Poraba goriva, emisije CO2 in emisije osnaževal zunanjega zraka novih osebnih vozil Citroën
Citroën C3
Povprečna poraba goriva (pri kombiniranem ciklu vožnje po WLTP): 5,4 – 6,1 l/100 km, izpusti CO2: 122 - 138 g/km, emisijska stopnja EURO 6e, specifični izpusti dušikovih oksidov: 0,0173 (NOx). Pri dizelskih motorjih je vrednost specifičnih izpustov trdih delcev 0,00052 g/km, število trdnih delcev pa 0,02× 1011. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Izpusti onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.
Citroën ë-C3 električen
Povprečna poraba goriva (pri kombiniranem ciklu vožnje po WLTP): 0 l/100 km, izpusti CO2: 0 g/km, emisijska stopnja EURO 6e. Poraba električne energije in dosega električnega Citroën ë-C3 (po ciklu WLTP): 162 - 189 Wh/km, povprečni doseg 289 – 344 km, doseg za mestno vožnjo 389 – 471 km. Prikazane vrednosti se lahko razlikujejo od vrednosti dejanske uporabe vozila. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Izpusti onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.
Citroën C3 Aircross
Povprečna poraba goriva (pri kombiniranem ciklu vožnje po WLTP): 4,9-6,7 l/100 km, izpusti CO2: 111-152 g/km, emisijska stopnja EURO 6e, specifični izpusti dušikovih oksidov 0,0176-0,0184 (NOx). Pri dizelskih motorjih je vrednost specifičnih izpustov trdih delcev 0,00010-0,00021 g/km, število trdnih delcev pa 0,02-0,03 × 1011. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Izpusti onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.
Citroën ë-C3 Aircross električen
Povprečna poraba goriva (pri kombiniranem ciklu vožnje po WLTP): 0 l/100 km, izpusti CO2: 0 g/km, emisijska stopnja EURO 6e. Poraba električne energije in dosega električnega Citroën ë-C3 Aircross (po ciklu WLTP): 172 - 203 Wh/km, povprečni doseg 272 - 320 km, doseg za mestno vožnjo 382 - 452 km. Prikazane vrednosti se lahko razlikujejo od vrednosti dejanske uporabe vozila. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Izpusti onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.
Citroën C4
Povprečna poraba goriva (pri kombiniranem ciklu vožnje po WLTP): 4,5–6,2 l/100 km, izpusti CO2: 102–142 g/km, emisijska stopnja EURO 6e, specifični izpusti dušikovih oksidov: 0,0156– 0,0625 (NOx). Pri dizelskih motorjih je vrednost specifičnih izpustov trdih delcev 0,00028–0,00174 g/km, število trdnih delcev pa 0,03–3,07 × 1011. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Izpusti onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.
Citroën ë-C4 električen
Povprečna poraba goriva (pri kombiniranem ciklu vožnje po WLTP): 0 l/100 km, izpusti CO2: 0 g/km, emisijska stopnja EURO 6e. Poraba električne energije in dosega električnega Citroën ë-C4 (po ciklu WLTP): 141 - 170 Wh/km, povprečni doseg 311 – 436 km, doseg za mestno vožnjo 436 - 602 km. Prikazane vrednosti se lahko razlikujejo od vrednosti dejanske uporabe vozila. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Izpusti onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.
Citroën C4 X
Povprečna poraba goriva (pri kombiniranem ciklu vožnje po WLTP): 4,5–6,2 l/100 km, izpusti CO2: 102–142 g/km, emisijska stopnja EURO 6e, specifični izpusti dušikovih oksidov: 0,0156– 0,0625 (NOx). Pri dizelskih motorjih je vrednost specifičnih izpustov trdih delcev 0,00028–0,00130 g/km, število trdnih delcev pa 0,03–3,07 × 1011. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Izpusti onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.
Citroën ë-C4 X električen
Povprečna poraba goriva (pri kombiniranem ciklu vožnje po WLTP): 0 l/100 km, izpusti CO2: 0 g/km, emisijska stopnja EURO 6e. Poraba električne energije in dosega električnega Citroën ë-C4 X (po ciklu WLTP): 141 - 170 Wh/km, povprečni doseg 311 - 436 km, doseg za mestno vožnjo 436 - 602 km. Prikazane vrednosti se lahko razlikujejo od vrednosti dejanske uporabe vozila. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Izpusti onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.
Citroën C5 X
Povprečna poraba goriva (pri kombiniranem ciklu vožnje po WLTP): 5,8–6,8 l/100 km, izpusti CO2: 132–155 g/km, emisijska stopnja EURO 6e, specifični izpusti dušikovih oksidov: 0,0400 (NOx). Pri dizelskih motorjih je vrednost specifičnih izpustov trdih delcev 0,00025 g/km, število trdnih delcev pa 2,08 × 1011. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Izpusti onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.
Citroën C5 X Plug-In Hybrid
Povprečna poraba goriva (pri kombiniranem ciklu vožnje po WLTP): 1,0–6,7 l/100 km, izpusti CO2: 23–153 g/km, emisijska stopnja EURO 6e, specifični izpusti dušikovih oksidov: 0,0030-0,0176 (NOx). Pri dizelskih motorjih je vrednost specifičnih izpustov trdih delcev 0,00007-0,00023 g/km, število trdnih delcev pa 0,01-0,19 × 1011. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Izpusti onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.
Citroën C5 Aircross
Povprečna poraba goriva (pri kombiniranem ciklu vožnje po WLTP): 5,2–7,3 l/100 km, izpusti CO2: 130–166 g/km, emisijska stopnja EURO 6e, specifični izpusti dušikovih oksidov: 0,0297– 0,0505 (NOx). Pri dizelskih motorjih je vrednost specifičnih izpustov trdih delcev 0,00021–0,00083 g/km, število trdnih delcev pa 0,08–2,89 × 1011. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Izpusti onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.
Citroën C5 Aircross Plug-In Hybrid
Povprečna poraba goriva (pri kombiniranem ciklu vožnje po WLTP): 1,2–7,7 l/100 km, izpusti CO2: 28–175 g/km, emisijska stopnja EURO 6e, specifični izpusti dušikovih oksidov: 0,0025-0,0175 (NOx). Pri dizelskih motorjih je vrednost specifičnih izpustov trdih delcev 0,00016-0,00029 g/km, število trdnih delcev pa 0,08 - 0,44 × 1011. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Izpusti onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.
Citroën Berlingo
Povprečna poraba goriva (pri kombiniranem ciklu vožnje po WLTP): 5,1–7,4 l/100 km, izpusti CO2: 135–169 g/km, emisijska stopnja EURO 6e, specifični izpusti dušikovih oksidov: 0,0170– 0,0677 (NOx). Pri dizelskih motorjih je vrednost specifičnih izpustov trdih delcev 0,00020–0,00042 g/km, število trdnih delcev pa 0,08–0,77 × 1011. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Izpusti onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.
Citroën ë-Berlingo električen
Povprečna poraba goriva (pri kombiniranem ciklu vožnje po WLTP): 0 l/100 km, izpusti CO2: 0 g/km, emisijska stopnja EURO 6e. Poraba električne energije in dosega električnega Citroën ë-Berlingo (po ciklu WLTP): 173 - 217 Wh/km, povprečni doseg 289-354 km, doseg za mestno vožnjo 390-489 km. Prikazane vrednosti se lahko razlikujejo od vrednosti dejanske uporabe vozila. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Izpusti onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.
Citroën SpaceTourer
Povprečna poraba goriva (pri kombiniranem ciklu vožnje po WLTP): 6,8–7,9 l/100 km, izpusti CO2: 180-208 g/km, emisijska stopnja EURO 6e, specifični izpusti dušikovih oksidov: 0,0280 (NOx). Pri dizelskih motorjih je vrednost specifičnih izpustov trdih delcev 0,00047 g/km, število trdnih delcev pa 1,68 × 1011. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Izpusti onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.
Citroën ë-SpaceTourer električen
Povprečna poraba goriva (pri kombiniranem ciklu vožnje po WLTP): 0 l/100 km, izpusti CO2: 0 g/km, emisijska stopnja EURO 6e. Poraba električne energije in dosega električnega Citroën ë-SpaceTourer (po ciklu WLTP): 223 - 266 Wh/km, povprečni doseg 196-370 km, doseg za mestno vožnjo 277-506 km. Prikazane vrednosti se lahko razlikujejo od vrednosti dejanske uporabe vozila. Ogljikov dioksid (CO2) je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. Izpusti onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov.
*Prikazani podatki (kombinirane vrednosti) o porabi goriva in emisij osnaževal znanjega zraka CO2 so določeni v skladu z novim globalno usklajenim preskusnem postopku za lahka vozila Worldwide harmonized Light vehicle Test Procedure WLTP - Uredba EU 2017/948. Od 1. septembra 2018 je postopek WLTP v celoti nadomestil nov evropski vozni cikel (NEDC). Najnovejši globalno usklajeni poskusni postopek za homologacijo vozil WLTP omogoča dostop do bolj natančnih podatkov, saj upošteva specifikacije vsakega posameznega vozila vključno z vso opcijsko opremo, ki lahko občutno vpliva na porabo goriva in emisije CO2. Vrednosti ne upoštevajo zlasti uporabe in pogojev vožnje, opreme ali možnosti in se lahko razlikujejo glede na obliko pnevmatik. Prikazane vrednosti se lahko razlikujejo od vrednosti, ki se upoštevajo za določitev z vozili povezanih davkov in dajatev, ki se (med drugim) določajo na podlagi emisij CO2, saj so za odmero le-teh lahko predpisani tudi drugi standardi. Za več informacij o uradni porabi goriva in emisijah CO2 preberite smernico Uredbo o informacijah o varčnosti porabe goriva, emisijah ogljikovega dioksida in emisijah onesnaževal zunanjega zraka, ki so na voljo potrošnikom o novih osebnih avtomobilih (Uradni list RS. št. 24-956/2014). Več informacij o preskusnem postopku WLTP pa so na voljo na: Poraba goriva na spletni strani www.citroen.si.