugi večlamelne vlažne sklopke, ki omogoča še bolj tekočo in udobno vožnjo tudi po zaslugi nemudoma razpoložljivega navora (320 Nm).

 

Zajema tudi funkcijo Brake, s katero vozilo še hitreje upočasni brez pritiska na zavorni pedal, s čimer se zagotovi večjo avtonomijo v načinu ZEV. Ta sistem generira razpoložljivo energijo med fazama zaviranja in upočasnitve, kar je ravno nasprotno od izvedenk z motorjem na notranje zgorevanje. Med tem dejanjem se akumulator delno napolni, in s tem se poveča avtonomija v električnem načinu pogona.

OPTIMIZIRANO TRAJANJE POLNJENJA ZA POENOSTAVLJENO POLNJENJE

Čas polnjenja je bil optimiziran: na klasičnem gospodinjskem priključku se akumulator napolni čez noč, od 4 ur (priključek 14 A tipa Green’up™ Legrand) do 7 ur (standardni priključek). Na priključku Wallbox 32 A, ki je na voljo za nakup ali najem, se ob dodatnem polnilniku z močjo 7,4 kW akumulator napolni hitreje oziroma v manj kot 2 urah.

 

Polnjenje je poenostavljeno in ga je možno programsko nastaviti ali časovno zamakniti, tako da lahko na primer koristimo ugodnosti cenejših tarih (termini izven gneče). Do programskih nastavitev je možno dostopiti prek zaslona na dotik v potniškem prostoru ali v aplikaciji My Citroën. Polnjenje se izvede povsem enostavno zahvaljujoč ergonomski zasnovi lopute in polnilnih kablov, ki so nameščeni v podu prtljažnega prostora. Loputa polnilnega priključka je opremljena z barvnimi lučkami, s pomočjo katerih lahko vizualno spremljamo postopek polnjenja, ki pa se lahko prikaže tudi v aplikaciji My Citroën.

INTUITIVNI UPORABNIŠKI VMESNIKI ZA VEČJO BREZSKRBNOST

Ob lansiranju priključno hibridnega motorja je želel Citroën ponuditi vozniku tudi razločne in intuitivne vmesnike, ki so preprosti za odčitavanje, razumevanje in uporabo. Cilj je bil torej povsem preprost: okrepiti povezanost med voznikom in njegovim vozilom, nadgraditi modernost pogonskega sklopa in vozila, poenostaviti vse vsakodnevne interakcije in vse aktivnosti, da bo novi SUV C5 Aircross Hybrid postal nekakšen zabaven, praktičen, intuitiven in razkošen prizidek lastnega doma.

 

Voznik ima na 12,3-palčni digitalni instrumentni plošči na voljo poseben način prikaza, v katerem lahko pregleduje razne elemente, ki sodelujejo pri hibridnem pogonu: indikator moči, merilnika električne energije in bencinskega goriva, vrednosti avtonomije v načinu za električni in bencinski pogon, diagram pretokov energije. Medtem ko se vozilo polni, je na instrumentni plošči prikazan preostali čas polnjenja do celotne napolnjenosti (v urah in minutah), avtonomija generirane električne energije (v km), delež napolnjenosti akumulatorja z generirano energijo (v %) in hitrost polnjenja akumulatorja (v km/h).

 

Poleg tega ima novi SUV C5 Aircross Hybrid na zaslonu na dotik posebne strani za upravljanje nastavitev hibridnega pogona, do katerih je možno dostopiti s potisnim gumbom pod zaslonom na dotik. Ogledamo si lahko pretok energije, ki prikazuje stanje delovanja hibridnega sistema in statistične podatke o porabi električne energije in goriva, dostopiti pa je možno tudi do funkcije ë-Save oziroma do nastavitev za časovno zamaknjeno polnjenje akumulatorja.

TEHNIČNI PODATKI

-           Hybrid 225 ë-EAT8

-           Motor z notranjim zgorevanjem: PureTech 180 S&S Euro 6 – 180 KM (132 kW)

-           Električni motor: 110 KM (80 kW) nameščen med motorjem z notranjim zgorevanjem in menjalnikom

-           Skupna moč: 225 kW (165 KM)

-           Akumulator: visokonapetostni 200 V, Li-Ion z močjo 13,2 kW/h

-           Pogon na prednji kolesi 4x2

-           Navor elektromotorja: 320 Nm

-           Električni samodejni menjalnik ë-EAT8

-           Avtonomija v načinu ZEV: 50 kmi (deluje do 135 km/h) – cikel WLTP

-           Emisije CO2: 39 g/kmi – cikel WLTP

-           Kombinirana poraba: 1,7 l/100 kmi – cikel WLTP

-           Čas polnjenja:

  • Manj kot 2 uri na priključku Wallbox 32 A, z opcijskim polnilnikom 7,4 kW
  • 4 ura na priključku s 14 A tipa Green’up™ Legrand, s serijskim polnilnikom 3,7 kW
  • 7 ur na standardnem gospodinjskem priključku 8 A, s polnilnikom 3,7 kW
Top