OBVESTILO ZA STRANKE V ČASU EPIDEMIJE COVID-19

Preverite informacije

PREUSMERITEV SEKUND

Novi Citroën C4

Citroën tudi v letu 2020 nadaljuje s svojo električno ofenzivo na področju kompaktnih petvratnih limuzin in nam razkriva prve slike novega 100 % električnega vozila ë-C4 in novega vozila C4.

Povsem prenovljena kompaktna petvratna limuzina nove generacije, ki spreobrača uveljavljene zapovedi svojega segmenta, prevzema celotno identiteto znamke Citroën:

  • Možnost izbire pogonskega sklopa: 100 % električni, bencinski ali dizelski pogon.
  • Moč koncepta: oblika karoserije, ki se poigrava z raznimi avtomobilskimi zapovedmi, bo zaznamovala novo etapo stilskega oblikovanja znamke Citroën.
  • Udobje v notranjosti: vsi aduti programa Citroën Advanced Comfort®, okrepljeni z ë-udobjem električne izvedenke.

Kot častitljiva naslednika dolge serije drznih petvratnih limuzin, med katerimi je tudi model GS, ki letos praznuje svojo 50. obletnico, bosta novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 javnosti predstavljena 30. junija in bosta v drugi polovici leta 2020 polnila naslovnice.

 

 

NAJBOLJ ISKANA PONUDBA SEGMENTA KOMPAKTNIH PETVRATNIH LIMUZIN

 

Po napadalnem naskoku na tržišče športnih terenskih vozil, ki sta ga zaznamovali uspešni lansiranji SUV-ja C3 Aircross in SUV-ja C5 Aircross (od začetka prodaje konec leta 2017 do danes je bilo prodanih že 300.000 primerkov prvega in 200.000 primerkov drugega modela), se Citroën ob povratku na trg petvratnih limuzin pripravlja na novo pomembno etapo. Kompaktne petvratne limuzine imajo na evropskem trgu zelo pomembno vlogo, saj so leta 2019 v avtomobilskem segmentu C predstavljale skoraj 28 % prodanih vozil. Novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 izpolnjujeta vse zahteve svojega avtomobilskega segmenta in hkrati ponujata moderen koncept energičnega značaja, ki se prilagaja zahtevam današnjega sveta. 100 % električni, bencinski ali dizelski pogon. To ponuja kompaktna petvratna limuzina nove generacije znamke Citroën, ki so jo navdihnile stranke in njihov vsakodnevni način uporabe avtomobila in razpolaga z vsemi potrebnimi lastnostmi za spreobrnitev avtomobilskega segmenta, ki ga je treba ponovno oživeti.

 

 

 

GLAVNE ZNAČILNOSTI

 

  • Deseta generacija vozil iz serije kombilimuzin

Citroën in njegove kombilimuzine že 92 let pišejo sago o uspehu že od prvega modela C4 iz leta 1928. V njegovo zgodovino se je zapisal model GS, ki je bil leta 1971 proglašen za evropski avto leta in ki letos praznuje svojo 50. obletnico. Govorimo o seriji petvratnih limuzin, ki so jih prodali skoraj 12,5 milijona primerkov in ki že več desetletij zapored slovijo po svojem značaju, udobju in izjemni legi na cesti: C4 (1928), Ami 6/Ami 8, GS/GSA, BX, ZX, Xsara, C4 (2004 in 2010) in C4 Cactus.

 

  • Inovativna drža in izrazen stil

S svojo edinstveno in drzno podobo novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 predstavljata najnovejši koncept najbolj iskane ponudbe v segmentu kombilimuzin. Oblika karoserije, ki se ponaša s privzdignjeno in samozavestno držo, uspešno prepleta eleganco in dinamičnost petvratne limuzine, ter hkrati s tem komaj zaznavno prevzema nekatere zapovedi modelov SUV, s katerimi pridobiva še več moči in karakterja. S svojimi aerodinamičnimi in izčiščenimi linijami povzema vse Citroënove prepoznavne lastnosti, zlasti nove oblikovno prepoznavne prednje in zadnje LED luči v obliki črke V s povsem novim stilskim izrazom, ki je bolj odločen, mogočen in dinamičen. Njegova gostoljubna in tehnološko napredna notranjost na prvi mah namiguje na dobro počutje, udobje in modernost. Vsaka stranka lahko svoje vozilo priredi po svojem okusu, saj je na voljo 31 kombinacij barv in barvnih paketov za zunanjost in 6 notranjih ambientov.

 

  • Možnost izbire pogonskega sklopa: 100 % električni, bencinski ali dizelski pogon

Novi C4 in novi 100 % električni ë-C4, ki je peti opus iz Citroënove električne ofenzive, nudita stranki možnost izbire med tremi tipi zmogljivih in učinkovitih motorjev: 100 % električni motor s 100 kW (136 KM) za 350 km dosegai in svobodno gibanje ter dva motorja na notranje zgorevanje: bencinski Euro 6d od 100 do 155 konjskih moči in dizelski od 110 do 130 konjskih moči.

 

  • Nov izraz programa Citroën Advanced Comfort®

Novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 idealno poosebljata elemente programa Citroën Advanced Comfort® ter vsem potnikom ponujata moderno in globalno udobje, ki se osredotoča na čisto vse elemente dobrega počutja v notranjosti. Udobje v vožnji zagotavljajo vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki® in sedeži Advanced Comfort. Bivalno udobje zagotavljajo nadvse prostorna notranjost, vključno s prostorom v predelu kolen Best in Class, domiselna odlagalna mesta in nosilec Smart Pad Support Citroën™. Za udobje uma poskrbi pomirjujoča in svetla atmosfera z na otip toplimi materiali in električno stekleno streho. Za še višjo raven udobja je na voljo 20 tehnologij za pomoč pri vožnji, med drugimi tudi sistem za polsamodejno vožnjo 2. stopnje Highway Driver Assist in šest tehnologij za vzpostavitev povezave. Vse te lastnosti pridejo še bolj do izraza pri novem 100-odstotno električnem vozilu ë-C4, ki ponuja čisto vse prednosti ë-udobja. Neslišno delovanje, tekoče speljevanje, enostavna in udobna uporaba.

 

"Z novim 100 % električnim ë-C4 in novim C4 se Citroën vrača v segment kombilimuzin, ki je eden izmed največjih v Evropi. S svojo inovativno držo in izjemnim udobjem ta novi model zaobjema celoten genski material znamke Citroën in stranki nudi možnost izbire med 100 % električnim, bencinskim ali dizelskim motorjem, s čimer pokriva potreba najširšega kroga ljudi." 

Vincent Cobée, generalni direktor Citroën

01. ZAPUŠČINA SERIJE KOMPAKTNIH PETVRATNIH LIMUZIN

 

 

  STOLETJE UDOBJA IN KARAKTERNIH ZNAČILNOSTI

 

Novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 sta plod bogatih in dolgoletnih Citroënovih izkušenj iz segmenta kombilimuzin, v katerem je znamka v 92 letih prodala skoraj 12.500.000 kompaktnih vozil: čisto prva generacija C4 iz leta 1928, Ami 6 in Ami 8, GS in GSA, BX, ZX, Xsara, C4 (generaciji 2004 in 2010) in C4 Cactus. Bogata serija petvratnih limuzin, ki so zaznamovale zgodovino avtomobilizma s tem, da so se vedno znale odzvati na potrebe kupcev, ki iščejo avtomobile, katerim uspeva iz nemogočega narediti mogoče: hkrati namreč ponujajo obilo udobja in natančno lego na cesti, kompaktne zunanje mere in prostorno notranjost, elegantno in robustno zasnovo. Novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 sta deseta generacija kombilimuzin znamke Citroën, ki bo znova oživila vse tiste elemente, s katerimi se ponaša čisto vsak Citroën: razpoloženje, ki ga je André Citroën vnesel v C4 leta 1928, drzen dizajn modelov Ami 6 in Ami 8, legendarno udobje modelov GS in GSA, moderen videz modela BX, stabilno lego na cesti modela ZX, razkošno notranjost modela Xsara, tehnologijo in vsestranskost modelov C4 generacije 2004 in 2010 ter izrazen karakter modela C4 Cactus.

 

 

  CITROËN C4 (generacija 1928)

 

Čisto prva generacija modela C4, predstavljenega leta 1928, je bila prva kombilimuzina znamke Citroën. Prodanih je bilo v 243.000 primerkov tega udobnega in elegantnega vozila.

 

 

  CITROËN AMI 6 in AMI 8

 

Leta 1961 predstavljeni Ami 6 je od drugih izstopal zaradi svoje netipične stilske zasnove z navznoter nagnjenim zadnjim steklom in zaradi izjemnega udobja za svoj avtomobilski segment. Leta 1969 je model Ami 6 nadomestila modernizirana različica Ami 8, ki je imela veliko bolj izčiščeno linijo strehe. V javnosti priljubljeni petvratni limuzini Ami 6 in Ami 8 sta bili prodani v 882.000 primerkih.

 

 

  Citroën GS in GSA

 

Leta 1970 lansirani model GS, ki je bil leta 1971 izbran za evropski avto leta, so novinarji častili zaradi udobja v vožnji na ravni limuzine, aerodinamičnega in elegantnega dizajna ter ergonomsko zasnovanih in enostavno dostopnih upravljalnih stikal, ki so bila za tisto obdobje zares revolucionarna. Zlasti po zaslugi hidro pnevmatskega vzmetenja, ki je ponujal udobje v vožnji z letečo preprogo, so ga nemudoma proglasili za najbolj udobno vozilo njegove kategorije. Oblikovno prenovljena različica modela GS, poimenovana GSA je bila opremljena s prtljažnimi vrati, ki so omogočala lažje natovarjanje. Prodanih je bilo 1.994.000 limuzin GS in GSA.

 

 

  Citroën BX

 

Model BX, ki je bil lansiran leta 1982, je pridobil moderno in izvirno oblikovno zasnovo ter ponujal visoko raven udobja za vse potnike. Z 2.150.000 prodanimi primerki je postal prava uspešnica.

 

 

Citroën ZX

 

Leta 1991 lansirani ZX je od tekmecev izstopal zaradi svoje lege na cesti zlasti po zaslugi samodejno nastavljive zadnje preme, ki je odpravila inercijo zadnje preme v ovinkih, slovel pa je tudi po svojem udobnem vzmetenju in prostorni notranjosti: vozilo je bilo navzven izjemno kompaktno, v notranjosti pa nadvse prostorno. Prodanih je bilo več kot 2.465.000 vozil raznih karoserijskih oblik: 3-vratni kupe, 5-vratna in 4-vratna limuzina ter mednarodna oblika karoserije za prodajo na Kitajskem.

 

 

Citroën Xsara

 

Leta 1997 predstavljena Xsara je nadomestila model ZX ter ponujala še več varnosti, vsestranske uporabnosti in udobja z elegantno karoserijo z "dvema volumnoma in pol", ki je bila tipična za Citroën. Prodanih je bilo 1.343.000 primerkov 5-vratnih limuzin in 3-vratnih izvedenk kupe.

 

 

  Citroën C4 (generaciji 2004 in 2010)

 

Generacija C4 iz leta 2004 pooseblja drznost znamke z vidika dizajna in tehnologije. Inovativna in moderna generacija je bila na voljo v različnih karoserijskih izvedenkah: 5-vratna in 4-vratna limuzina ter 3-vratna izvedenka kupe z nadvse izvirnim dvodelnim zadnjim steklom, nad katerim se je raztezal aerodinamični spojler. Poleg futuristične armaturne plošče so bile v opremi vozila na voljo številne inovacije za udobje, na primer volan s fiksnim osrednjim upravljalnim delom, smerni ksenonski žarometi in sistem za pomoč pri nenamerni vožnji čez talno črto.

 

Druga generacija modela C4, lansirana leta 2010, je bila na voljo kot izvedenka s petimi ali štirimi vrati – slednja je še zmeraj v prodaji na mednarodnih trgih. Predstavljala je najudobnejšo sintezo segmenta z izjemnim udobjem v kombinaciji z visokotehnološko opremo, elegantnim dizajnom in učinkovitimi motorji.

 

Obe generaciji vozila C4, letnik 2004 in 2010, utelešata čisto vso vsestranskost, ki jo gre pričakovati od kombilimuzine. Prodani sta bili v več kot 2.941.000 primerkih.

 

 

Citroën C4 Cactus

 

Leta 2014 predstavljeni model C4 Cactus je bil resničen manifest smelih in drznih oblikovalskih potez ter prava alternativa klasičnim kombilimuzinam. C4 Cactus je predlagal drugačno filozofijo: robusten, izčiščen in organski stil, ki ga poudarjajo funkcionalni grafični elementi, kot so zaščite Airbump® ali zaščitni elementi blatniških košev, izčiščen in tehnološko napreden potniški prostor ter visoka raven udobja. To udobje je bilo nekakšno "skrivno orožje" vozila C4 Cactus druge generacije, lansirane leta 2018. Že tako izjemno udobje je pridobilo še dve pomembni inovaciji: na eni strani vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki®, ki je znova oživilo občutek vožnje na leteči preprogi, na drugi strani pa sedeže Advanced Comfort, ki potnike ovijejo v mehak in intimen zapredek ličinke ter kar vabijo, da se z njimi odpravimo na potovanje. Do danes je bilo prodanih več kot 440.000 primerkov vozila C4 Cactus, ki je odprl pot dizajnu Citroënov današnjega in jutrišnjega dne in zaznamoval zgodovino znamke Citroën

 

 

02. INOVATIVNA DRŽA IN IZRAZEN STIL

 

 

  EDINSTVENA IN DRZNA IDENTITETA

 

  • Edinstveno privzdignjena drža

 

Tipično Citroënov dizajn novega vozila ë-C4 na 100 % električni pogon in novega C4 izraža svojo drugačnost z uspešno združitvijo:

  • elegance, tekočih linij in dinamičnosti kombilimuzine po zaslugi izčiščenih površin, prefinjenih linij in prepoznavnih grafičnih podrobnosti,
  • moči, karakternih potez in robustnosti SUV-ja po zaslugi velikih koles, razkošnih in mišičastih oblin ter zaščitnih elementov vse naokoli karoserije.

 

Kratek prednji in zadnji previs v kombinaciji s kolesi velikega premera (690 mm) in 156 milimetrskim odmikom od tal, ki je večji kot pri tekmecih, zagotavljata vozilu edinstveno, izrazno in samozavestno dvignjeno držo, zaradi katere se zdi, da je "pripravljeno na akcijo": novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 sta se osvobodila uveljavljenih zapovedi in v segmentu kombilimuzin premešala karte. S svojo dolgo medosno razdaljo (2.670 mm) se z vidika dimenzij umešča v osrčje segmenta kombilimuzin: 4360 mm dolžine, 1800 mm širine, 1525 mm višine. Zahvaljujoč privzdignjeni postavi nudi vozniku višje vidno polje kot tekmeci (1,22 m), da lahko med vožnjo izkoristi vse prednosti boljše vidljivosti.

 

  • Moderen in tehnološko napreden prednji del

 

Prednji del s prepoznavno osvetlitvijo v obliki črke V povzema najnovejše estetske zapovedi znamke Citroën, ki so jih napovedovala že konceptna vozila CXPerience Concept, Ami One Concept in 19_19 Concept in ki jih je v začetku leta 2020 premierno vpeljal novi C3. Gre za samoumevno evolucijo prednjih delov Citroënovih vozil z dvonivojskimi žarometi in kromanim logotipom dvojne puščice, ki je razpotegnjena po celotni širini vozila. V tej novi, edinstveni in povsem drugačni razporeditvi se dvojna puščica razteza vse do dnevnih luči na zgornjem delu in odslej še do žarometov na spodnjem delu s poudarkom na tehnologiji: 100 % LED osvetlitev "Citroën LED Vision" z dnevnimi lučmi LED, žarometi s tremi moduli na diode LED. Inovativen in tehnološko napreden prednji del dopolnjujejo prednje meglenke na diode LED v kombinaciji z grafično izpopolnjenimi barvnimi vstavki.

 

Visok in horizontalen pokrov motornega prostora je povzel konkavne linije vozila SUV C5 Aircross, ki prinašajo več živahnosti, moči in robustnosti ter novemu 100 % električnemu vozilu ë-C4 in novemu vozilu C4 zagotavljajo bolj energičen in izrazen videz. Prednji odbijač s spodnjim spojlerjem v nesvetleči črni barvi zagotavlja vzdržljivost v primeru nesilovitih trkov. Rešetke za dovod zraka z vzorcem makro dvojnih puščic, ki so bile prisotne že pri konceptnih vozilih Ami One Concept in 19_19 Concept, nakazujejo na skrbno dodelane podrobnosti.

 

  • Tekoče in aerodinamične linije profila

 

Povsem aerodinamičen profil ponuja razkošne površine, po katerih se prepleta nekaj mehkih in hkrati mišičastih linij karoserije, ki so umeščene "neposredno ob telesu", da vozilu zagotavljajo moč, na videz opazno robustnost in ga navdajo s karakterjem. Kolesa velikega premera 690 mm dodatno poudari nadvse dovršen dizajn 18-palčnih platišč, ki so na voljo od srednjega nivoja opreme dalje. Učinkovito so nameščena na skrajnih štirih vogalih, da karoseriji zagotavljajo stabilno lego na cesti. Okrasne obrobe blatniških košev v nesijajni črni barvi, ki so povezane s spojlerji prednjega in zadnjega odbijača in z zaščitami Airbump®, poudarjenimi z barvnimi vstavki, razgibajo silhueto vozila ter namigujejo na vzdržljivost in zaščito, medtem ko kromani brisalni profili stekel in nova zunanja ogledala moderne in elegantne oblike poskrbijo za impozantnost in prefinjenost.

 

Edinstvena linija strehe pa v kombinaciji z nagnjenim zadnjim steklom jasno izraža aerodinamično obliko vozila, čemur se pridružuje še spojler, ki poudari dinamičnost silhuete in vozilo tako vizualno kot fizično "posede" na cestišče. Rahlo nagnjena streha, ki je umeščena nad tremi bočnimi stekli in sega vse do luči, se spogleduje z legendarnim Citroënom GS.

 

  • Zadnji del, ki izraža moč in dinamičnost

 

Zadnji del navda vozilo z dinamičnim in robustnim videzom hkrati pa prek širokih prtljažnih vrat, ki so optimalno prilagojena za nakladanje, namiguje na veliko prostornino prtljažnika (380 litrov). S svojim nagnjenim zadnjim steklom, vertikalnimi prtljažnimi vrati in spojlerjem zadnji del črpa navdih tudi iz silhuete kupeja C4 iz leta 2004, ki je bil znan zlasti po izvirnem dvodelnem zadnjem steklu, nad katerim se je razprostiral aerodinamični spojler.

 

Zadnje luči novega 100 % električnega vozila ë-C4 in novega vozila C4, ki jih medsebojno povezuje svetleče črna okrasna letev, uvajajo novo osvetlitev zadnjega dela na diode V razporejene v obliki črke V, ki se je prvič pojavila že pri konceptnih vozilih Ami One Concept in 19_19 Concept in je idealno usklajena z osvetlitvijo prednjega dela.

 

Spojler odbijača v matirani črni barvi za učinkovito zaščito in vzdržljivost krasi svetleče črna dekoracija, ki izpostavi kromani izpušni cevi pri izvedenkah z motorjem na notranje zgorevanje ali dekorativne vstavke pri električnih izvedenkah, da je celota videti še bolj mogočna in dinamična. Stranski zračni reži na odbijaču, ki sta prek prtljažnih vrat povezani s stilsko linijo, povzemata univerzalni jezik vozila SUV C5 Aircross in vozilo dokončno "zasidrata" na cesto.

 

 

POTNIŠKA KABINA ZA DOBRO POČUTJE IN MODERNOST

 

Potniški prostor nas s svojo kakovostjo in modernim videzom že na prvi pogled navda z zaupanjem. Kot plod programa Citroën Advanced Comfort® namiguje na udobje s svojo izčiščeno in moderno armaturno ploščo, vratnimi ploščami neagresivnih oblik, številnimi odlagalnimi mesti, mehkimi in toplimi materiali ter sedeži, ki potnike kar vabijo, naj sedejo v notranjost. Horizontalna, široka in prepričljiva armaturna plošča navda potnike z občutkom prostornosti in hkrati ponuja številna odlagalna mesta, ki se idealno skladajo z dizajnom, kar priča o inteligentno premišljeni zasnovi: predal v armaturni plošči, nosilec Smart Pad Support Citroën, premično odlagalno mesto na konzoli. Armaturna plošča, ki sega vse do vratnih plošč in daje občutek, kot da nas obdaja, nudi zaščito in brezskrbnost v vozilu, medtem ko visoka in široka sredinska konzola poudarja status kompaktne petvratne limuzine.

 

Potniki imajo na voljo udoben in gostoljuben notranji ambient: nova zrnasta končna obdelava z grafičnim motivom dvojne puščice na armaturni plošči, novi motivi na sedežih Advanced Comfort, kombinacije notranjosti, s katerimi so sedeži usklajeni z novimi dekorativnimi dodatki in oblogami na vratnih ploščah. Stične površine prekrivajo razkošni in mehki materiali: zgornji del armaturne plošče iz materiala slush (penasta obloga), okrasne letve prednjih vratnih plošč v tkanini, mehko oblazinjenje na naslonih za roke. Okrasni dodatki iz matiranega kroma ali v svetleče črni barvi na zračnikih, volanu, instrumentni plošči, upravljalnih stikalih klimatske naprave in sistema za informacije in razvedrilo, na sredinski konzoli in predalu v armaturni plošči vnašajo v potniški prostor še kanček več prefinjenosti in pomagajo pri prepoznavanju uporabnih funkcij.

 

Pred voznikom je umeščen volan s širokim spodnjim krakom, ki ima na levi strani stikala za pomoč pri vožnji, na desni pa stikala za informacije in razvedrilo. Za volanom se nahajata novi prestavni ročici samodejnega menjalnika v svetleči črni barvi: integrirani sta v volan in omogočata takojšnje spreminjanje prestav ne glede na kot zasuka volana.

 

Po svoji razporeditvi in končni obdelavi uporabniški vmesniki vnašajo v potniški prostor napredno tehnologijo in moderen videz. Nasproti voznika umeščena digitalna instrumentna plošča HD frameless vsebuje izvirno in enostavno čitljivo grafiko, ki je prepoznavni znak znamke Citroën. Od strani jo osvetljuje pomirjujoča ambientalna osvetlitev v beli barvi, ki ustvari učinek lebdenja. Instrumentno ploščo dopolnjuje velik barvni prosojni zaslon v višini oči, s katerega lahko voznik povsem enostavno odčitava podatke in hkrati ostane osredotočen na cesto, saj se mu na njem čitljivo in intuitivno prikazujejo vse bistvene informacije za vožnjo. Na sredini zgornjega dela armaturne plošče je povezano s sredinskimi zračniki umeščen izjemno tanek 10-palčni zaslon na dotik brez okvirja, ki deluje kot živčni center vseh upravljalnih sklopov vozila. Zaslon ima svetleče črno končno obdelavo in deluje v povezavi z nastavitvenim vrtljivim gumbom v kromanem materialu z motivom dvojne puščice. Upravljalna stikala samodejne klimatske naprave z dvopodročno regulacijo so fizično prisotna, da omogočajo takojšen dostop do nastavitev in se ponašajo s skrbno končno obdelavo: kromani vrtljivi gumbi z enakim okrasnim motivom, svetleče črna potisna stikala.

 

Novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 sta pridobila novo prestavno ročico samodejnega menjalnika iz kovine s simetričnim okrasjem, ki je elegantna in visoko kakovostna. Impulzna in intuitivna prestavna ročica s tremi položaji (R, N in D), s katerimi lahko enostavno izberemo vzvratno prestavo, prosti tek ali prestavo za vožnjo naprej, zajema še opomnik o izbrani prestavi z osvetljenim ozadjem. Deluje v povezavi z dvema osvetljenima potisnima gumboma: P za vklop načina za parkiranje in M za vklop ročnega načina vožnje pri izvedenkah z motorjem na notranje zgorevanje ali B za vklop načina Brake, ki sproži rekuperacijo energije pri električnih izvedenkah. Konzola vsebuje poleg tega še ročico električne parkirne zavore in izbirnik načina vožnje, ki zajema razne načine vožnje pri izvedenkah s samodejnim menjalnikom: Eco, Normal, Sport.

 

  

  POSEBNA IN PREFINJENA PONUDBA ZA INDIVIDUALIZACIJO PODOBE

 

V skladu s pričakovanji kupcev kombilimuzin novi ë-C4 na 100 % električni pogon in novi C4 ponujata možnost izbire med 31 barvnimi kombinacijami in barvnimi paketi za zunanjost in šestimi različnimi notranjimi ambienti, s čimer jim omogoča vožnjo z avtomobilom, ki jim je podoben.

 

  • 31 kombinacij zunanjosti za vozilo po lastni podobi

 

S ponudbo za personalizacijo podobe zunanjosti novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 omogočata stranki, da ustvari 31 različnih kombinacij z združitvijo:

  • 7 barv karoserije, od najbolj temnih do najbolj svetlečih: brezčasne in nepogrešljive bela Banquise, črna Obsidien, siva Acier in siva Platinium, živahni in topli rdeča Elixir in rjava Caramel ter elegantna in prefinjena modra Iceland.
  • Pet barvnih paketov: Glossy Black, Sable Métal, Gris Texturé, Anodised Deep Red in Anodised Blue, slednji kot ekskluzivnost novega vozila ë-C4 na 100 % električni pogon in enak paketu, ki je na voljo za vozilo SUV C5 Aircross Hybrid, s čimer smo okrepili družinski duh električnih vozil Citroën. Barvni paketi, ki so tipično na voljo za Citroënova vozila, zajemajo barvne vstavke okoli prednjih meglenk in na zaščitah Airbump®, tako da si lahko uporabnik sestavi najrazličnejše kombinacije: umirjene, elegantne ali dinamične.
  • Velika izbira platišč in okrasnih pokrovov za izpostavitev koles velikega premera

 

Tistim, ki želijo personalizacijo podobe popeljati še dlje, novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 ponujata pester izbor platišč in okrasnih pokrovov edinstvenega dizajna, ki izpostavi kolesa velikega premera (690 mm):

  • 16-palčni okrasni pokrovi Spring,
  • 16-palčna platišča Steel & Style,
  • 17-palčna lita platišča z diamantno obdelavo – izključno za mednarodni trg
  • 18-palčni okrasni pokrovi Aerotech,
  • 18-palčna lita platišča Aeroblade z diamantno obdelavo, ekskluzivno za novo vozilo C4,
  • 18-palčna lita platišča Aeroblade Dark, ekskluzivno za novo vozilo C4,
  • 18-palčna lita platišča Crosslight z diamantno obdelavo, ekskluzivno za novo 100 % električno vozilo ë-C4.

 

  • Šest izvirnih in elegantnih notranjih ambientov, s katerimi se bomo v potniškem prostoru počutili kot v svoji dnevni sobi

 

Po zaslugi toplih in na otip mehkih materialov v temnih ali živahnih barvnih odtenkih so notranji ambienti postali eden od značilnih simbolov potniških prostorov znamke Citroën: oblazinjene obloge in okrasni šivi na sedežih Advanced Comfort povzemajo motiv, ki je bil prvič na ogled pri novem C3 in poudarja širino sedalnega dela, grafični okrasni trak na zgornjem delu naslonjala v kontrastni barvi se ujema z barvnimi vstavki na vratnih ploščah in izpostavi občutek prostornosti v notranjosti. Na izbiro je šest raznolikih notranjih ambientov, vsak s svojstveno osebnostjo, tako da lahko čisto vsak potuje v potniškem prostoru, ki mu ustreza:

  • Standardna kombinacija notranjosti: brezčasna in umirjena kombinacija tkanine Meanwhile in črne tkanine s sivim okrasnim trakom za brezčasen in umirjen ambient.
  • Urban Grey s sedeži Advanced Comfort: udobna in umirjena podložena tkanina Chevrons sive barve v kombinaciji s tekstilnim materialom z učinkom usnja črne barve in okrasnim trakom v sivi tkanini z grafičnim motivom dvojnih puščic.
  • Metropolitan Grey s sedeži Advanced Comfort: kombinacija elegantnega in trendovskega podloženega tekstila črne barve v kombinaciji s sivo tkanino in okrasnim trakom v sivi tkanini z grafičnim motivom dvojnih puščic.
  • Metropolitan Blue s sedeži Advanced Comfort: elegantna in izvirna kombinacija notranjosti združuje tekstilni material z učinkom usnja Saphyr, modro tkanino in okrasni trak v tkanini kovinsko srebrne barve.
  • Hype Black s sedeži Advanced Comfort: večno elegantno zrnasto usnje Siena črne barve s penasto podlogo v kombinaciji s tekstilnim materialom z učinkom usnja črne barve in okrasnim trakom v sivi tkanini z grafičnim motivom dvojnih puščic.
  • Hype Red s sedeži Advanced Comfort: dinamično in statusno črno zrnasto usnje Siena rdeče barve s penasto podlogo v kombinaciji s tekstilnim materialom z učinkom usnja črne barve na sedežih in vratnih ploščah. Inovativno izvezeni motiv dvojne puščice poudarja okrasni trak v materialu Alcantara sive barve na sedežnih naslonjalih in dekorativnih dodatkih v sivi barvi z grafičnim motivom dvojne puščice na vratih.

 

Pri novem 100 % električnem vozilu ë-C4 je možno na strankino željo zamenjati okrasni trak na prednjih in zadnjih vratih z modro zelenim dekorativnim dodatkom z grafičnim motivom dvojne puščice, ki obudi še tako umirjene ambiente in notranjost poživi z naelektrenim barvnim dodatkom, ki se navezuje na električni pogon.

 

03. 100 % ELEKTRIČNI, BENCINSKI ALI DIZELSKI PO IZBIRI STRANKE

 

 

  ELEKTRIČNA MOBILNOST ZA VAŠE UDOBJE

 

Novi 100 % električni ë-C4 pooseblja tehnološko napredno in moderno električno mobilnost za udobno in vsestransko rabo: mobilnost v razredu ë-udobja. Za modeli SUV C5 Aircross Hybrid, Ami, ë-Jumpy in ë-SpaceTourer zdaj tudi novi 100 % električni ë-C4 omogoča vožnjo v popolnoma električnem načinu, pri katerem so potniki popolnoma izolirani od cestišča in zunanjega sveta, saj jih obdaja popolna tišina kot v zapredku ličinke: vsi moteči dražljaji iz zunanjosti so prefiltrirani. Pri električnem pogonu se odpravijo vse ovire in vse potnike obdaja kapsula brezskrbnosti. Neslišno delovanje, tekoče speljevanje vozila, vozno udobje, mehkoba vzmetenja, mehka opora sedežev Advanced Comfort, odsotnost vibracij v notranjosti, ergonomska zasnova in enostavna uporaba uporabniških vmesnikov in namenske storitve, vse skupaj zagotavlja vsem potnikom še več udobja v notranjosti.

 

ë-udobje je zagotovilo za vožnjo s 100 % električnim pogonom z:

  • nič emisijami CO2, s čimer se ugodi zahtevam okoljevarstvenih in ekološko osveščenih strank,
  • nič hrupa in brez neprijetnih vonjav, s čimer se zagotovi optimalno udobje na področju zvoka in vonja med vožnjo po mestu v električnem načinu,
  • nič vibracijami, nič cukanja, nič prestavljanja za povsem tekočo vožnjo,
  • nemudoma razpoložljivim navorom za stimulativne užitke v vožnji,
  • daljinsko nastavljivimi storitvami za brezskrbno vsakodnevno vožnjo.
  • nižjimi stroški vzdrževanja.

 

 

UMIRJENA VOŽNJA S 100 % ELEKTRIČNIM POGONOM

 

Novi 100 % električni ë-C4 je pridobil varčen motor, ki omogoča uporabo z ničnimi emisijami CO2 in ponuja 350 kmi dosega po preizkusnem postopku WLTP. Poleg užitkov v vsakodnevni vožnji na elektriko, brez emisij CO2 in s kar precejšnjimi prihranki, nam 100 % električni način novega 100 % električnega vozila ë-C4 omogoča enostaven dostop do tistih predelov mestnih središč, kjer veljajo omejitve prometnega režima, ki se za vozila z motorjem na notranje zgorevanje vse bolj zaostrujejo.

 

Ta pogonski sklop je v vseh razmerah nadvse zmogljiv in dinamičen, saj ponuja 136 konjskih moči, 260 Nm nemudoma razpoložljivega navora za nagle in linearne pospeške, v načinu Sport pospeši od 0 do 100 km/h v 9,7 sekunde in razvije najvišjo hitrost 150 km/h. Električni motor s kapaciteto 50 kWh ima visokonapetostno litij-ionsko baterijo s 400 V.

 

Novi ë-C4 na 100 % električni pogon zajema funkcijo Brake, s katero vozilo še hitreje upočasni brez pritiska na zavorni pedal, s čimer se zagotovi večji doseg. Ta sistem generira razpoložljivo energijo med fazama zaviranja in upočasnitve, kar je ravno nasprotno od izvedenk z motorjem na notranje zgorevanje. Med tem dejanjem se baterija delno napolni, in s tem se poveča doseg.

 

Na voljo je več načinov vožnje, ki jih je možno vklopiti z izbirnim stikalom načina na sredinski konzoli: Eco, Normal ali Sport, ki deluje na razne nastavitve, vključno na klimatsko napravo, dejansko moč in zmogljivosti, da lahko voznik izbira med športno in optimalno ekološko vožnjo.

 

Za še večjo brezskrbnost pa garancija na baterijo velja 8 let oziroma 160.000 km pri 70 % napolnjenosti.

 

 

  OPTIMIZIRANO TRAJANJE POLNJENJA ZA POENOSTAVLJENO POLNJENJE

 

Čas polnjenja je bil optimiziran:

  • V načinu 4 na javni polnilni postaji s polnilnikom 100 kW za hitro polnjenje se baterija napolni v ritmu 10 km/min, kar je v tem segmentu za vzor: 80 % napolnjenost doseže v 30 minutah.
  • V načinu 3 na domu s polnilnico Wall Box 32 A, ki je na voljo za prodajo ali najem, se baterija pospešeno napolni v 7 urah in 30 minutah na enofaznem omrežju ali v 5 urah na trifaznem omrežju z opcijskim polnilnikom 11 kW.
  • V načinu 2 na domu za občasne potrebe pa se baterija napolni v 15 urah na 16 A vtičnici tipa Green’up™ Legrand in v več kot 24 h na standardni gospodinjski vtičnici.

 

Da bi strankam zagotovil čim bolj enostaven vsakdanjik in jih omogočil vsakodnevno uporabo električnega vozila s čim krajšim trajanjem polnjenja, Citroën poskrbi za vse in ponuja rešitev "one stop shop" za montažo polnilne postaje Wall Box na domu.

 

Polnjenje je poenostavljeno in ga je možno programsko nastaviti ali časovno zamakniti, tako da lahko na primer koristimo ugodnosti cenejših tarif (termini izven gneče). Do programskih nastavitev je možno dostopiti prek zaslona na dotik v potniškem prostoru ali v aplikaciji MyCitroën. Polnjenje se izvede povsem enostavno zahvaljujoč ergonomski zasnovi lopute in polnilnih kablov, ki so nameščeni v podu prtljažnega prostora. Loputa polnilnega priključka je opremljena z barvnimi lučkami, s pomočjo katerih lahko vizualno spremljamo postopek polnjenja, ki pa se lahko prikaže tudi v aplikaciji My Citroën.

 

INTUITIVNI UPORABNIŠKI VMESNIKI ZA VEČJO BREZSKRBNOST

 

Ob lansiranju izbora električnih vozil je želel Citroën ponuditi vozniku tudi razločne in intuitivne vmesnike, ki so preprosti za odčitavanje, razumevanje in uporabo. Cilj je bil torej povsem preprost: okrepiti povezanost med voznikom in njegovim vozilom, nadgraditi modernost pogonskega sklopa in vozila, poenostaviti vse vsakodnevne interakcije in vse aktivnosti, da bo novi ë-C4 na 100 % električni pogon postal nekakšen moderen, zabaven, intuitiven in razkošen prizidek lastnega doma. Voznik ima na digitalni instrumentni plošči na voljo poseben način prikaza, v katerem lahko pregleduje merilnik ali doseg in po izbiri še tri vtičnike: indikator moči, pretok energije ali poraba sistemov za toplotno udobje, ki prikazuje vpliv elementov za toplotno udobje na porabo električne energije.

 

Posebne strani na zaslonu na dotik, do katerih je možno dostopiti s potisnim gumbom na sredinski konzoli, prikazujejo stanje delovanja sistema ali nastavitev za časovno zamaknjeno polnjenje baterije. Medtem ko se vozilo polni, se na zaslonu med drugimi prikazuje preostali čas polnjenja do celotne napolnjenosti (v urah in minutah), doseg generirane električne energije (v km), delež napolnjenosti baterije z generirano energijo (v %).

  IZBOR ZMOGLJIVIH IN MODERNIH MOTORJEV

 

Novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 ponujata celovit izbor motorjev. Učinkoviti in zmogljivi motorji srednjega nivoja opreme so idealni za zadovoljitev potreb vsakega posameznika:

  • Novi ë-C4 na 100 % električni pogon:
    • 100 % električni motor: 136 KM (100 kW) – Baterija 50 kWh
    • Novi C4:
      • 5 bencinskih motorjev Euro 6d: PureTech 100 S&S BVM6, PureTech 130 S&S BVM6, PureTech 130 S&S EAT8, PureTech 155 S&S EAT8 in PureTech 155 EAT8 – izključno za mednarodni trg,
      • 2 dizelska motorja Euro 6d: BlueHDi 110 S&S BVM6 in BlueHDi 130 S&S EAT8.

  

 04. NOV IZRAZ PROGRAMA CITROËN ADVANCED COMFORT®

  

PROGRAM CITROËN ADVANCED COMFORT®

 

Program Citroën Advanced Comfort® nam kot prepoznavni simbol znamke Citroën, ki podpira zasnovo in razvoj znamkinih vozil, predstavlja najnovejši, modernejši in bolj racionalen pristop k udobju. Novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 prinašate konkretne rešitve za vse štiri temeljne stebre tega programa, s čimer bosta zadovoljila številna in globalna pričakovanja strank z vidika udobja.

  • Udobje v vožnji: zaščita potnikov pred zunanjimi motnjami z rešitvami za prenos tresljajev prek vzmetenja kot tudi za zvočno izolacijo, tako da se v notranjosti potniki počutijo kot v zapredku ličinke.
  • Udobje bivanja: poenostavitev bivanja v vozilu po zaslugi prostorne notranjosti, priročnih odlagalnih mest in domiselne razporeditve sedežev.
  • Udobje uma: zagotovitev brezskrbnosti voznikovega uma z zmanjšanjem njegovih psihičnih obremenitev z organiziranim prikazom le tistih informacij, ki so dejansko uporabne in s pomirjajočim notranjim ambientom.
  • Udobna uporaba: zagotovitev neprekinjene uporabe vozila in njegove opreme po zaslugi intuitivne tehnologije, vsakodnevno uporabnih sistemov za pomoč in neprekinjene digitalne povezave med potniki in vozilom.

 

 

VZMETENJE S PROGRESIVNIMI HIDRAVLIČNIMI OMEJEVALNIKI® ZA VOŽNJO NA LETEČI PREPROGI

 

Novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 imata od srednjega nivoja opreme dalje serijsko vgrajeno vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki®, ki so bili prvič predstavljeni z modeloma C4 Cactus in SUV C5 Aircross, ponujata pa vrhunsko stopnjo udobja in učinek leteče preproge za zagotovitev dobrega počutja v notranjosti, dinamične lege na cesti in voznega udobja.

 

Pomembna inovacija, ki je ekskluzivnost Citroëna in katere namen je izboljšanje kakovosti blaženja, ki je kupcem znamkinih vozil tako zelo pri srcu, predstavlja vrhunec strokovno podkovanega znanja znamke Citroën s področja podvozja: Udobno vzmetenje je zapisano v genskem materialu znamke že skoraj 100 let, zato so se njeni kupci skozi leta navezali na Citroënovo udobje, ki je povsem drugačno od vsega ostalega, kar je na voljo na tržišču.

 

Med razvojem novega vzmetenja je bilo predloženih 20 patentov. Princip delovanja tega sistema je povsem preprost. Medtem ko klasično vzmetenje sestavljajo amortizer, vzmet in mehanski omejevalnik, pa ima vzmetenje s progresivnim hidravličnim omejevalnikom še dodatna dva hidravlična omejevalnika na obeh straneh: enega za raztezanje in drugega za kompresijo. Vzmetenje tako deluje dvostopenjsko, odvisno od jakosti vzbujanja:

  • pri rahli kompresiji in rahlem raztezanju vzmet in amortizer istočasno nadzorujeta vertikalne premike brez posredovanja hidravličnih omejevalnikov. Vendar pa so lahko inženirji po zaslugi teh omejevalnikov zagotovili vozilu bolj neoviran hod vzmetenja, kar daje občutek, da vozilo preletava deformacije na cestišču: to je učinek leteče preproge.
  • Pri močnejši kompresiji in močnejšem raztezanju pa vzmet in amortizer delujeta istočasno s hidravličnimi omejevalniki, ki tako premik progresivno upočasnijo, in s tem preprečijo nagle zaustavitve na koncu hoda. V nasprotju s klasičnim mehanskim omejevalnikom, ki energijo absorbira in jo delno povrne, pa hidravlični omejevalnik shranjeno energijo absorbira in jo razprši. Pri tem torej ni nobenega odskoka in potniki so tako popolnoma odmaknjeni od ceste.

 

 

SEDEŽI ADVANCED COMFORT ZA VOŽNJO V SALONU NA KOLESIH

 

Široki in gostoljubni sedeži novega 100 % električnega vozila ë-C4 in novega vozila C4 potnike kar vabijo, naj sedejo. Nudijo jim občutek udobja in dobro oporo, tako da se jim zdi, kot da sedijo v fotelju, popolnoma izolirani od cestišča. Po zaslugi dvignjene drže potniki sedijo višje kot v vozilih tekmecev, zato lahko vidijo dlje in se lahko mirno soočajo z dogajanjem na cesti.

 

Sedeži Advanced Comfort so kot ekskluzivna inovacija znamke Citroën serijsko na voljo od osnovnega nivoja opreme dalje. Premierno so bili vpeljani v prodajni izbor znamke Citroën z voziloma C4 Cactus in SUV C5 Aircross. Za novo

100 % električno vozilo ë-C4 in novo vozilo C4 so na voljo skupaj s kombinacijami notranjosti Urban Grey, Metropolitan Grey, Metropolitan Blue, Hype Black in Hype Red in s poudarkom na vse štiri dimenzije zagotavljajo najboljšo možno raven udobja.

  • Vizualno udobje: nemudoma opazno oblazinjenje, ki nesporno ustvari pravi vizualni podpis, ki ga dodatno poudarijo okrasni šivi in grafični elementi, značilni za znamkine modele, kot sta na primer GS in BX.
  • Udobje ob dotiku: debelejša penasta guma na sedežih, ki v debelino meri 15 mm, ponuja mehkobo in dobro podporo že ob prvem dotiku.
  • Dinamično udobje: nova penasta guma visoke gostote na sredini sedežev nudi potnikom dobro oporo na dolgih poteh ter zagotavlja optimalno udobje, saj preprečuje ugrezanje po dolgih urah vožnje, pa tudi staranje vozila po več letih uporabe.
  • Udobje telesa: oblikovna zasnova sedežev zagotavlja optimalno udobje v vožnji s širokimi sedalnimi blazinami in naslonjali, boljšo oporo, nastavitev prednjih sedežev v ledvenem predelu in po višini, električno nastavitev prednjih sedežev, široke in udobne naslone za roke ob strani in na sredini prednjih in tudi zadnjih sedežev.

 

Za še več dobrega počutja in bolj intenziven občutek zapredka ličinke tudi v najbolj stresnih situacijah, imata lahko prednja sedeža poleg ogrevanja še napreden sistem za masažo. Vsi potniki imajo na razpolago izjemno udobne pogoje.

  DOMISELNA ODLAGALNA MESTA ZA VSE

 

Čisto posebna pozornost je bila posvečena tudi odlagalnim mestom na vseh sedežih. Zasnova vozila, ki temelji na programu Citroën Advanced Comfort® je sprostila maksimalno razpoložljiv prostor za shranjevanje. Za nadvse praktično vsakodnevno rabo je po potniškem prostoru razporejenih nič manj kot 16 odlagalnih mest v skupni prostornini 39 litrov z inovativno in priročno opremo, ki izpolnjuje vedno večja pričakovanja vseh potnikov na prednjih in zadnjih sedežih. Odlagalna mesta so odprta ali zaprta, odvisno od uporabnosti.

 

  • Edinstvena odlagalna mesta in oprema za potnika na prednjem sedežu:
    • Smart Pad Support Citroën je premišljeno zasnovan in inovativen izvlečni nosilec, ki je na voljo premierno na svetu. Na kompakten in funkcionalen nosilec, ki je vgrajen neposredno v armaturno ploščo, je možno varno pritrditi tablični računalnik z dvema namenskima ovitkoma za Apple iPad Air 2 in Samsung Tab A 10,5’’ ter z univerzalnim ovitkom za ostale modele. Potnik lahko tako kar najbolje izkoristi čas v vozilu in to že pri izvedenkah z osnovnim nivojem opreme;
    • velik drsni predal v armaturni plošči z mehanizmom za ublaženo odpiranje, ki se nahaja tik pred sovoznikom, ima posebno grafično protidrsno oblogo črne barve. Vanj lahko povsem varno odložimo ali namestimo tablični računalnik ali katerikoli drugi predmet;
    • velik predal za drobnarije pod predalom v armaturni plošči je precej globok in vsebuje mehanizem za ublaženo odpiranje.
    • Visoka in široka sredinska konzola je bila zasnovana za sprostitev maksimalno možnega prostora za odlaganje:
      • velika odlagalna površina na prednjem delu konzole s predelno loputo, prekrito s protizdrsno oblogo, ki jo krasi grafični motiv v črni in sivi barvi; nekatere predmete lahko prekrijemo z loputo, druge pa odložimo nad loputo, da jih imamo na dosegu roke.
      • odprta površina za brezžično polnjenje ob vznožju sredinske upravljalne plošče, na katero lahko odložimo in na njej enostavno napolnimo pametni telefon s pomočjo dveh priključkov USB, med katerima je tudi USB tipa C,
      • reža za odlaganje pred prestavno ročico, kamor lahko odložimo razne manjše predmete,
      • veliko sredinsko odlagalno mesto z drsnim zapiralom, ki zakriva dva nosilca za kozarce,
      • prostorno odlagalno mesto pod drsno pomičnim naslonom za roke na sredini med prednjima sedežema.
    • Za potnike na zadnjih sedežih:
      • nosilci za kozarec in reža za odlaganje v preklopnem naslonu na roke na zadnji sedežni klopi, v katero lahko odložimo razne predmete, kot na primer pisalo,
      • žepi na hrbtišču prednjih sedežev.
    • Vsi potniki imajo na voljo tudi široke in globoke predale v prednjih in zadnjih vratih.

 

 

NAJVIŠJA RAVEN BIVALNEGA UDOBJA

 

Kompaktna petvratna limuzina mora biti vsestransko uporaben avtomobil, ki zmore čisto vse. Novi 100 % električni

ë-C4 in novi C4 hkrati ponujata kompaktne zunanje mere, da ohranjata vse potrebno okretnost za vsakodnevno rabo, in prostorno notranjost zlasti po zaslugi medosne razdalje, ki je z 2670 mm ena izmed najdaljših v tem segmentu in na zadnjih sedežih zagotavlja izjemno veliko prostora v predelu kolen Best in Class (198 mm). Po zunanji širini se s 1800 mm umešča v povprečje svojega avtomobilskega segmenta in na zadnjih sedežih gostoljubno sprejme tri potnike – 1380 mm širine v ramenskem predelu in 1440 mm pri komolcih.

 

Z velikim prtljažnikom s 380 litri prostornine, ki omogoča enostavno natovarjanje po zaslugi ravnega in nizkega nakladalnega praga (715 mm), širokim vratnim okvirjem in ravnimi bočnimi stranicami sta novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 med najbolj iskano ponudbo svojega segmenta in se prilagajata potrebam vsakega posameznika. Za še večjo priročnost je na voljo dvonivojski pod, s katerim je možno prtljažni prostor pregraditi in pridobiti povsem raven pod, ko je zadnja sedežna klop preklopljena. Dvonivojski pod pa lahko namestimo tudi v poševni položaj, da lahko lažje natovorimo prtljago v prtljažnik. Novi 100 % električni ë-C4 pa na zaostaja niti pri možnostih za odlaganje polnilnih kablov ali raznih predmetov v pod. Za še bolj priročno vsakodnevno rabo so na bočnih stranicah pritrjene kljukice za obešanje torb, na voljo pa je tudi loputa za smuči, skozi katero lahko potisnemo zelo dolge predmete.

 

 

PRAVI ZAPREDEK LIČINKE, ZAŠČITEN PRED ZUNANJIMI VPLIVI

 

Zvočna izolacija je bila posebej dovršeno dodelana po zaslugi izjemno nizkih hrupov med vožnjo in aerodinamičnih hrupov, kar potnikom zagotavlja izvrstno izolacijo od cestišča in odlično zaščito pred zunanjimi motnjami. Posebna pozornost je bila posvečena tudi izolaciji bloka motorja. V notranjosti zlasti novega 100 % električnega vozila ë-C4 kraljuje neizmerna tišina, saj niti najmanjše vibracije ne zmotijo miru v notranjosti.

 

18-palčna lita platišča Crosslight z diamantno obdelavo, ki so na voljo za novega 100 % električnega ë-C4, so bila razvita po čisto posebnem postopku, da še bolje preprečujejo tresljaje.

 

Poleg sistema za digitalno obdelavo zvoka Arkamys nam novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 ponujata še sistem Hi-Fi z 8 zvočniki, med katerimi najdemo sredinski zvočnik na vrhu armaturne plošče, globokotonske zvočnike v prednjih in zadnjih vratih, visokotonske zvočnike v stebričkih vetrobranskega stekla in nizkotonski zvočnik v podu prtljažnika, ki tudi najbolj zahtevnim avdiofilom omogoča uživati v glasbi kot v domači dnevni sobi.

 

 

S SVETLOBO OBLIT POTNIŠKI PROSTOR

 

Osvetljenost notranjosti je eden izmed temeljnih stebrov programa Citroën Advanced Comfort®, saj potnikom ponuja veder in pozitiven ambient zahvaljujoč velikim steklenim površinam, ki dosegajo kar 4,3 m² in na otip toplim materialom. Obloge strehe in notranji stebrički svetle barve so zagotovilo za svetlobo in toploto, nekatere kombinacije notranjosti pa temu dodajajo še živahne, tople in za avtomobilski ambient nenavadne barve, kot na primer ambienta Metropolitan Blue in Hype Red.

 

Novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 sta poleg stranskih steklenih površin, ki zajemajo tudi zadnja vogalna stekla, opremljena še z velikim steklenim strešnim oknom z električnim pomikom, ki potniški prostor preplavlja s svetlobo. Po obliki spominja na spojler, da je nad glavami potnikov zagotovljeno dovolj prostora. Opremljen je s senčnikom, s katerim lahko po želji prilagodimo stopnjo osvetljenosti potniškega prostora. Potniški prostor je izjemno dobro osvetljen in nudi občutek dobrega počutja tako pri odprti kot tudi zaprti strehi, tako da vsako potovanje postane čisto posebna izkušnja.

Ponoči je vzdušje v notranjosti prijetno in pomirjujoče, predvsem zaradi ambientalne osvetlitve LED na digitalni instrumentni plošči, ki se ujema z belo osvetlitvijo ozadja funkcij za vožnjo in udobje ter s prednjimi in zadnjimi stropnimi lučkami.

 

 

VRHUNSKO TOPLOTNO UDOBJE ZA ČISTO VSE NAMENE

 

Za optimalno toplotno udobje pri vsakodnevni uporabi, tudi v najbolj zahtevnih voznih razmerah, nam novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 ponujata:

  • ogrevano vetrobransko steklo in ogrevani volan, kar je novost v prodajnem programu znamke Citroën,
  • ogrevane sedeže tako spredaj kot zadaj,
  • samodejno klimatsko napravo z dvopodročno regulacijo, ki ima za še bolj enostavno uporabo podvojena upravljalna stikala: v fizični obliki na sredinski upravljalni plošči in digitalna na zaslonu na dotik,
  • zračnike na zadnjem delu sredinske konzole za potnike na zadnjih sedežih.

 

 

20 TEHNOLOGIJ ZA POMOČ PRI VOŽNJI ZADNJE GENERACIJE

 

Novi 100 % električni ë-C4 in novi C4 ponujata številne sisteme za pomoč pri vožnji z nič manj kot 20 tehnologijami povsem zadnje generacije. Na voljo jih je ravno toliko kot pri vozilu SUV C5 Aircross, ki je na področju sistemov za pomoč pri vožnji Citroënov paradni konj: z novim 100 % električnim ë-C4 in novim C4 je stranka čisto na pravi poti do samodejne vožnje!

 

  • Tehnologije za povečanje varnosti med vožnjo: pomemben korak na poti do samodejne vožnje
  • Active Safety Brake: sistem samodejno sproži zaviranje vozila ob nevarnosti trčenja, tako da zaznava in analizira nepremične oziroma premične ovire, pešce, kolesarje ali vozila, in to celo ponoči.
  • Opozorilnik na nevarnost trka in sistem za preprečevanje nadaljnjih posledic po trku (Post-collision Safety Brake): sistem voznika opozori na nevarnost naleta ob spredaj vozeče vozilo nad hitrostjo 30 km/h. Prikaže in oglasi se tik pred sprožitvijo samodejnega zaviranja, ki se samodejno v primeru trčenju, da prepreči vnovično trčenje z imobiliziranjem vozila.
  • Sistem za nadzor mrtvega kota: voznika opozori s kontrolno lučko v zunanjem ogledalu o prisotnosti vozila v mrtvem kotu.
  • Aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu: sistem popravi smer vožnje, tako da voznika opozori, ko zazna nenamerno prekoračitev talne črte brez vključenih ustreznih smernih kazalcev. Voznik lahko popravek prepreči tako, da čvrsto zadrži volan.
  • Prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go: sistem samodejno prilagaja hitrost pred seboj vozečemu vozilu s samodejnim ohranjanjem varnostne razdalje, ki jo je predhodno izbral voznik. Po potrebi je sistem s poseganjem v zavore in pedal za plin tudi sposoben povsem zaustaviti vozilo in samodejno nadaljevati vožnjo brez voznikovega posredovanja.
  • Highway Driver Assist: sistem za polsamodejno vožnjo 2. stopnje združuje prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop&Go in aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu, saj nadzor nad hitrostjo in smerjo prevzame vozilo. Vozniku tudi omogoča, da delno preda nadzor nad vožnjo svojemu vozilu, on pa mora pri tem edino ostati osredotočen na cestišče in v skladu z veljavno zakonodajo zadržati roki na volanu. Voznik lahko v kateremkoli trenutku prevzame nadzor nad vožnjo.
  • Coffee Break Alert (opozorilnik za premor med vožnjo): sistem po dveh urah neprekinjene vožnje s hitrostjo nad 70 km/h opozori voznika, da je čas za premor z opozorilnim sporočilom na instrumentni plošči.
  • Opozorilnik na voznikovo nepozornost: sistem ocenjuje stanje voznikove pozornosti prek ugotavljanja odstopanj v smeri vožnje glede na talne označbe in ga v primeru padca zbranosti na to tudi opozori.
  • Odčitavanje prometnih znakov in priporočilo o omejitvi hitrosti: sistem prikaže na instrumentni plošči prometne znake omejitve hitrosti ter nekatere signalizacijske prometne znake (Stop in enosmerna cesta itd.). Voznik si lahko prikazano hitrost z eno samo kretnjo shrani kot referenčno vrednost tempomata ali omejevalnika hitrosti vozila.
  • Samodejni preklop dolgih luči: sistem samodejno preklopi z dolgih luči na zasenčene (in obratno).
  • Tehnologije, ki poskrbijo za še več udobja in brezskrbnosti v notranjosti
  • Prostoročni dostop in zagon Proximity: za odklepanje vozila ob približevanju, zagon motorja in zaklepanje od oddaljevanju, zadostuje, da imamo pri sebi elektronski ključ.
  • Barvni prosojni zaslon za prikaz podatkov: najpomembnejše informacije za vožnjo (hitrost, prikaz navigacije) se v barvah stalno projicirajo na širok prosojni zaslon v voznikovem vidnem polju, tako da mu ni treba pogleda odmakniti s cestišča.
  • Samodejna električna parkirna zavora: sistem samodejno zategne parkirno zavoro ob zaustavitvi motorja in jo popusti, takoj ko se začne vozilo premikati. Voznik lahko v kateremkoli trenutku parkirno zavoro zategne ali sprosti prek stikala na sredinski konzoli.
  • Pomoč pri bočnem parkiranju: med izvajanjem manevrov sistem opozarja na bližino ovir v predelu bočnih stranic po zaslugi shranjenih podatkov, ki jih razberejo zaznavala na prednjem in zadnjem odbijaču v povezavi s smerjo vozila.
  • Kamera za pomoč pri vzvratni vožnji Top Rear Vision: ob preklopu v vzvratno prestavo kamera prikaže na zaslonu na dotik sliko območja za vozilom, na kateri so navedene barvne oznake, ki prikazujejo oddaljenost od morebitnih ovir ter rekonstruirano sliko območja za vozilom, prikazano pod kotom 180° od zgoraj.
  • Vision 360: video pomoč za izvajanje vseh manevrov pri nizki hitrosti se vklopi samodejno ob preklopu v vzvratno prestavo ali pa jo lahko ročno vklopi voznik. Prikaže sliko z zgornjega dela vozila in njegove okolice pod kotom 360°: če se vozilo premakne, se prikaz posodobi.
  • Park Assist: sistem zagotavlja aktivno pomoč pri parkiranju vozila vzdolžno (uvoz in izvoz) ali pravokotno (uvoz), zaradi česar je izvajanje manevrov bolj brezskrbno, enostavno in varno. Samodejno poišče parkirno mesto in nato upravlja izvajanje manevrov med parkiranjem za uvoz in izvoz iz parkirnega mesta.
  • Sistem za speljevanje v klanec: sistem prepreči neželeno premikanje vozila na vzpetini, kadar je zavorni pedal popuščen, in s tem poenostavi speljevanje na klancu. Funkcija deluje na vzpetinah nad 3 % in zadrži vozilo na mestu za približno dve sekundi.
  • Žarometi za osvetlitev ovinka: glede na kot zasuka volana se poleg glavnega svetlobnega snopa žarometa vklopi še prednja desna ali leva meglenka, ki desno ali levo stran vozila osvetli pod kotom 75°.
  • Nadzor stabilnosti vlečne kljuke je stabilizator prikolice za vozila, ki so opremljena z vlečno kljuko za tovarniško vgradnjo. Prikolico zazna, takoj ko njen električni konektor priključimo na vozilo, ki vleče prikolico. Zatem ublaži morebitno zanašanje ali pa upočasni prikolico pri kritični hitrosti s posamičnim in izmeničnim zaviranjem vsakega kolesa na prednji osi. Če pa je zanašanje zelo izrazito, sistem zmanjša navor motorja in sproži zaviranje vozila, ki ga poganjajo vsa štiri kolesa, da čimprej zapusti območje kritične hitrosti.

 

 

ŠEST POVEZLJIVIH TEHNOLOGIJ ZA NEPREKINJENO POVEZAVO MED STRANKINIM DIGITALNIM SVETOM IN NJENIM VOZILOM

 

Po zaslugi posebnih povezljivih storitev lahko brezmejno in brez vsakršnega stresa uživamo v udobju ter se na pot odpravimo brez vsakih skrbi in povsem enostavno. Zaobjemajo celoten eko sistem za elektrifikacijo novega 100 % električnega vozila ë-C4, zato je z njimi uporaba vozila bolj enostavna in brezskrbna. Zagotavljajo neprekinjeno povezavo med digitalnim svetom in vozilom, tako da imajo lahko potniki stalno vzpostavljeno povezavo in se zabavajo.

  • 10-palčni zaslon na dotik s kapacitivno tehnologijo,
Top