PREUSMERITEV SEKUND

CITROËN NA ŽENEVSKEM AVTOMOBILSKEM SALONU 2015

Kreativnost, drznost in včasih celo določena mera predrznosti, to so sestavine, na katerih CITROËN že več kot 95 let gradi svojo zgodbo o uspehu! Ta uspeh bo tekom spomladi 2015 zaznamoval še en simboličen rezultat: od nastanka blagovne znamke do danes bo prodanih 50 milijonov vozil z logotipom dvojne puščice. Priznani podpis, ki je simbol za vozila z izrazitim stilom, udobjem, priročno uporabo in enostavnim bivanjem, ter za inovativne storitve

Danes se CITROËN opira na svoj genetski zapis, ki «kreativnost in tehnologijo ponuja v prid dobremu počutju», da lahko ponovno investira v svojo identiteto: kreativna in nekoliko drugačna znamka, ki prek svojih izdelkov, storitev ali mreže nudi mobilnost z nasmehom in sproščenostjo in pa tudi bolj brezskrben odnos z avtomobilom.

Modeli in koncepti, ki jih bo CITROËN predstavil na svoji stojnici salona v Ženevi, so dokaz o tej dinamiki in črpajo navdih iz CITROËNOVE identitete, da ponudijo izčiščen in optimističen dizajn, dobro počutje telesa in duha ter tehnološko inteligenco.

SVETOVNA PREMIERA

  • Novi CITROËN Berlingo Multispace
  • Popolnoma nov koncept: Berlingo MOUNTAIN VIBE CONCEPT

NOVOSTI

  • Nova linija CITROËN C4
  • CITROËN C3 Picasso «Black Top»

PRENOVLJEN IZBOR VOZIL

  • CITROËN C4 CACTUS (in konceptno vozilo: C4 CACTUS AIRFLOW 2l)
  • Novi CITROËN C1
  • CITROËN C4 Picasso in Grand C4 Picasso
  • CITROËN C-ELYSEE

Avtomobilski salon v Ženevi bo svoja vrata odprl za širšo javnost v četrtek, 5. marca 2015. CITROËNOVA stojnica bo v hali 6. 

Top