OBVESTILO ZA STRANKE V ČASU EPIDEMIJE COVID-19

Preverite informacije

PREUSMERITEV SEKUND

Citroënovo prvo vozilo na vodik: Ë-JUMPY HYDROGEN

Citroën se je lotil intenzivnega naskoka na segment lahkih gospodarskih vozil, tako da bo leta 2021 na evropski trg plasiral povsem elektrificiran izbor vozil. Od leta 1928 dalje Citroën uvaja inovacije, s čimer se prilagaja spremembam v družbi in poklicnim uporabnikom zagotavlja bolj brezskrbno in enostavno vsakodnevno izvajanje njihove dejavnosti. Vpričo novih okoljskih in družbenih izzivov se je Citroën odločil v letu 2021 ponuditi nove vrste energij z vozilom ë-Jumpy Hydrogen.

 

Citroën bo svojo ponudbo lahkih gospodarskih vozil na električni pogon nagradil z vodikovo tehnologijo, s čimer želi zadostiti potrebam 8 % tistih podjetij, ki opravljajo poti daljše od 300 km ali pa jim tekom dneva primanjkuje časa za polnjenje vozila. S tem bo znamka Citroën pokrivala vse potrebe tega avtomobilskega segmenta.

Z VOZILOM CITROËN Ë-JUMPY HYDROGEN NAM CITROËN PONUJA NAJBOLJ PESTER IZBOR ELEKTRIFICIRANIH VOZIL, S KATERIM BO UGODIL NOVIM POTREBAM POKLICNIH UPORABNIKOV

  • Citroën ë-Jumpy Hydrogen združuje baterije in vodikove gorivne celice, s katerimi zagotavlja velik doseg v električnem načinu brez negativnih posledic na zmogljivosti vozila.
  • Z več kot 400 kilometri dosega in polnjenjem rezervoarjev z vodikom v manj kot treh minutah nam Citroën ë-Jumpy Hydrogen naznanja električna gospodarska vozila jutrišnjega dne.
  • V letu 2021 bo celoten izbor lahkih gospodarskih vozil elektrificiran, kar dokazuje ë-Jumpy, ki ga lahko že zasledimo na cestah, v drugi polovici leta pa se mu bodo pridružili še My Ami Cargo, ë-Berlingo Van, ë-Jumpy Hydrogen in ë-Jumper.
  • Citroën s tem dokazuje, da je sposoben ponuditi moderne, tehnološko napredne in cenovno ugodne rešitve, ki ustrezajo številnim strankinim vrstam rabe in potrebam po mobilnosti. Citroën je bolj kot kadarkoli poprej ravno pravšnja rešitev za poklicne uporabnike.

 

 

«ë-Jumpy Hydrogen bo obogatil naš izbor lahkih gospodarskih vozil. S svojo arhitekturo, ki združuje vodikovo gorivno celico in baterijo, izkorišča najboljše prednosti obeh tehnologij. Sestavni deli so bili genialno integrirani, tako da njihova velikost ne vpliva na tovorne kapacitete vozila, kar je ključni dejavnik za poklicne uporabnike tega segmenta. ë-Jumpy Hydrogen bo zadostil potrebam in načinom rabe poklicnih uporabnikov, ki bodo lahko izkoristili več kot 400 kilometrov dosega, zmanjšan vpliv zunanje temperature na doseg, čas polnjenja, ki traja zgolj tri minute in zmožnost obnavljanja večje količine energije med upočasnjevanjem.» - Laurence Hansen – direktorica strategije in produktov Citroën

 

  

 

INOVACIJE V PRID POKLICNIM UPORABNIKOM

 

Od leta 1928 dalje Citroën uvaja inovacije, s čimer se prilagaja spremembam v družbi in poklicnim uporabnikom zagotavlja bolj brezskrbno in enostavno vsakodnevno izvajanje njihove dejavnosti. Vpričo novih okoljskih in družbenih izzivov se je Citroën odločil v letu 2021 ponuditi nove vrste energij z vozilom ë-Jumpy Hydrogen in nove koncepte z vozilom My Ami Cargo. S tem bo v letošnjem letu na trg pripeljal najbolj celovit električni izbor vozil.

 

NOVE VRSTE ENERGIJE: CITROËN JUMPY POGANJA VODIK

Citroën bo svojo ponudbo lahkih gospodarskih vozil na električni pogon nagradil z vodikovo tehnologijo, s čimer želi zadostiti potrebam 8 % tistih podjetij, ki opravljajo poti daljše od 300 km ali pa jim tekom dneva primanjkuje časa za polnjenje vozila. S tem bo znamka Citroën pokrivala vse potrebe tega avtomobilskega segmenta.

 

ë-Jumpy Hydrogen bo kot električni kombi na gorivne celice in polnilne baterije s tem postal tudi prvi Citroën, ki bo vpeljal to novo obliko energije. Čeprav je opremljen s to novo tehnologijo, pa bo ohranil celotno uporabno prostornino in tovorne kapacitete. To praktično vozilo se ponaša z več kot 400 km* dometa, njegove tri rezervoarje za vodik pod tlakom 700 bar iz ogljikovih vlaken, ki se nahajajo poleg baterije pod prednjimi sedeži, pa je možno napolniti v zgolj treh minutah. Zavoljo ničnih emisij CO2 bodo lahko obrtniki ali trgovci še naprej povsem svobodno uporabljali ceste v urejenih urbanih območjih.

*Doseg je bil določen po preizkusnem postopku WLTP (R (EC) št. 715/2007, R (EU) št. 2017/1151).

 

ë-Jumpy Hydrogen je 100 % električno vozilo, ki izkorišča dva vira energije: gorivno celico s 45 kW, ki proizvaja elektriko iz vodika, shranjenega v trivaljnem rezervoarju pod tlakom 700 bar in baterijo z 10,5 kWh, ki deluje kot rezerva za 50 kilometrov in se samodejno sproži, ko je rezervoar za vodik prazen. Doseg vozila zagotavlja vodikova gorivna celica, baterija pa je potrebna zgolj v prehodnih fazah, kot so nagla pospeševanja in vožnja po strminah, ki zahtevajo dodatno moč. Ta dva vira energije skupaj napajata motor in poganjata pogonski sklop. Baterija, ki med upočasnjevanjem generira energijo, se samodejno napolni z električno energijo, ki jo proizvede vodikova gorivna celica, da zagotovi zadostno stopnjo napolnjenosti. Napolnimo jo lahko tudi s kablom na posebnih polnilnicah za električna vozila.

 

Vozila Jumpy proizvedejo v naši tovarni SevelNord, od koder jih pošljejo na predelavo v raziskovalno razvojni center za vodikove gorivne celice skupine Stellantis v Russelsheimu v Nemčiji.

Na voljo sta dve velikosti: M (4,95 m) in XL (5,30 m), prvi primerki vozila ë-Jumpy Hydrogen pa bodo kupcem voznih parkov predvidoma dobavljeni jeseni 2021 (za Slovenijo še ni podatka).

 

«Citroën se je lotil intenzivnega naskoka na segment lahkih gospodarskih vozil, tako da bo leta 2021 na evropski trg plasiral povsem elektrificiran izbor vozil, ki se je v primerjavi z letom 2020 povečal za 26 %. Vendar pa se Citroën tu še ne bo zaustavil. Od nekdaj zvesto sledi svoji želji po iskanju navdiha pri poklicnih uporabnikih in njihovih vsakodnevnih navadah, zato bo zdaj svojo ponudbo baterijskih električnih kombijev nadgradil z izvedenko Citroën ë-Jumpy na vodik. Ta nova tehnologija bo idealna za stranke, ki redno opravljajo vožnje na daljših razdaljah ali potrebujejo hitrejše polnjenje. Iz tega naslova Citroën ponuja poklicnim uporabnikom raznolika elektrificirana lahka gospodarska vozila, s čimer jim omogoča neovirano opravljati njihovo dejavnost, kar sovpada z nenehno naraščajočimi zahtevami glede okoljskih vprašanj in vse večjim številom omejitev pri dostopu do mestnih središčAnne-Lise Richard, vodja elektrificiranih vozil za poklicne uporabnike skupine Stellantis

 

MY AMI CARGO: PRVAK PREDAJE V ZADNJEM KILOMETRU

Zaradi vse večjih omejitev v vožnji po urbanem okolju, potrebe po rešitvi z ničnimi emisijami in hitro naraščajočih potreb po mikro mobilnosti, zlasti v dejavnosti dostave, je Citroën zasnoval My Ami Cargo, gospodarsko različico vozila Ami, ki bo v prodaji od sredine junija dalje. My Ami Cargo je električna, okretna, praktična in varčna rešitev, ki je z vidika prometnega dovoljenja in cene dostopna širši javnosti, poklicnim uporabnikom pa zagotavlja brezskrbno organizacijo njihovega dela, saj gre za ponudbo, ki ji doslej ni bilo para.

 

My Ami Cargo ni primeren zgolj za dejavnost dostave, saj se izkaže tudi kot idealen spremljevalec lokalnih storitvenih podjetij (obrtniki, domači frizerji, osebni negovalci) in svobodnih poklicev, kot so medicinske sestre, primeren pa je tudi za razne ustanove, lokalno upravo in združenja, pa tudi za industrijske obrate, katerih zaposleni opravljajo številne poti znotraj in med raznimi lokacijami zaradi prevoza dokumentov, orodja ali izvajanja posegov,...

 

Notranja razporeditev vozila My Ami Cargo ponuja več kot 400 litrov skupne uporabne prostornine. Namesto sovoznikovega sedeža je v vozilo vgrajena 260-litrska modularna konstrukcija za shranjevanje, ki sprejme 140 kg tovora in je zasnovana tako, da olajša nakladanje in razkladanje. Zgornja polica je večnamenska: lahko se jo uporablja kot pokrov, nanjo lahko odložimo do 40 kg teže in lahko služi tudi kot mobilna pisarna. Tudi tla so prilagodljiva, tako da zagotavljajo več kot 1,20 metra uporabne dolžine.

 

My Ami Cargo je ključni vir prihrankov za podjetnike, ki želijo imeti nadzor nad svojim proračunom. Stroški za porabo energije so v povprečju nižji od 2 EUR na 100 km, kar je približno štirikrat manj kot pri malem mestnem avtomobilu, stroški vzdrževanja pa so za 30 % nižji.

 

Nenazadnje lahko podjetniki individualno prilagodijo zunanjost vozila My Ami Cargo, ki je lahko v barvah njihovega podjetja s pomočjo nalepk, ki so na voljo na posebnem spletnem mestu za internetno prodajo ali pa lahko izbirajo s široke palete dodatne opreme.

 

NAJBOLJ CELOVIT IZBOR NA TRGU, KI BO OD LETA 2021  DALJE POVSEM ELEKTRIFICIRAN

 

Evropski trg električnih vozil zelo hitro raste, saj se je v primerjavi z letom 2019 leta 2020 povečal za 132 %. Skoraj vsako deseto vozilo je bilo leta 2020 na električni pogon. Pričakovati je, da bo trg v letu 2021 porastel za 53 % po zaslugi več kot dveh milijonov registriranih vozil in zelo hitrega razvoja električnih gospodarskih vozil (+127 %), na katerem je Citroën eden izmed glavnih akterjev. Za leto 2025 si je znamka zadala cilj doseči več kot 25 % tržni delež električnih modelov.

 

Poleg tega, da bodo električne gospodarske izvedenke znamke Citroën zmanjšale ogljični odtis naših izborov vozil, so bistvenega pomena za poklicne uporabnike, ki morajo med izvajanjem svoje dejavnosti pogosto zapeljati v urbana središča, v katerih se glede dostave ali za izvajanje del na deloviščih uvaja vse več omejitev prometnega režima. Poleg tega bo elektrifikacija tudi spremenila vozne parke podjetij, saj je to pomemben vzvod za ekološka in gospodarska vprašanja (nižji stroški uporabe: ë-Berlingo Van na primer povprečno porabi 18 kWh električne energije na 100 kilometrov, kar znaša 3 EUR, medtem ko so njegovi stroški vzdrževanja v povprečju za 30 % nižji kot pri različici z motorjem z notranjim zgorevanjem). Poleg tega električni pogon zagotavlja zaposlenim dodatno udobje zaradi tekoče in neslišne vožnje, ki prispeva k njihovemu dobremu počutju pri delu, hkrati pa ohranja dokazane zmogljivosti gospodarskih vozil ë-Berlingo Van, ë-Jumpy in ë-Jumper za optimalno produktivnost.

 

Leta 2019 je Citroën najavil, da bo od leta 2021 celoten izbor njegovih kompaktnih kombijev na voljo z električnim pogonom. Znamka je to obljubo v celoti spoštovala, saj je od septembra 2020 dalje za naročilo na voljo ë-Jumpy. Ponudba se bo v drugi polovici leta 2021 razširila, ko bodo dostavljeni prvi primerki vozil ë-Berlingo Van, ë-Jumper, ë-Jumpy Hydrogen in seveda My Ami Cargo, ki je poskrbel za pravi preobrat na trgu mikro mobilnosti. S tem ima Citroën na voljo najbolj obsežno ponudbo, ki vsakemu poklicnemu uporabniku nudi rešitev po meri.

 

Ë-BERLINGO VAN: VSAKODNEVNI PARTNER POKLICNIH UPORABNIKOV

Od leta 1996 dalje so po celem svetu prodali več kot 1,6 milijona primerkov vozila Berlingo Van, konec aprila pa je v svojem segmentu v Evropi zasedel 2. mesto po skupno prodanih primerkih. Že tri generacije velja za vzornika na trgu malih kompaktnih kombijev. Vozilo je zelo uporabno za večkratne vsakodnevne poti (v povprečju pet voženj s približno 30-minutnim postankom in povprečno prevoženo razdaljo med 50 in 100 km, redko več kot 200 km).

 

ë-Berlingo Van, ki bo zelo kmalu na voljo za naročilo, prinaša resnično svobodo delovanja poklicnim uporabnikom, ki svojo dejavnost izvajajo povečinoma v urbanih središčih, kjer se uvaja vse več omejitev prometnega režima, pa tudi v primestnih ali podeželskih predelih, saj lahko zagotovi 275 km* dosega. Njegovo litij-ionsko baterijo s 50 kWh je mogoče do 80 % napolniti v 30 minutah prek super polnilnika na javni polnilnici, po zaslugi motorja z močjo 100 kW (136 KM) pa lahko razvije 130 km/h.

*Preizkusni postopek WLTP – Domet se spreminja glede na številne dejavnike, kot so način vožnje, zunanji pogoji, teren, delovanje ogrevanja...

 

Prednostim električne vožnje se pridružujejo vse tiste lastnosti, po zaslugi katerih je Berlingo Van zaslovel in ki zajemajo pet konfiguracij karoserije, do 4,4 m3 uporabne prostornine, do 800 kg tovornih kapacitet in izjemno modularno kabino Extenso®. Ë-Berlingo Van ponuja tudi 18 tehnologij, vključno s prikazovalnikom v višini oči, ki je premierno na voljo v tej kategoriji in instrumentno ploščo z novim 10-palčnim digitalnim zaslonom visoke ločljivosti.

 

Ë-JUMPY

Ë-Jumpy je najbolj vsestranski model, ki se prilagaja vsem vrstam cest. Uporabniki z njim povečinoma ne opravljajo stalnih relacij, temveč več srednje dolgih vsakodnevnih poti (v povprečju tri, vključno z enim postankom, ki traja dve uri, prevozijo pa med 50 km in 100 km, redko več kot 200 km). Storitvena podjetja lahko prevažajo manjše in srednje velike tovore in izkoristijo njegove tovorne kapacitete za prevoz velikih predmetov, ki so v tem segmentu na ravni najboljših.

 

Citroën Ë-Jumpy je zaradi svoje moderne stilske zasnove, udobja v notranjosti, do 6,6 m3 uporabne prostornine in do 1275 kg tovornih kapacitet, ene izmed najboljših modularnosti v njegovem segmentu po zaslugi večfunkcijske sedežne klopi Moduwork® znamke Citroën, s katero pridobi 4 metre uporabne dolžine in njegovih voznih zmogljivosti, ki se pridružujejo najboljši električni tehnologiji, prejel naziv «International Van Of The Year 2021» (mednarodni dostavnik leta 2021). Poklicni uporabniki se lahko glede na svoje potrebe in finančne zmogljivosti odločijo za 230 km* dosega z baterijo 50 kWh ali do 330 km* z baterijo 75 kWh. S to dvojno ponudbo ë-Jumpy pokriva več kot 91 % potreb tega avtomobilskega segmenta.

*Preizkusni postopek WLTP – Domet se spreminja glede na številne dejavnike, kot so način vožnje, zunanji pogoji, teren, delovanje ogrevanja...

 

Ë-JUMPER

 ë-Jumper se uporablja pretežno za načrtovane poti, stranke pa lahko z njim prevozijo dolge razdalje (poti znotraj države in mednarodne poti) v povprečju 150 km na dan (največ 300 km). Uporabniki povprečno opravijo na dan dve poti, od katerih ena vključuje več kot dve uri postanka. Ë-Jumper je zasnovan za prevoz težjih in večjih tovorov. Največkrat ga opazimo na regionalnih cestah in avtocestah in ne v mestnih središčih.

 

Izbor vozil ë-Jumper je tako vsestransko uporaben kot švicarski nožek: 4 družine (nezastekljeni furgon, šasija s kabino, šasija s podaljšano kabino, ploščad s kabino), 4 dolžine in 3 višine ter 2 paketa baterij, s katerima je možno prevoziti do 340 km*, kar je največji doseg v tem segmentu. Neslišni električni motor v kombinacijami z 8 uporabnimi tehnologijami zagotavlja še več užitkov v vožnji pri izvajanju vsakodnevnih opravil. Uspešno se prilagodi največjim zahtevam, saj lahko njegova dovoljena obremenitev znaša do 1590 kg, nakladalna prostornina lahko doseže 17 m3 in poleg tega je na voljo v dveh različnih skupnih dovoljenih masah.

*Preizkusni postopek WLTP – Domet se spreminja glede na številne dejavnike, kot so način vožnje, zunanji pogoji, teren, delovanje ogrevanja...

 

Top