PREUSMERITEV SEKUND

Citroën Ë-Jumpy: Vseved o električnem načinu

Citroën nam kot glavni akter trga gospodarskih vozil, na katerem je prisoten že 90 let, danes razkriva vse podrobnosti svojega kompaktnega furgona na 100 % električni pogon. To je novi Citroën ë-Jumpy.

  • Citroën nam kot glavni akter trga gospodarskih vozil, na katerem je prisoten že 90 let, danes razkriva vse podrobnosti svojega kompaktnega furgona na 100 % električni pogon. To je novi Citroën ë-Jumpy.
  •  Po zgledu Citroënove strategije "Inspired by Pro" novi ë-Jumpy ponuja rešitve po meri, s katerimi želi zadovoljiti pričakovanja poklicnih uporabnikov
  • Izvedenka Jumpy na 100 % električni pogon želi poklicnim uporabnikom ponuditi konkretne rešitve za mobilnost v urbanih središčih (zaostrovanje pogojev za dostop do mestnih središč) in tudi na podeželskih poteh po zaslugi dosega, s katerim je možno zagotovo opraviti večino poti. ë-Jumpy bo vsakemu podjetniku omogočil opravljati njegovo dejavnost na drugačen način, in s tem sodelovati pri energetskem prehodu.
  • Novi ë-Jumpy bo brez kakršnegakoli kompromisa glede zmogljivosti ponujal novo raven udobja in vsakemu podjetniku zagotovil brezskrbno uporabo:
    • stranka ima na voljo doseg, s katerim bo lahko opravila večino vsakodnevnih opravil, poleg tega pa bo lahko izbirala med dvema tipoma baterij:
      • 230 km po preizkusnem postopku WLTP pri bateriji z močjo 50 kWh,
      • 330 km po preizkusnem postopku WLTP pri bateriji z močjo 75 kWh.
    • udobje: nič vibracij in hrupa ter izjemno tekoče gibanje; 
    • vozno udobje v električnem načinu;
    • brezskrbna uporaba: prost dostop do območij z zakonsko predpisanimi omejitvami glede mejnih vrednosti emisij CO2;
    • ista uporabna prostornina tovornega prostora kot pri izvedenkah z motorjem na notranje zgorevanje;
    • nižji stroški uporabe.
    • Novi ë-Jumpy bo v prodajne salone zapeljal v drugi polovici leta 2020. Proti koncu leta se mu bo pridružil Jumper v izvedenki na 100 % električni pogon, naslednje leto pa v taki izvedenki še Berlingo Van. Tako bodo imeli vsi modeli iz izbora gospodarskih vozil Citroën od leta 2021 dalje v svoji ponudbi tudi elektrificirano izvedenko, ki se bo pridružila učinkovitim motorjem na notranje zgorevanje.

 

01 IZBOR VOZIL "INSPIRED BY PRO" USMERJEN V ELEKTRIFIKACIJO

 

INSPIRED BY PRO

Citroën je glavni akter na trgu gospodarskih vozil, ki svoje legitimnosti ni več dolžan dokazovati. Njegovih edinstvenih oblik karoserije, ki so zaznamovale zgodovino avtomobilizma, kot na primer mali furgon 2 CV, Type H, C15 ali Berlingo ne moremo kar tako pozabiti. Do tega uspeha je prišel z zmogljivim izborom dostavnih vozil, kot so Berlingo Van, Jumpy in Jumper, ki izstopajo s svojo praktičnostjo in vzornim udobjem. Vse modele so navdihnile stranke s svojo rabo, poleg tega pa ponujajo razne predelave, s katerimi ugodijo potrebam vsakega poklicnega uporabnika.

 

Citroën je v letu 2020 začel z veliko ofenzivo za elektrifikacijo svojega izbora gospodarskih vozil. V sklopu te ofenzive namerava do leta 2021 povečati svojo ponudbo električnih vozil za poklicne uporabnike z izborom furgonov na 100 % električni pogon. V izboru bodo na voljo danes predstavljeni novi ë-Jumpy, izvedenka vozila Jumper na 100 % električni pogon v drugi polovici leta 2020 in izvedenka vozila Berlingo Van na 100 % električni pogon tekom leta 2021. S to ponudbo bo poklicnim uporabnikom ponudila vzorno raven udobja, zmerne skupne stroške uporabe, neoviran dostop do središča mest in bo pripomogla k razvoju dejavnosti e-poslovanja.

 

JUMPY: VZORNIK MED KOMPAKTNIMI FURGONI

Citroën Jumpy, ki je bil lansiran leta 2016 in do danes prodan že v več kot 145.000 primerkih se lahko pohvali z vzdržljivostjo in velikimi tovornimi kapacitetami, ponuja

  

 

02 – CITROËN Ë-JUMPY: "VSEVED O ËLEKTRIČNEM NAČINU"

 

 

NOVI Ë-JUMPY, 100 % ELEKTRIČNO GOSPODARSKO VOZILO

Z modelom ë-Jumpy namerava Citroën zavzeti vodilno mesto na trgu BEV (vozila na 100 % električni pogon), saj bo njegova ponudba izjemno dobro prilagojena potrebam tega trga. Izvedenka ë-Jumpy je sicer polnopravni član izbora Jumpy, vendar jo navzven prepoznamo po loputi polnilnega priključka, ki se nahaja na prednjem levem blatniku vozila. Med ostalimi prepoznavnimi elementi električne izvedenke, ki jih opazimo na zunanjih stilskih površinah vozila, zasledimo sredinski pokrovček okrasne maske na prednjem delu in novi monogram električnega pogona "ë", ki se nahaja na desni strani okrasne maske in na zadnjih levih vratih.

 

 

DOSEG - BATERIJE

Pri električni izvedenki Jumpy, ki je zasnovana na večenergijski konstrukcijski osnovi EMP2 skupine PSA, bo možno izbirati med dvema baterijama različne moči in z različno stopnjo dosega, tako da bo lahko vsak podjetnik izbral tisto, ki najbolje ustreza njegovi dejavnosti z vidika uporabnosti in finančnih zmogljivosti.

 

  • 230 km po preizkusnem postopku WLTP (na voljo za karoserijske različice XS, M, XL), opremljen z baterijo z močjo 50 kWh , ki vsebuje 18 modulov.
  • 330 km po preizkusnem postopku WLTP (na voljo za karoserijski različici M in XL), opremljen z baterijo z močjo 75 kWh , ki vsebuje 27 modulov.

 

BEST IN CLASS - Z dvojno ponudbo dosega je ë-Jumpy najboljši v svojem segmentu in zna odlično ugoditi pričakovanjem trga (povprečno uporabniki prevozijo 300 kilometrov dnevno).

 

Novi ë-Jumpy je opremljen z litij-ionsko baterijo, torej z najbolj napredno tehnologijo na trgu. Po zaslugi konstrukcijske osnove EMP2 je bilo možno baterije vgraditi v podvozje vozila, in s tem ohraniti uporabno prostornino. Baterija shranjuje in dovaja potrebno energijo za delovanje električnega motorja, gretja in klimatske naprave. Stopnjo napolnjenosti prikazujeta indikator in kontrolna lučka rezervne količine energije na instrumentni plošči.

 

 

VELIKOSTI

 

Novi ë-Jumpy razpolaga z vsemi aduti arhitekturne zasnove izvedenke na notranje zgorevanje. To gospodarsko vozilo ponuja zmerne mere, hkrati pa tudi modularno razporeditev, ergonomsko zasnovo, prostorno notranjost, odlagalna mesta, optimizirane tovorne kapacitete, zaradi česar po postalo idealni delovni partner. ë-Jumpy je na voljo v 3 treh dolžinah, med katerimi je tudi povsem nova izvedenka XS s 4,60 metra dolžine, ki omogoča še bolj enostaven dostop do mestnih središč in zlasti do predelov z nizkimi emisijami ter parkiranje brez vsakih omejitev. S to dolžino in prostornino, ki lahko doseže 5,1 m3 , je ë-Jumpy postal izjemno kompakten furgon. Izvedenka XS s kamero Top Rear Vision, pomočjo pri čelnem in vzvratnem parkiranju ter preklopnimi zunanjimi ogledali pa postane izvajanje manevrov še bolj enostavno. Tako ne boste nikogar nikoli več zaparkirali.

  

Večina izvedenk ë-Jumpy meri v višino 1,90 metra, kar jim omogoča vstop v vse pokrite površine, do katerih večina tekmecev iz tega avtomobilskega segmenta ne more dostopiti: podzemna parkirišča, trgovski centri, ...

Uporabna prostornina, ki se v primerjavi z izvedenko na notranje zgorevanje ni čisto nič spremenila in ki znaša od 4,6 m3 (XS brez sedežne klopi Moduwork) in 6,6 m3 (XL s sedežno klopjo Moduwork), sodi med največje na tem trgu.

 

Uporabna širina med blatniškima košema znaša 1,25 metra, tako da je možno z vozilom prevažati evro palete.

  

VOŽNJA

Električni motor zagotavlja pogon glede na izbrani način vožnje in vozne razmere.

Energijo generira med fazami zaviranja ali pospeševanja vozila.

  • Njegova moč znaša 100 kW (136 KM)/260 Nm.
  • V vseh razpoložljivih načinih (Eco, Normal, Power) vozilo razvije najvišjo hitrost 130 km/h.
  • Izbirnik treh načinov:

-           Normal (normalni): omogoča najboljše razmerje med dosegom in dinamičnimi zmogljivostmi.

-           Eco (varčni): omogoča optimalno porabo energije, tako da zniža zmogljivosti gretja in klimatske naprave, vendar brez izklopa oziroma omejitve navora motorja in moči.

-           Power (moč): vozilu, ki je obremenjeno do največje skupne dovoljene mase, zagotovi enakovredno moč kot v normalnem načinu in v stanju brez obremenitve.

 

Garancija na baterijo velja 8 let ali 160.000 km.

 

 

POLNJENJE

Na voljo so tri možnosti polnjenja. Loputa polnilnega priključka se nahaja na prednjem levem blatniku vozila ë-Jumpy, polnjenje pa je potrebno izvajati v načinu Parking.

 

  • Za polnjenje na gospodinjskem priključku je potrebno uporabiti kabel načina 2 (uporaba na domu, delovnem mestu ali parkirišču).

-           Primeren je za uporabo na standardnem priključku 8 A (serijski kabel v Franciji).

-           Primeren je za uporabo na zmogljivejšem priključku 16 A (enota + priključek Green’Up za doplačilo), s katerim je čas polnjenja dvakrat krajši.

  • Za hitro zasebno ali javno polnjenje je potrebno namestiti polnilno enoto za hitro Wallbox in si priskrbeti kabel načina 3 (za doplačilo).

-           Kabel 32 A

-           Wallbox z močjo 3,7 do 22 kW

-           Polnjenje od 0 do 100 % v manj kot 8 urah (Wallbox od 7,4 kW dalje).

 

 

  • Izjemno hitro polnjenje na javnem priključku s kablom načina 4 (kabel je integriran v polnilnik).

-           Do 100 kW

-           Baterija z močjo 50 kWh se do 80 % napolni v 30 minutah, baterija s 75 kWh pa v 45 minutah.

 

             

Green’up 16 A

Wallbox 32 A  enofazni

Wallbox 16 A trifazni

Izjemno hitro polnjenje

Električna moč

3,6 kW

7,4 kW

11 kW

100 kW

Baterija 50 kWh

15h

7h30

4h45

30 min.

Baterija 75 kWh

23h

11h20

7h

45 min.

 

 

BEST IN CLASS - ë-Jumpy je v svojem segmentu najboljši po trajanju hitrega polnjenja.

 

S pomočjo aplikacije My Citroën lahko uporabnik upravlja polnjenje baterije in:

-           se seznani s stanjem napolnjenosti baterije ter z dosegom vozila,

-           sproži predhodno toplotno klimatiziranje potniškega prostora na daljavo,

-           nastavi časovno zamaknjeno polnjenje prek pametnega telefona, tabličnega računalnika v aplikaciji My Citroën ali na zaslonu na dotik vozila pred povezljive navigacije v meniju "Energija". Ta postopek je možno izvesti za polnjenje na gospodinjskih priključkih (način 2) ali hitrih priključkih (način 3). Nastavitve časovno zamaknjenega polnjenja je možnost spremeniti v kateremkoli trenutku. Po opravljenih nastavitvah je priporočljivo vozilo priklopiti na električno omrežje in pritisniti gumb, ki se nahaja pod loputo polnilnega priključka vozila.

 

Pomoč pri izbiri ustreznega priključka

Ker želi Citroën za svoje stranke narediti nekaj več in jim stati ob strani, jim skupaj z vozilom ë-Jumpy daje na razpolago ponudbo za polnjenje po meri. V to rešitev so zajete naprave (npr.  Wallbox) in montaža na domu ali delovnem mestu. Znamka Citroën je za vsako evropsko državo izbrala priporočenega partnerja. Omenjene rešitve so na voljo fizičnim osebam in poklicnim uporabnikom, kot tudi individualnim hišam in večstanovanjskim zgradbam. Storitev zajema:

-           rešitve za polnjenje, ki jih je odobrila znamka Citroën in so na voljo med dodatno opremo,

-           enotna kontaktna točka za vse stranke,

-           montaža polnilnih priključkov s strani strokovno usposobljenih specialistov.

  

V NOTRANJOSTI VOZILA

V notranjosti vozila smo pomislili na vse, da bi bil ë-Jumpy enostaven za uporabo.

-           Dva vgrajena polnilnika v ponudbi: 7,4 kW ali 11 kW.

-           Sredinska konzola: upravljalna ročica menjalnika ë-Toggle s funkcijami Park, Rear, Neutral, Drive in Break.

-           Izbirnik treh načinov vožnje: Eco, Normal in Power.

-           Posebna instrumentna plošča z merilnikom stanja napolnjenosti baterije in merilnikom porabe električne opreme za toplotno udobje v notranjosti (gretje, klimatska naprava).

        Na električnem digitalnem prikazovalniku se prikazujeta zlasti pretok energije in stanje napolnjenosti vozila.

-           Na 7-palčnem zaslonu na dotik vozila ë-Jumpy je povsem nova rubrika, ki jo v meniju zasledite pod nazivom "Energija" in prek katere lahko dostopite do električnih posebnosti vozila: pretok energije, statistika o porabi, časovno zamaknjeno polnjenje.

Pretok energije prikazuje delovanje električnega pogonskega sklopa v realnem času, skupaj z vklopljenim načinom vožnje, električnim motorjem in stopnjo napolnjenosti pogonske baterije.

Statistika o porabi prikazuje zlasti povprečne vrednosti poti, ki je v teku, izražene v kWh/100 km.

- Časovno zamaknjeno polnjenje.

Predhodno toplotno klimatiziranje.

 

03 – CITROËN Ë-JUMPY: GOSPODARSKO VOZILO V NAČINU Ë-UDOBJE

 

Izvedenka Jumpy z motorjem na notranje zgorevanje je že drugim za vzor na področju udobja po zaslugi vzmetenja, ki zagotavlja optimalno udobje v vožnji, visok položaj za vožnjo, ki daje občutek nadvlade nad cesto, dizajn oblazinjenja sedežev, ki pri sedenju zagotavlja visoko stopnjo udobja, veliko prostora v notranjosti in pa tudi ergonomsko armaturno ploščo.

 

ë-Jumpy pooseblja lastnosti programa Citroën Advanced Comfort® in je namenjen široki skupini poklicnih uporabnikov (obrtniki, gradbeniki, dostava, storitvene dejavnosti, skupnosti). Svojim kupcem udobno življenje, udobno vožnjo in udobno delo. Gre za pravo utelešenje gospodarskega vozila v načinu ë-udobja z dodatnimi prednostmi.

 

 

UDOBJE V NOTRANJOSTI

 

-           Nične emisije, neslišno delovanje, nič stresa: brez vibracij, brez hrupa, občutek neoviranega delovanja.

-           Vozno udobje v električnem načinu po zaslugi nemudoma razpoložljivega navora in nobenega prestavljanja za zagotovitev izjemno tekočega gibanja.

-           Brezskrbna uporaba: prost dostop do območij z zakonsko predpisanimi omejitvami glede mejnih vrednosti emisij CO2 ali predelov z ničnimi emisijami, ki bo vsakemu obrtniku in/ali dostavljavcu omogočil pripeljati vozilo v neposredno bližino strank.

-           S funkcijo za predhodno toplotno klimatiziranje potniškega prostora na daljavo lahko uporabnik nastavi in upravlja gretje ali klimatsko napravo, preden vstopi v vozilo. Nastavi jo lahko v aplikaciji My Citroën ali na zaslonu na dotik s storitvijo Connect Nav. Ta funkcija omogoča izboljšati upravljanje stopnje napolnjenosti baterije z uporabo funkcije za porabo energije, ko je vozilo še vedno priključeno, in izboljšati udobje v vozilu ob vstopu v vozilo. Če je vozilo priključeno, se dvig predhodno nastavljene temperature (21 °C) sproži 45 minut pred predvidenim odhodom vozila. Če vozilo ni priključeno, zadostuje 20 minut, vendar pa je predhodno toplotno klimatiziranje izvedljivo, če je baterija napolnjena več kot 50 %.

-           Brez kompromisov glede odlagalnih mest, ki so domiselno razporejena po potniškem prostoru, tako da bo vedno vse na svojem mestu in da boste brez vsakršnih skrbi. Nekaj primerov: mrežica v predelu konzole za električno parkirno zavoro med voznikovim in sovoznikovim sedežem, spodnji predal za drobnarije, opremljen s priključkoma Jack in 12 V, priključek USB (odvisno od izvedenke), veliko odlagalno mesto pod sovoznikovo sedežno klopjo, nosilec za kozarec na obeh straneh armaturne plošče. ë-Jumpy ima skoraj 100 litrov odlagalnih površin …

-           Vzmetenje:

-           Za zagotovitev maksimalne stopnje udobja je ë-Jumpy opremljen z vzmetmi s spremenljivo togostjo in variabilnimi amortizerji s samodejno nastavitvijo glede na obremenitev (AMVAC), se pravi s pasivnim sistemom za spreminjanje vzmetenja glede na višino podvozja vozila.

- Vozne preme zagotavljajo vozilu ë-Jumpy natančno krmiljenje in zelo dobro blaženje. Spredaj ima premo Pseudo Mc Pherson s prečnim stabilizatorskim drogom, zadaj pa premo s poševnimi trikotnimi prečnimi vodili.

 

-           Funkcionalna oprema za udobje pri delu

BEST IN CLASS v segmentu - Moduwork pri vseh izvedenkah, da se boste počutili kot v pisarni

ë-Jumpy ponuja spredaj tri prava sedežna mesta. Po zaslugi posebne pregrade in modularnega sedeža stranskega sopotnika se vam po dvigu sedeža Moduwork sprosti raven pod. V kombinaciji s protidrsno mrežo lahko z Moduworkom podaljšamo dolžino tovornega prostora za 1,16 metra, in s tem pridobimo do 4 metre uporabne dolžine. Z njim se potniški prostor preobrazi v pravo mobilno pisarno, saj je mogoče spustiti sredinski naslon za roke in pridobiti vrtljivo mizico (odvisno od izvedenke). Zatem je možno udobno urejati dokumentacijo v mapi ali delati na računalniku. Nosilec za tablični računalnik (za doplačilo), ki je domiselno pritrjen na zgornjem sredinskem odlagalnem mestu, se nam razpre pred armaturno ploščo. Primeren je za tablične računalnike do formata 11”. Napajamo jih lahko prek priključka USB (odvisno od izvedenke) na čelni upravljalni plošči v neposredni bližini.

Nosilec za pametni telefon pa je možno namestiti v nosilec za kozarce na voznikovi strani. V kompletu je nosilec z integriranim priključkom za napajanje, tako da imamo lahko digitalna orodja vedno pri roki.

 

 

SISTEMI ZA POMOČ PRI VOŽNJI IN VZPOSTAVITEV POVEZAVE

 

SISTEMI ZA POMOČ PRI VOŽNJI

ë-Jumpy ponuja poklicnim uporabnikom kar 15 koristnih sistemov za pomoč, s katerimi je vožnja varna in brezskrbna.

 

  •  NOVOST v segmentu - Dostop s polnimi rokami oziroma funkcija bočnih drsnih vrat s prostoročnim upravljanjem (odvisno od izvedenke), ki omogoča odpiranje in zapiranje bočnih vrat brez kakršnegakoli dotika, kar je prava ekskluzivnost tega avtomobilskega segmenta. Ko imamo pri sebi ključ, vrata odpremo tako, da z nogo sežemo pod vogal zadnjega odbijača. Takrat se vozilo odklene in drsna vrata na strani, kjer stojimo, se samodejno odprejo. Z isto kretnjo lahko sprožimo tudi zapiranje vrat in zaklepanje vozila, ko se od njega oddaljujemo. Ta funkcija omogoča bolj enostavno nakladanje in razkladanje s polnimi rokami.
  • NOVOST v segmentu - Prostoročni dostop in zagon
  • Active Safety Brake
  • NOVOST segmenta - Zaslon v višini oči, po zaslugi katerega vozniku ni potrebno odmakniti pogleda, saj se mu na prosojnem zaslonu v vidnem polju projicirajo vse bistvene informacije za vožnjo (hitrost, referenčne vrednosti tempomata-omejevalnika hitrosti, navigacija in opozorilnik na nevarnost naleta.
  •  Pomoč pri speljevanju v klanec
  • Opozorilnik na voznikovo nepozornost
  •  Opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu
  • Opozorilnik na nevarnost naleta
  • Kamera za pomoč pri vzvratni vožnji s funkcijo Top Rear Vision pa na zaslonu na dotik prikazuje območje za vozilom in njegovo neposredno okolico ter samodejno poveča prikaz slike v vzvratni prestavi, s čimer omogoči lažje izvajanje voznih manevrov.
  • Coffee Break Alert (opozorilnik za premor med vožnjo)
  • Samodejni preklop dolgih luči
  • Grip Control
  • Prepoznavanje prometnih znakov in priporočilo o omejitvi hitrosti
  • Tempomat-omejevalnik hitrosti
  • Sistem za nadzor mrtvega kota

 

POVEZLJIVOST

ë-Jumpy nudi tri povezljive ponudbe za varnost in udobje vsakega posameznika. Ta paket storitev je nastal v sklopu programa Citroën Advanced Comfort®, in to z enim samim ciljem, da bi stranki omogočili hiter in intuitiven dostop do povezljivih storitev, ter ji s tem tri zagotovili ključne potrebe: optimalno varnost, enostavno navigacijo in izboljšane izkušnje pri vzpostavljeni povezavi.

 

®     Connect Assist*

ë-Jumpy zagotavlja varnost tako vozniku kot tudi ostalim potnikom z vgrajeno funkcijo Asistenca in SOS.

Samodejni klic ali ročni pritisk na gumb "Asistenca": po potrebi ta storitev omogoča vozniku vzpostaviti povezavo s specializiranim klicnim centrom. V sili sta na voljo dve možnosti:

-           v primeru prometne nesreče, pri kateri je prišlo do sprožitve varnostnih blazin: sistem sproži samodejni klic službe za klice v sili, katero obvesti o lokaciji vozila.

-           v primeru lažje prometne nesreče ali slabega počutja, lahko voznik pritisne rdeči gumb "SOS", da sistem službi za klic v sili pošlje sporočilo, ki vsebuje identifikacijske podatke vozila in njegovo točno lokacijo.

Connect Assist vzpostavi povezavo med aplikacijo My Citroën in vozilom, da pridobi dostop do podatkov o vozilu, kot na primer o stanju napolnjenosti, dosegu, časovno zamaknjenem polnjenju, predhodnem toplotnem klimatiziranju, lokaciji parkiranja, številu prevoženih kilometrov in naslednjem servisnem pregledu.

 

®     Connect Nav*

ë-Jumpy ponuja svojo napredno tehnologijo prek 7-palčnega zaslona na dotik, na katerem je možno vse funkcije upravljati povsem intuitivno. Prek navigacije Connect Nav z zaslonom na dotik, ki jo lahko upravljamo tudi z glasovnimi ukazi, lahko vzpostavimo povezavo z navigacijskim sistemom, telefonom in avtoradiem.

Predhodno toplotno klimatiziranje vozila je možno vzpostaviti prek funkcije Connect Nav.

 

®     Connect Play*

Tehnologija Mirror Screen omogoča v povezavi s protokoloma Apple CarPlay™ * vzpostavitev povezave s pametnim telefonom in podvojitev prikaza vsebine z zaslona pametnega telefona na zaslonu na dotik vozila. Vozniku omogoča prebiranje multimedijskih vsebin ter neposredno in enostavno upravljanje pametnega telefona in združljivih aplikacij prek zaslona na dotik. Zaradi ohranitve voznikove varnosti so dostopne izključno funkcije za vožnjo (delovanje odvisno od države).


* Navedni sistemi v Sloveniji delujejo z omejenimi zmožnostmi.

Top