Kdo se lahko včlani v KLUB ZVESTOBE MYCITROËN ZA PODJETJA?
V KLUB ZVESTOBE MyCITROËN za PODJETJA se lahko včlani podjetje, ki je registrirano za opravljanje dejavnosti, in ima sedež v RS in ima v lasti ali v uporabi osebno ali tovorno (dostavno/gospodarsko) vozilo znamke Citroën.
Kakšne ugodnosti mi nudi članstvo v KLUBU ZVESTOBE MYCITROËN ZA PODJETJA?
Članstvo v programu vam prinaša različne popuste in ugodnosti tekom celega leta. O aktualnih ugodnostih vas obveščamo prek kontaktnih podatkov, ki ste nam jih zaupali ob vpisu v KLUB ZVESTOBE MyCITROËN za PODJETJA. Z aneksom pogodbe ste upravičeni do popustov pri vzdrževanju vašega vozila.
Koristite lahko popuste do 20 % na izbrane originalne nadomestne dele ter do 10 % za storitve ter olja in maziva znamke TotalEnergies. Ugodnosti so vezane na število vozil** in starost vozila* kot je navedeno v aneksu pogodbe in opredeljeno v splošnih pogojih KLUBA ZVESTOBE MyCITROËN ZA PODJETJA.
Koliko časa traja aneks pogodbe?
Veljavnost aneksa pogodbe je eno leto od datuma podpisa, lahko pa ga obnavljate ob preteku ali spremembi skupnega števila vozila Citroën, ki so registrirana na vaše podjetje.
Do kakšnih ugodnosti sem upravičen, če imam v lasti 3 vozila znamke Citroën, ki so registrirana na moje podjetje.Eno od teh vozil je staro 1. leto drugi, dve vozili pa po 5 let.
Za vozili, ki sta stari 5 let prejmete ugodnosti za izbrane nadomestne dele v višini 15 % in za storitve ter olja in maziva TotalEnergies pa 7,5 %. Za vozilo, ki je staro 1 leto ne prejmete zgoraj navedenih ugodnosti. Za to vozilo boste prejeli ugodnosti, ko bo starejše od dveh let, se pa vam šteje v skupno število vozil, kar vam na koncu določa ugodnosti.
Ali lahko koristim popuste na servisu tudi za vozilo druge blagovne znamke ?
Ne. Popuste in ugodnosti članov programa lahko koristite le za vozila blagovne znamke Citroën, ki so registrirana na vaše podjetje.
Ali sem deležen popustov pri rednem servisnem vzdrževanju, kot je menjava olja ?
Da, vendar popusti veljajo samo na vzdrževalne dele (filter olja, čep …), na olja ter maziva znamke Total in storitev. Popusti v nobenem primeru ne veljajo za naslednje nadomestne dele: (primer: blatniki, vrata, streha, odbijači, vzvratno ogledalo, steklene površine, luči…), filter trdnih delcev (FAP), plin za klimatske naprave, aditivi, olja in maziva, ki niso znamke Total, hladilna tekočina, tekočine za pranje vetrobranskega stekla, akumulator, pnevmatike, kovinska in aluminijasta platišča, metlice brisalcev, žarnice, dodatna oprema, butični izdelki Citroën, vsi nadomestni deli znamke Eurorepar, potrošni material, nadomestni deli, ki so predmet promocijskih akcij in vsi nadomestni deli, katerih plačilo krije zavarovalnica.
Ali bom kot član kluba lahko dobil tudi popust pri nakupu oz. menjavi pnevmatik ?
Ne, popusti na pnevmatike ne veljajo, prav tako ne veljajo na servisne storitve, kot je, npr. menjava pnevmatik, hramba pnevmatik, najem nadomestnega vozila, montaža dodatne opreme, nastavitve podvozja, merjenje izpušnih plinov, polnjenje klimatske naprave, čiščenje vozila zunaj in znotraj, storitve, za katere poteka promocijska akcija, kleparske in ličarske storitve, katerih plačilo krije zavarovalnica.
Kakšne so moje obveznosti , če postanem član KLUBA ZVESTOBE MYCITROËN ZA PODJETJA?
Članstvo v KLUBU ZVESTOBE MyCITROËN za PODJETJA ne predvideva nobenih obveznosti. Edini pogoj za koriščenje popustov na originalne nadomestne dele je, da so vgrajeni v mreži pooblaščenih serviserjev Citroën v Sloveniji.
Seznam sodelujočih pooblaščenih prodajalcev in serviserjev najdete na spletnem mestu http://www.citroen.si/klub-zvestobe/klub-zvestobe-mycitroen-za-podjetja.html
Ali lahko prekličem članstvo v KLUBU ZVESTOBE MyCITROËN za PODJETJA?
Članstvo v programu lahko prekličete kadarkoli, s pisnim obvestilom na naslov: C Automobil Import d.o.o., Barjanska 54, 1000 Ljubljana
Kaj pomeni, če prekličem članstvo v KLUBU ZVESTOBE MyCITROËN za PODJETJA?
Preklic članstva pomeni izbris člana iz baze prejemnikov vseh obvestil za člane kluba. Morebitne nekoriščene ugodnosti se v trenutku preklica članstva izničijo. Če ne želite prejemati naših obvestil lahko prekličete le obveščanje na enega od možnih načinov: po pošti, elektronski pošti ali na mail: obvestila@c-automobil-import.si. Tako ostanete član kluba in lahko koristite ugodnosti na servisih, ne prejemate pa naših obvestil (pošte, sms/mms obvestil, e-pošte). Če prekličete pošiljanje po vseh kanalih, pa seveda ne boste prejemali obvestil o ugodnostih, ki se pošiljajo na zgoraj omenjene načine in do katerih ste upravičeni kot član kluba.
Komu sporočim, če sem zamenjal vozilo ?
Podatke o vozilu, ki ste nam jih zaupali na aneksu pogodbe, sporočite vašemu pooblaščenemu prodajalcu ali serviserju mreže Citroën. Lahko nam jih sporočite tudi na C Automobil Import d.o.o., Barjanska cesta 54, 1000 Ljubljana.
Ali je zagotovljeno varovanje osebnih podatkov?
Podjetje C Automobil Import, d.o.o. se zavezuje, da bo s posredovanimi podatki upravljalo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Podatki ne bodo posredovani neupravičeni tretji osebi ali kakorkoli drugače zlorabljeni. C Automobil Import, d.o.o. bo uporabljal posredovane podatke za namene, kot je določeno v Splošnih pogojih. Lastniki Citroënov, ki se bodo vpisali v klub zvestobe MyCITROËN za PODJETJA, lahko kadarkoli zahtevajo pregled, dopolnitev, popravo ali izbris podatkov in sicer pisno na naslov C Automobil Import, d.o.o., Barjanska 54, 1000 Ljubljana.