Kdaj moram na redni servis?
Kdaj morate na redni servisni pregled je, poleg izbranega modela vozila, odvisno tudi od števila prevoženih kilometrov, starosti vašega vozila, motorja vozila, vašega načina vožnje (za podatke o izrednih pogojih uporabe preglejte vašo knjižico vzdrževanja).
Redni servisni pregledi se opravljajo v predpisanih intervalih (15.000, 20.000, 30.000 km, 60.000 km…). Ker letno ne prevozim veliko kilometrov me zanima, kako pogosto mi priporočate obisk servisa?
Prvega obveznega brezplačnega pregleda na 10.000 km ali na koncu šestega meseca uporabe vozila ni več (od 1.1.2007 dalje). Sicer pa je priporočljivo opraviti servisni pregled vsaj enkrat letno, priporočljivo pred daljšimi potovanji, skoraj obvezen je pregled pred zimo. Glede intervalov vzdrževanja vašega vozila preverite v knjižic vzdrževanja, saj je le-ta merodajna glede intervalov vzdrževanja.
Kdaj moram na prvi tehnični pregled vozila?
Prvi tehnični pregled vozila je OBVEZNO treba opraviti pred četrto obletnico njegove prve registracije. Naslednji tehnični pregledi se opravljajo na dve leti, s starostjo vozila pa tudi na 1 leto.
Ali lahko rezerviram termin za servis prek spleta?
Da - preprosto obiščite našo spletno stran za rezervacije. Enostavno naročanje na servis Citroën preko spleta. Ne glede na to, ali gre za vzdrževanje, popravilo ali nakup dodatne opreme si pravočasno zagotovite ustrezen termin. Poleg tega pa lahko kot član kluba zvestobe MyCITROËN plus koristite različne popuste in ugodnosti pri vzdrževanju vašega vozila tekom celega leta. Koristite lahko popuste do 35% na originalne nadomestne dele.
Kdaj moram v vozilo doliti tekočino AdBlue?
Dizelski motor za doseganje zahtevnih norm vsebnosti izpušnih plinov potrebuje redno dolivanje tekočine AdBlue®. Načeloma bi moral rezervoar za AdBlue® zdržati približno 8.000 do 10.000 km – odvisno od načina vožnje in obremenitve motorja, če pa je poraba tekočine vendarle večja, vas informacijski sistem vozila obvesti, koliko kilometrov še lahko prevozite ob takšni porabi. Več o tekočini AdBlue preberite tukaj.
Kako bom vedel, ali na moje vozilo vključeno v akcijo na vpoklic?
Registriranemu imetniku vozila bomo poslali pismo, v katerem boste prejeli informacije in poziv, da se popravilo opravi čimprej. Če imate še vedno pomisleke, se lahko vedno posvetujete s servisnim svetovalcem pri izbranem pooblaščenem servisu Citroën.