Ogled vsebine
Ami Pogosta vprašanja

ODGOVORI NA VAŠA NAJBOLJ POGOSTA VPRAŠANJA O AMIJU?

Imate vprašanja o Amiju? Za pomoč si oglejte nekaj pogostih vprašanj.

NAROČILO IN SPREMLJANJE NAROČILA
Kako oddati spletno naročilo?
Spletno naročilo ne bi moglo biti lažje. Izberite svojo želeno različico Amija, vnesite v obrazec svoje osebne podatke (in ime podjetja, če gre za nakup pravne osebe),  izberite način dostave, preberite splošne pogoje prodaje in jih potrdite in oddajte naročilo. Po oddanem naročilu pa boste na svoj navedeni elektronski naslov prejeli vse podrobnosti glede plačila in glede nadaljnjih korakov. Za popolno razčlenitev postopka naročanja in povezanih pogojev si oglejte naše Splošne prodajne pogoje.
Nisem prejel potrditve naročila na svoj e-mail. Kaj naj naredim?
Če niste prejeli potrditvenega e-poštnega sporočila, najprej preverite mapo z nezaželeno pošto v svojem poštnem predalu. Lahko nas kontaktirate po telefonu 080 30 15) ali se obrnete na pooblaščenega partnerja Ami. Seznam se nahaja tukaj.
Ali lahko naročim Ami pri prodajalcu Citroën Ami?

Ne. V Sloveniji je Amija mogoče naročiti samo neposredno pri Citroënu na tej spletni strani.

Vseeno pa vas spodbujamo, da najprej preizkusite Amija sami, tako da obiščete enega od naših pooblaščenih partnerjev Ami in se dogovorite za testno vožnjo. Kliknite tukaj za rezervacijo.

Katere različice Amija so na voljo?
Trenutno imamo v ponudbi 7 različnih različic Ami: MY AMI AMI,  MY AMI ORANGE, MY AMI BLUE, MY AMI GREY, MY AMI POP, MY AMI TONIC in MY AMI CARGO. Poleg teh različic trenutno ne ponujamo nobene dodatne konfiguracije vozila. 
Kako bom obveščen o statusu svojega naročila?

O statusu vašega naročila vas bomo obveščali po elektronski pošti.

Poleg tega nas lahko kontaktirate po telefonu 080 30 15 ali se obrnete na pooblaščenega partnerja Ami.  Seznam se nahaja tukaj.

Kako najti podrobnosti svojega naročila in povezano dokumentacijo?
Podrobnosti vašega naročila najdete v potrditvi naročila, ki ste ga prejeli po elektronski pošti.
Kako bom prejel račun za opravljeni nakup Amija na spletu?
Za gotovinsko plačilo vam bo račun za vašega Amija posredovan preko elektronske pošte, takoj, ko bomo prejeli vaš preostanek plačila in bo vaš Ami pripravljen za prevzem. 
Kje lahko najdem splošne pogoje, ki veljajo za spletni nakup Ami?

Povezava do teh pogojev se nahaja na dnu strani www.amistore.si. Ali jih preberete na tej povezavi.

 

PLAČILO 
Kakšen je postopek dokončnega (gotovinskega) plačila? 
Ko oddate naročilo, vas bomo po elektorski pošti pozvali k plačilu predplačila (depozita) v višini 500€. Ko bo vaš Ami dostavljen v R. Slovenijo in bo pripravljeno za vas, vam bomo po elektronski pošti poslali poziv za plačilo preostalega zneska nakupa. Ko boste plačali celoten znesek, vas bo pooblaščeni partner Ami kontaktiral, da se boste dogovorili za dan primopredaje vozila.
Na katere načine lahko plačam? (gotovinski nakupi)
Nakup vozila je Ami je mogoče opraviti samo z gotovinskim nakupom, z neposredno nakazilom na naš transakcijski račun. Plačilo s kartico ni mogoče. 
DOSTAVA
Ali mi moj Ami lahko dostavite kamorkoli?
Dostava je mogoča le na območju Republike Slovenije in sicer na izbrani naslov ali k izbranemu partnerju Ami.
Je plačljiva dostava na dom edini možen način dostave?
Ne. Izberete lahko tudi, da bo vaš Ami brezplačno dostavljen k najbližjemu sodelujočemu partnerju Ami.
Kdaj bom vedel, kdaj bo moj Ami dostavljen?
Dostava bo praviloma opravljena najpozneje do skrajnega roka dostave, ki je naveden na spletnem mestu ob povzetku naročilu, oziroma, ko boste prejeli obvestilo o dostavi vozila, ko vozilo prispe v Slovenijo; v vsakem primeru je dostava možna le pod pogojem, da je naročeno vozilo AMI v celoti plačano.
Kaj moram predložiti ob prevzemu/dobavi vozila?

Vsi potrebni dokumenti bodo opisani v elektronskem sporočilu, ki ga boste prejeli glede prevzema vozila. Vendar pa boste ob prevzemu vsekakor morali predložiti veljavni osebni dokument, dokazilo o naročilu. Če ste pravna oseba, morate vnaprej obvestiti prodajalca o tem, kdo bo prevzel vozilo. Poleg že navedenih dokumentov, bo potrebno predložiti tudi redni izpisek AJPES in originalno pooblastilo zakonitega zastopnika, če slednji ne bo osebno prevzel vozila.

Pridržujemo si pravico, da predaje vozila Ami ne izvršimo, če vas ob dostavi ne moremo identificirati kot kupca, zato  bo dostavljavec oziroma partner AMI  pred prevzemom preveril skladnost navedenih dokumentov s podatki, ki so bili posredovani po spletu.

PREKLIC NAROČILA
Ali lahko svoje naročilo prekličem pred dostavo/prevzemom vozila?

V primeru gotovinskega nakupa lahko naročilo prekličete kadarkoli pred prevzemom vozila. Za uveljavljanje teh pravic morate obvestiti družbo C Automobil Import d.o.o. o svoji odločitvi o preklicu oz. odstopu od nakupa z nedvoumno izjavo (na primer z elektronskim sporočilom, poslanim z elektronskega naslova, ki ste ga navedli ob oddaji naročila), ki jo pošljete na elektronski naslov Info.Ami@c-automobil-import.si.

Navesti morate svoje kontaktne podatke, datum in številko naročila. Lahko uporabite vzorčno besedilo za preklic naročila, ki se nahaja tukaj.

Podobnosti glede preklica ali odstopa od nakupa pa preberite splošne pogoje spletne prodaje (člen 6.) na https://www.citroen.si/uporabne-povezave/pogoji-prodaja-AMI.html.

Če prekličem naročilo pred dostavo svojega vozila, ali mi bodo v celoti povrnili denar?
V primeru preklica naročila pred dostavo vozila, se vplačani zneski v celoti vrnejo. Prodajalec vam bo povrnil vplačana sredstva v celoti, če od naročila odstopite v 14 (štirinajstih) koledarskih dneh po oddanem naročilu; kasneje pa bomo v primeru, da so nastali stroški s pripravo Vozila, le-te odšteli od vplačanega pologa.
Ali lahko prekličem naročilo oziroma vrnem vozilo po prevzemu vozila?
Da. V primeru nakupa z gotovino lahko uveljavljate pravico do odstopa od nakupa do 14 koledarskih dni po datumu prevzema vozila. Vendar pa morate spoštovati podoje določil iz člena 6. glede vračila vozila. Podobnosti glede preklica ali odstopa od nakupa pa preberite splošne pogoje spletne prodaje na https://www.citroen.si/uporabne-povezave/pogoji-prodaja-AMI.html.
Če prekličem pogodbo po dostavi mojega vozila, ali mi bodo v celoti povrnili denar?
Dokler uveljavljate svojo pravico do preklica v zgoraj navedenem 14-dnevnem roku, vam bomo vrnili denar v skladu z našimi Splošnimi prodajnimi pogoji, ki so dostopni na https://www.citroen.si/uporabne-povezave/pogoji-prodaja-AMI.html.
OGLED  IN TESTIRANJE
Ali lahko preizkusim Amija pred nakupom?
Da. Lahko preizkusite Amija (odvisno od razpoložljivosti), tako da se dogovorite za testno vožnjo s sodelujočim partnerjem AMI v vaši bližini. Kliknite tukaj za rezervacijo.
Ali potrebujem vozniško dovoljenje za vožnjo Ami?

Ami je zakonsko razvrščen kot štirikolesnik. Če želite voziti Ami, morate imeti dovoljenje za R.Slovenijo tipa »AM« in morate biti stari več kot 15 let. Preverite zadnjo stran svojega vozniškega dovoljenja, da preverite, katere kategorije dovoljenj imate.

Imetniki začasne licence ne morejo upravljati Ami.

Kje lahko vozim Ami?
Ami je razvrščen kot lahki štirikolesnik in je kot tak omejen na hitrost do 45 km/h z dosegom 75 km (test WLTP). Zaradi omejitve hitrosti Ami zakonsko ni dovoljeno voziti po avtocestah, zato je treba dodatno razmisliti, če omejitev hitrosti na cesti presega omejitev hitrosti Ami.
Kako deluje Ami?

Enostavno. Ami temelji na preprostem avtomatskem menjalniku s tremi položaji: D-vožnja naprej, N-prosti  tek in R-vožnja vzvratno. To omogoča vozniku, da se osredotoči predvsem na krmiljenje. 3 gumbi za prestavljanje se nahajajo na levi strani voznikovega sedeža. Ami upravljate z desno nogo, da upravljate 2 pedali: zavorni pedal in pedal za plin.

Več o upravljanju Amija: https://youtu.be/onnlA7lsgXg?si=ClfT1hKrwp2qH0qY

Kako varen je AMI?

Ami je stabilen in zaprt, v tem smislu nudi višjo raven varnosti kot dvokolesnik (moped).

Visok položaj sedenja (na ravni ostalih vozil) ter velika steklena površina omogočata odlično preglednost ceste in okolice.

Ami je opremljen s 3-točkovnimi varnostnimi pasovi (torej višje od predpisov, ki zahtevajo samo 2-točkovni).

AMI je sestavljen iz cevaste jeklene strukture, ki zagotavlja tog prostor in ščiti potnike z zelo malo poškodb v primeru trka / struktura, ki mu omogoča, da prenese udarec pri 45 km/h.

Pogonska baterija je nameščena pod kabino, ki je zaščitena v primeru trka in preprečuje nevarnost požara.

VZDRŽEVANJE
Kakšne so zahteve glede servisiranja in kje lahko opravim storitev?

Citroën priporoča, da svoj Ami servisirate vsaki dve leti prek mreže pooblaščenih serviserjev Ami, ki lahko tudi dobavi nadomestne dele in dodatke za vaš Ami. Seznam se nahaja tukaj.

Tako kot za vsa vozila je tudi tukaj določen servisni načrt vzdrževanja, ki zagotavlja dolgotrajno in varno delovanje.

Načrt vzdrževanja boste prejeli ob prevzemu vozila. Najdete pa ga tudi v mobilni aplikaciji MYCITROËN.

Kakšna je garancija proizvajalca, ki velja za Ami?

Automobiles Citroën za vaše novo vozilo Ami zagotavlja dveletno (2) garancijo brez omejitve prevoženih kilometrov in sicer od dneva prevzema novega vozila s strani kupca. Ta datum je zapisan na garancijskem listu.

Za pogonsko bateri­jo velja garan­cijska doba tri (3) leta ali štirideset tisoč (40.000) prevoženih kilometrov, odvisno od tega, kateri pogoj je prvi izpolnjen.​

Ali Ami potrebuje tehnični pregled?
Da, vaš Ami bo potreboval tehnični pregled. Ami je lahek štirikolesnik, in tako kot velja za motorna kolesa, kolesa z motorjem, se tehnični pregledi za štirikolesnike začnejo 4 leta po prvi registraciji. Naslednji pregledi se opravijo vsaki 2 leti, do osmega leta starosti vozila. Po osmem letu starosti se pregledi izvajajo vsako leto. Namen tehničnega pregleda je zagotoviti, da so vozila tehnično brezhibna in varna za uporabo na cestah. 
Ali lahko v Ami postavim otroški sedež?
Ami nima sidrnih točk ISOFIX; zato odsvetujemo, da v Ami namestite otroški sedež.
Ali lahko Ami zapeljem izven Slovenije?
Da, Ami lahko vozite izven meja R. Slovenije, vendar boste morali upoštevati vse predpise v zvezi z lahkimi štirikolesniki v kateri koli državi, v katero vstopite. Seznam držav, za katere velja pogodbena garancija, je naveden v pogojih in pogojih.
Ali lahko vlečem Ami z drugim vozilom ali vlečno službo?
Nikakor ne. Vlečni kavelj se uporablja samo za odstranitev vozila s poti (preko uradne vlečne službe) ali za pritrditev vozila na vlečno vozilo s ploščadjo. Sama vleka vozila ni možna.
Ali  lahko na AMI namestim strešni kovček?
Ne. Na Ami ni mogoče namestiti strešnega kovčka. Tudi na My Ami Tonic ne, saj so nameščeni strešni nosilci le v dekorativne namene.
Kako resnične vremenske razmere vplivajo na Ami?

V Amiju je nameščena litij-ionska baterija. Kot katera koli oprema z litij-ionsko baterijo ima tudi Ami vgrajen zaščitni način, katerega cilj je spodbujanje vzdržljivosti baterije. Odvisno od stopnje napolnjenosti in temperature baterije se lahko izhodna moč omeji. Ta zaščita vpliva na največjo hitrost, ki jo Ami lahko doseže. Pri nizki ravni napolnjenosti (manj kot 20 %) in pri nizkih ali visokih temperaturah (manj kot 5 °C ali več kot 45 °C) je hitrost Amija omejena. Naklon/strmina ceste vpliva tudi na največjo hitrost, ki jo Citroën Ami lahko doseže.

Da bi optimizirali delovanje vašega Citroën Ami, je tukaj nekaj nasvetov za uporabo v hladnem obdobju, ko temperatura pade pod 5 °C:

  • Parkirajte svoj Citroën Ami v zaprtem nadstrešku/parkirišču
  • Vzdržujte raven napolnjenosti nad 50 %
ELEKTRIČNA BATERIJA IN POLNJENJE
Kakšna baterija je nameščena v Amiju in kako se polni?

Ami je opremljen z litij-ionsko baterijo, ki je nameščena ravno pod tlemi kabine. To je baterija s 5,5 kWh (nazivna moč motorja 6 kW) z dosegom v resnični uporabi (po WLPT) do 75 km.

Vaš Ami se lahko napolni do 100 % v samo 3 urah (odvisno od pogojev). Ami je opremljen s klasičnim vtikačem za 220 V gospodinjsko (klasično) vtičnico.

Poleg tega tehnologija litij-ionske baterije omogoča, da baterija ohrani napolnjenost med daljšimi postanki. Prosimo, upoštevajte: če imate DAT@AMI v vozilu in ga ne uporabljate več tednov, ga ne pozabite odklopiti, sicer se lahko izprazni pomožna 12 V baterija.

Več o polnjenju: https://youtu.be/wnvFqW70IP8?si=JfG_YWCcXJ30zU9R

DODATNA OPREMA IN SERVIS
Ali lahko kupim dodatno opremo za personalizacijo, potem ko sem že prevzel svoj Ami?

Da. V kolikor ste izbrali osnovno različico My Ami Ami, lahko svoj Ami nadgradite, kadar želite. Pakete za personalizacijo Pack Orange, Pack Blue ali Pack Grey je mogoče kupiti posamično pri enem od naših sodelujočih pooblaščenih serviserjev Ami.

Več o paketih: https://youtu.be/WuTHuzeAsCk?si=d9TB0D8CY1IytbOG

Kako se namesti dodatke za personalizacijo, če jo želim namestiti sam? 

Vsak paket za personalizacijo vsebuje strgalo za nanašanje nalepk in navodila za njihovo pravilno namestitev. Potrebovali boste tudi izvijač.

  • Pokrovi se preprosto namestijo in pritrdijo s preprostim klikom.
  • Mreže za vrata se privijačijo na za to predvidene zareze v vratih.
  • Kavelj za torbo je pritrjen z 2 priloženima vijakoma, tako da se pritrdi pod armaturno ploščo.
  • Predelna mreža med voznikom in sovoznikom je na koncih pripeta na 4 vnaprej določene pritrdilne točke.
  • Dve talni preprogi pritrdite tako, da najprej privijete 2 priloženi ploščici, nato pa podloge pripnete v te ploščici.
  • Nazadnje, DAT@Ami Connected Box je treba priključiti v vtičnico modula OBD- On Board Diagnostics, ki se nahaja na levi strani pod volanom.

 

Ali so za Ami na voljo še kakšni artikli iz izbora dodatne opreme?

Za Amija je izbor artiklov manj obsežen kot je na ostalih osebnih vozilih. Če se odločili za nakup osnovne različice My Ami Ami, si lahko poleg barvnih paketov omislite tudi posamične sestavne dele takega barvnega paketa, Dat@Ami Conenct Box za povezavo z pametnim telefonom, nosilec za telefon in senčnik za panoramsko streho (ki je na voljo tudi za ostale različice). V kolikor pa ste izbrali katerikoli bolje opremljeni Ami (recimo My Ami Pop ali My Ami Tonic), pa so ti dodatki že nameščeni tovarniško na vozilu (razen senčnika za panoramsko steklo). Lahko si ogledate tudi katalog dodatne opreme tukaj.

 

ASISTENCA & POMOČ NA CESTI
Kaj lahko naredim, če se moj Ami pokvari?

V primeru okvare ali prometne nesreče lahko pokličete ekipo Citroën Asistenca, ki vam bo pomagala, s popravilom vozila na cesti ali nudila prevoz z vlečno službo do najbližjega pooblaščenega serviserja AMI.

Asistenco Citroën lahko brezplačno pokličete 24 ur na dan, vse dni v tednu iz Slovenije ali drugih držav.

080 22 99

 


Klic iz tujine: 00386 (5) 639 57 50

 


Stik z Asistenco Citroën pa lahko vzpostavite tudi prek aplikacije MyCitroën, v rubriki Stik in Asistenca.