KONCEPTNO VOZILO CITROËN ELO: MALČEK Z VELIKOPOTEZNIM MIŠLJENJEM
9.12.2025
  • Citroën nam predstavlja konceptno vozilo ELO kot svoj laboratorij idej, ki pooseblja vrednote znamke na področju inovativnosti in ustvarjalnosti ter spodbuja k razmisleku o prihodnosti.
  • Okolju prijazen, enostavno dostopen, prostoren in priročen koncept ELO raziskuje povsem nove poti ter se s sodobnimi izzivi spopada na optimističen in pameten način. 
  • ELO je majhen, toda razmišlja velikopotezno! Čeprav ne sodi med večja vozila, preseneča s prostorno notranjostjo in modularnostjo zahvaljujoč optimalnemu izkoristku 100-odstotno električne arhitekture. Na komaj 4,10 metra dolžine ponuja notranjost, ki je zasnovana kot resnično modularen bivalni prostor, v katerem se lahko prevaža do šest oseb. 
  • ELO je popolnoma v koraku s časom in več kot zgolj prevozno sredstvo, saj olajša življenje na poti v vseh njegovih vidikih: na potovanjih, pa tudi med sprostitvijo, prostim časom in delom. Od tod izhaja tudi ime ELO: REST (sprostitev), PLAY (igra v prostem času), WORK (delo).
  • Citroën je za razvoj praktičnih, tehničnih in vzdržljivih materialov izkoristil strokovno znanje svojih partnerjev, Goodyear in Decathlon.
  • ELO je prava oaza svežine in energije. Svojo svetovno premiero bo doživel na avtomobilskem salonu v Bruslju, ki svoja vrata odpira 9. januarja.

 

Citroën predstavlja svoje konceptno vozilo ELO, ki odpira novo poglavje znamke. Čeprav se zgleduje po modelu OLI, predstavljenem leta 2022, je ELO povsem drugačen laboratorij idej, saj raziskuje področja, ki navdihujejo Citroënovo razmišljanje o prihodnosti. Kot drzen, pameten in ustvarjalen koncept, ki je osredotočen na dobro počutje, do potankosti uteleša vrednote znamke Citroën. Že več kot stoletje se namreč zvesto posveča inovacijam na področju svobode gibanja in enostavnejšega življenja, zdaj pa znova potrjuje svojo pionirsko vlogo v času hitro spreminjajočih se življenjskih slogov. ELO uteleša to željo znamke po predvidevanju potreb sveta v gibanju. Gre namreč za zabavno, pametno, dostopno, prostorno in odgovorno prevozno sredstvo, ki ponuja tudi razširjeno in prenovljeno vizijo mobilnosti, saj uporabnikom povrne dragoceni čas in jih spremlja skozi različna življenjska obdobja.

 

S svojo drznostjo in strokovnim znanjem Citroën danes raziskuje prelomne rešitve za prenovo udobja v potniškem prostoru ter duha enoprostorcev in vozil za prosti čas, ki so oblikovala njegovo zgodovino. Z opiranjem na arhitekturno zasnovo, ki je od samega začetka zasnovana za električna vozila, znamka odpira nove možnosti za oblikovanje notranjosti kot pravega bivalnega prostora, ki je praktičen, funkcionalen in dostopen. To ambicijo ponazarja ELO, »malček z velikopoteznim mišljenjem« oziroma pravi »mali dom« na štirih kolesih, prežet z domiselnimi rešitvami, katerega kompaktna zunanjost je v nasprotju s presenetljivo velikodušno in izjemno modularno notranjostjo, ki na novo opredeljuje uporabo in udobje v vozilu.

 

Vsakodnevni spremljevalec ELO je bil zasnovan kot pravi bivalni prostor za sprostitev, igro ali delo – REST, PLAY, WORK — zaradi svoje celovite in intuitivne modularnosti. V celoti izkorišča prednosti 100-odstotno električne arhitekture, saj ponuja kompaktne dimenzije, v katerih se skriva izjemno udoben notranji prostor. S svojo kompaktno enoprostorsko zasnovo (4,10 m) se odlično znajde v urbanem okolju, ki je njegov domači teren, hkrati pa vas vabi, da se odpravite ven in se naužijete vožnje po prostranih cestah. S svojim izjemno prostranim in modularnim potniškim prostorom, ki lahko sprejme do šest oseb, izpolnjuje zahteve hitrega tempa življenja med vožnjo na delo, v prostem času, med družinskimi aktivnostmi, delom na daljavo in spontanimi izleti. Zaradi moderne, barvite in razposajene zasnove ter vseh funkcij, ki jih ponuja, je podoben nekakšnemu energičnemu mehurčku za aktivno življenje.

 

ELO ne zagovarja načela, naj se stranka prilagodi svojemu vozilu, temveč naj se vozilo prilagodi potrebam stranke. Standardni model je opremljen s štirimi sedeži, od katerih je voznikov umeščen na sredini, 180-stopinjsko vetrobransko steklo in moderni, domiselni vmesnik pa mu omogočata povsem nov občutek vidljivosti, medtem ko imajo potniki na zadnjih sedežih na voljo ogromno prostora. Voznik lahko svoj sedež obrne, če želi s potniki poklepetati ali se lotiti dela s pomočjo posebne podpore. Po potrebi je mogoče izstaviti dva dodatna sedeža in z vozilom prepeljati 6 oseb. Preoblikujemo ga lahko tudi v spalni prostor za dve osebi, domači kino, vir napajanja in številne druge načine uporabe. ELO bo revolucionarno spremenil svet mobilnosti in postal vezni člen skupnih trenutkov s partnerjem, družinskimi člani in prijatelji.

 

Oblikovalci so do potankosti preučili vsako podrobnost tega koncepta in z veseljem delili svoje strokovno znanje z dvema partnerjema, ki delita njihovo željo po spodbujanju ljudi k gibanju in razvoju tehničnih, trajnostnih in odgovornih materialov. Ekipa oblikovalcev znamke Decathlon je prispevala svoje strokovno znanje na področju športa in aktivnosti na prostem, kar nam je omogočilo, da smo si zamislili nove funkcionalnosti in si drznili uporabiti inovativne materiale, Goodyear pa je razvil nove pametne pnevmatike zasnovane za uporabo na prostem.

 

 

 

»ELO predstavlja nov korak v izjemnem obdobju za znamko Citroën, ki ga zaznamujeta popolna prenova ponudbe v dveh letih in naš vstop v svetovno prvenstvo formule E v organizaciji ABB FIA. ELO je laboratorij idej, ki do potankosti uteleša Citroënove vrednote in odpira perspektive o tem, kaj danes poganja naše razmišljanje. V njem so zajeti vsi elementi, ki so že več kot 100 let DNK znamke in ki jih želim gojiti v prihodnjih letih: ustvarjalnost, drznost, dostopnost, odgovornost, iznajdljivost in predanost dobremu počutju. Je popolnoma v skladu s časom in ponuja konkretne, inovativne rešitve za spodbujanje svobode gibanja in boljšega življenja. Njegov slog izraža simpatičnost in veselje do življenja, njegova ultra modularna notranjost pa je zasnovana kot samostojen življenjski prostor. Opremljen je s številnimi pametnimi funkcijami in preprostimi tehnologijami, ki olajšajo vsakodnevno življenje. ELO je močno sporočilo, ki izraža našo vizijo o tem, kakšen naj bi bil Citroën.« Xavier Chardon

 

 

 

»Na koncept ELO smo zelo ponosni, saj je popoln izraz pravega oblikovanja, to je združevanje sloga in funkcionalnosti. ELO je nekakšen mehurček energije, ki s svojo barvito in očarljivo osebnostjo, sodobnostjo, pa tudi vsemi možnostmi omogoča intenzivno in bogato življenje. Ekipe oblikovalskega studia Citroën Style so se zelo zabavale pri ustvarjanju modela, ki je do najmanjše podrobnosti zasnovan tako, da je praktičen, zabaven in domiseln. Izmenjava strokovnega znanja z oblikovalci podjetij Goodyear in Decathlon je bila prav tako zelo spodbudna pri razvoju tega koncepta, zahvaljujoč kreativnosti in tehničnim rešitvam, ki so jih prinesli na mizo.« Pierre Leclercq, direktor oblikovanja Citroën.