To spletno mesto uporablja piškotke. Z nadaljevanjem navigacije po tem spletnem mestu nam dovoljujete, da uporabljamo piškotke.

Preberite več o piškotkih

PREUSMERITEV SEKUND
euro 6.2

EMISIJSKA STOPNJA EURO 6.2

Emisijska stopnja vozil, poznani tudi kot standardi "Euro"  določa mejne vrednosti emisij, ki jih vozila ne smejo preseči. Mejne vrednosti se redno znižujejo, trenutno veljavne določa emisijska stopnja Euro 6.2.
Tako kot vse predhodne spremembe tudi ta opredeljuje mejne vrednosti emisij škodljivih izpušnih plinov, kot so NOx (dušikovi oksidi), CO (ogljikov monoksid), drobnih prašnih delcev in nezgorelih ogljikovodikov. Vendar pa ta predpis ne opredeljuje mejnih vrednosti izpusta CO2.
Emisijska stopnja Euro 6.2 je v veljavi od septembra 2017 za vse nove tipe vozil. Od septembra 2018 dalje pa bo v veljavi za vse tipe novih vozil (v skaldu z novo regulativo o homologiranju vozil po novem protokolu WLTP).

NOVI MOTORJI

ZA ZADOVOLJITEV ZAHTEV EMSIJSKE STOPNJE EURO 6.2

BlueHDi_625x400

Citroën je že vnaprej predvidel vse potrebno za zadovoljitev zahtev novega predpisa: vsi njegovi modeli že imajo pridobljeno homologacijo in izpolnjujejo zahteve novega ekološkega predpisa Euro 6.2.

Motorisations-625x400-1

Z vidika emisij dušikovih oksidov (NOx) pa vozila z motorjem Euro 6.2 tri leta prej dosegajo koeficient skladnosti 1,5 (meritve emisij v dejanskih voznih razmerah (RDE – Real Driving Emission), ki bo stopil v veljavo januarja 2020.

GPF_625x400

Glede na prihodnja zaostrovanja predpisa Euro 6, ki so napovedana za leto 2020, pa Citroën z motorji PureTech in BlueHDi nove generacije ostaja en korak pred tekmeci.

Couple2_625x400.

VZPOREDNO Z

ZAČETKOM VELJAVNOSTI NOVEGA PREDPISA EURO 6.2

Bosta od 1. septembra 2018 dalje obvezna dva nova homologacijska postopka: WLTP (Worldwide harmonized Light Vehicle Test Procedure) in RDE (Real Driving Emissions).
- Omenjena postopka dopolnjujeta predpis Euro 6.2 in bosta pomagala uresničiti tri različne cilje:
- zmanjšanje emisij ogljikovega dioksida (CO2), ki je kot največji toplogredni plin odgovoren za klimatske spremembe,
- na podlagi homologiranih podatkov bodo lahko stranke bolj učinkovito predvidele svojo porabo goriva v dejanskih voznih razmerah,
- dopolnitev meritev na preizkusni napravi s testiranjem nekaterih škodljivih izpušnih plinov v dejanskih voznih razmerah (npr.: NOx).

SLOVAR

  • Emisijska stopnja Euro

Evropski ekološki predpisi o emisijah, imenovani standardi "Euro", so zakonodajni predpisi Evropske unije, ki določajo zgornje mejne vrednosti emisij škodljivih snovi za motorna vozila. Predpis Euro 6.2 imenujemo tudi Euro 6.d-TEMP. Januarja 2020 ga bo nasledil predpis Euro 6.3, ki se bo imenoval tudi Euro 6.d ali Euro 6.d full.  

  • NOx, CO2, trdni delci, CO: dušikov oksid, ogljikov dioksid, drobni prašni delci, ogljikov monoksid

Glavni škodljivi izpušni plini motorjem z notranjim zgorevanjem, katerih mejne vrednosti določa evropska zakonodaja.

  • WTLP: Worldwide harmonized Light vehicle Test Procedure (globalno usklajeni testni postopek za osebna vozila in lahka gospodarska vozila)

WLTP je nov protokol, med katerim se izvedejo meritve porabe goriva vozil ter emisij CO2 in drugih škodljivih snovi pod veliko bolj realnimi pogoji kot pri prejšnjem protokolu NEDC. WLTP je obvezen homologacijski protokol za vse proizvajalce avtomobilov v Evropi.

  • RDE Real Driving Emissions (emisije v dejanskih voznih razmerah)

Homologacija RDE je nov protokol, ki je bil v Evropi vpeljan kot dopolnitev protokola WLTP. V nasprotju s testi WLTP, ki potekajo na preizkusni napravi, pa se teste RDE opravi v dejanskih razmerah med preizkusom na cesti po reprezentančnem vzorcu vozila. Trenutno se homologacija RDE nanaša izključno na emisije NOx (dizelski motor) in na trdne delce (dizelski in bencinski motor).

 

Top